- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Hehe, was maar een geintje joh. Don't panic!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik ook. 
Ik zie trouwens dat ik op mijn foto mn linker oor mis. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dus nu komt een foto met beide oren zichtbaar? 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat was nog lastig, maar hier is ie dan. Het oor. En als je goed kijkt, zie je ook Wolverine en The Green Goblin. 

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ahum. 
Dus nu komt een foto met beide oren zichtbaar?
Nu zien we nog maar één oor. 
Maar je kijkt wel lekker zwoel hoor, oelala.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zie ook nog een klok en een muur en een raampje, zie ik dat alleen?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, volgens mij ben je de enige..
Maar sorry Eline, het lukt me niet.
En ik vind dat ik al teveel foto's van mezelf heb gepost. Straks denken mensen nog dat ik lelijke narcist ben. 
dave
-
- 1079 messages
- 885 votes
Ik zie ook MovieMeter openstaan linksonder. Tenzij dat beige kleurtje van een andere site komt.
Waar zie jij die muur, moviemafketel?
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Erg goed gezien dave.. En Frank snapt er nix van met zn muur.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Dat was nog lastig, maar hier is ie dan. Het oor. En als je goed kijkt, zie je ook Wolverine en The Green Goblin. 
(afbeelding)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ja, volgens mij ben je de enige..
Maar sorry Eline, het lukt me niet.
En ik vind dat ik al teveel foto's van mezelf heb gepost. Straks denken mensen nog dat ik lelijke narcist ben.
Nah, ik ga er maar vanuit dat die laatste zwoele foto speciaal voor mij was, dus dan ben ik tevreden! 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dankjewel U-96 
@rose: Dankje

@LimeLou: Zou het?
@Elineloves: Ja, die zwoele is helemaal speciaal voor jou.

FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik vind je serieus wel een heel klein ietsie bietsie beetje (niet te lang kijken) van Edward Norton weghebben 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Vind ik wel een compliment en ik heb dat wel is meer gehoord. Maar ook dat ik op Steve Martin, Martijn Krabbé en Vieze Fur lijk. Ben denk een mix van al die mensen... Ja, en van Bigfoot natuurlijk. 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Ben anders wel jaloers
Bij mij is het een mix tussen Bieber, Ron Wemel en iemand die nooit in de zon heeft gestaan volgens de mensen op MM en GM 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben anders wel jaloers
Bij mij is het een mix tussen Bieber, Ron Wemel en iemand die nooit in de zon heeft gestaan volgens de mensen op MM en GM
Ron Wemel is niet direct een compliment voor veel mannen, maar ik weet wel dat vroeger klasgenootjes (en ikzelf ook) wel helemaal gek van hem waren, in de begintijd van HP.
Dus dat valt dan al weer mee. 
Skycrawler
-
- 741 messages
- 0 votes
Een heleboel mannen zullen jaloers zijn op Ron Wezel want uiteindelijk is het Hermelien Griffel die met zijn toverstok mag spelen. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Het zit hem in de naam Ron denk ik. Ron Perlman , Ron Howard. , Ron Jeremy Zijn niet de knapste. Maar in dat geval is Ron Wemel gewoon een lekker ding.