• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.064 votes
Profile

MovieMeter User Pics

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

TragieStar.* wrote:

Haha, ik denk dat hij het andere uitzicht bedoeld, maar die 2 oude mannen zijn natuurlijk ook erg mooi .

Maar leuke foto kos

Uiteraard bedoel ik dat.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nu ik mijn zelfspot/sarcastische Bikini-foto van 18 mei 2009, 17:50 uur heb teruggevonden op dit topic...

Ik mis mijn toenmalige slankere buik.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

sinterklaas wrote:

Nu ik mijn zelfspot/sarcastische Bikini-foto van 18 mei 2009, 17:50 uur heb teruggevonden op dit topic...

Ik mis mijn toenmalige slankere buik.

http://i41.tinypic.com/2rm9i0j.jpg

Deze?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Nee, die andere.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Goldenskull wrote:

Nee, die andere.

Kan niet.

Er staat geen andere.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Waarom vraag je het dan?

Hoop trouwens dat die boxer boven de broek, express gedaan is. Dat vind ik altijd echt wannabe macho, zo'n stuk boxer boven de broek uit. Vaak alleen maar om even te showen van welk merk het is.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ja dat was hem ja.

Helaas niet expres gedaan. En een macho die had een opgepimpte met 100.000 kleuren of figuurtjes-boxer aangetrokken of een Bjorn Borg, maar geen grijze van de Hema.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Elineloves wrote:

Dat vind ik altijd echt wannabe macho, zo'n stuk boxer boven de broek uit. Vaak alleen maar om even te showen van welk merk het is.

Dat heb ik ook, maar dan alleen omdat ik liever niet m'n broek tot in m'n naad trek. Niet om iets te showen. Dan zou ik zonder broek rondlopen, mocht ik die behoefte hebben

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Elineloves wrote:

Waarom vraag je het dan?

Was een retorische vraag

Ik had me sinterklaas trouwens anders voorgesteld.

dave

• 1079 messages
  • 885 votes

Met een lange witte baard? (Hahaha.. )

niethie

• 7319 messages
  • 7245 votes

@Sint: Lol, helemaal gemist toen! Sexy man!

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

Aangezien het hier toch opeens actief is..

(afbeelding)

Ik voel 't Bieber commentaar al aankomen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Je lijkt op Justin Bieber

Flauw

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Alleen qua kapsel (de Bieber-kapsel).

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

niethie wrote:

Idd!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

jeroentjuhhhhh wrote:
Je lijkt op Justin Bieber

Flauw

Vind het echt belachelijk

Ik kreeg die commentaar hier ook al. En ik moet zeggen dat ik en de persoon hierboven echt niet op Bieber lijken.
Omdat iemand zijn haar een beetje schuin valt is iemand plotseling Bieber? Dan heb ik verschillende Biebers in mijn vriendenkring?

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

niethie wrote:

Nu is er bijna weinig van over. En ik ben te lui om te sporten.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

sinterklaas wrote:

(quote)

Nu is er bijna weinig van over. En ik ben te lui om te sporten.

Gewoon op je voeding letten en nu en dan eens een sit-up doen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Ik kreeg die commentaar hier ook al. En ik moet zeggen dat ik en de persoon hierboven echt niet op Bieber lijken.

Omdat iemand zijn haar een beetje schuin valt is iemand plotseling Bieber? Dan heb ik verschillende Biebers in mijn vriendenkring?

Lees de 'spoiler' even, was gewoon een grapje als reactie op zijn vooruitzicht.

België en Nederland liggen op gebied van humor een stuk verder uit elkaar dan geografisch gezien het geval is, valt me de laatste tijd in meerdere topics een beetje op .

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

jeroentjuhhhhh wrote:

(quote)

Lees de 'spoiler' even, was gewoon een grapje als reactie op zijn vooruitzicht.

Vlaanderen en Nederland liggen op gebied van humor een stuk verder uit elkaar dan geografisch gezien het geval is, valt me de laatste tijd in meerdere topics een beetje op .

Was natuurlijk niet verwijtend bedoeld naar jou, en ik weet dat je het niet serieus meende, maar mij irriteert het gewoon Want ik krijg het vaak te horen.

En Vlaanderen er Nederland liggen helemaal niet ver uit mekaar (op gebied van humor). Onlangs nog naar een Nederlandse stand-up comedian gaan kijken, en dat bevalt me helemaal. Waalse stand up'pers heb ik daarintegen nog nooit gezien.

Dus Vlaanderen en Nederland hebben wel veel gemeen (ook humor), veel meer dan Vlamingen en Walen alleszins.

Dat even terzijde

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

maar mij irriteert het gewoon

Het irriteerde mijn broertje ook de eerste 3 maanden, maar nu kijkt hij er niet meer naar om .

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Tonypulp wrote:

(quote)
Het irriteerde mijn broertje ook de eerste 3 maanden, maar nu kijkt hij er niet meer naar om .

Mij irriteerde het de eerste 3 maand net niet

LimeLou

• 2048 messages
  • 777 votes

AGE-411 wrote:

(quote)

Bedankt, maar ik weet dat jeroentjuhhhhh het niet serieus meende En ik heb zover ik me kan herrineren altijd lang haar gehad, de manier waarop ik het doet lijkt uiteindelijk een beetje Bieber-achtig , ja, maar ik had dit kapsel al voordat ik die knul ken

leuk filmpje trouwens, sinterklaas

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

LimeLou wrote:

Bedankt, maar ik weet dat jeroentjuhhhhh het niet serieus meende En ik heb zover ik me kan herrineren altijd lang haar gehad, de manier waarop ik het doet lijkt uiteindelijk een beetje Bieber-achtig , ja, maar ik had dit kapsel al voordat ik die knul ken

Ik ook.

Ik heb dus geen Bieber-kapsel, maar Bieber heeft een AGE-411-kapsel!

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Gingers don't have souls!

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

Goldenskull wrote:

Gingers don't have souls!

So why do the dementors chase Ron?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

AGE-411 wrote:

Ik ook.

Ik heb dus geen Bieber-kapsel, maar Bieber heeft een AGE-411-kapsel!

Telkens als ik X Factor kijk, zie ik iemand die me aan jou laat denken. Even foto zoeken.

Ik zal wel helemaal mis zitten (hope so), maar moest direct aan jou denken. Niet omdat hij homo is ofzo, maar zo zag ik jou voor me. Zo'n opgewerkt, extravagant kereltje.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Telkens als ik X Factor kijk, zie ik iemand die me aan jou laat denken. Even foto zoeken.

(embed)

Ik zal wel helemaal mis zitten (hope so), maar moest direct aan jou denken. Niet omdat hij homo is ofzo, maar zo zag ik jou voor me. Zo'n opgewerkt, extravagant kereltje.

Wel een schattig kereltje, maar ie lijkt wel niet echt op mij ( Sjaaltjes zijn wel een pluspunt )

En wss kan ie beter zingen dan mij. Ik ben een soort van verwaterde Halford-kloon op gebied van zingen Met alle bewegingen van die video

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

maerk wrote:

(quote)

So why do the dementors chase Ron?

HP is fantasy hè .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.