- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Haha, ik denk dat hij het andere uitzicht bedoeld, maar die 2 oude mannen zijn natuurlijk ook erg mooi
.
Maar leuke foto kos
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nu ik mijn zelfspot/sarcastische Bikini-foto van 18 mei 2009, 17:50 uur heb teruggevonden op dit topic...
Ik mis mijn toenmalige slankere buik. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nu ik mijn zelfspot/sarcastische Bikini-foto van 18 mei 2009, 17:50 uur heb teruggevonden op dit topic...
Ik mis mijn toenmalige slankere buik.
http://i41.tinypic.com/2rm9i0j.jpg
Deze?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Waarom vraag je het dan? 
Hoop trouwens dat die boxer boven de broek, express gedaan is.
Dat vind ik altijd echt wannabe macho, zo'n stuk boxer boven de broek uit. Vaak alleen maar om even te showen van welk merk het is.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ja dat was hem ja.
Helaas niet expres gedaan. En een macho die had een opgepimpte met 100.000 kleuren of figuurtjes-boxer aangetrokken of een Bjorn Borg, maar geen grijze van de Hema. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat vind ik altijd echt wannabe macho, zo'n stuk boxer boven de broek uit. Vaak alleen maar om even te showen van welk merk het is.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Was een retorische vraag 
Ik had me sinterklaas trouwens anders voorgesteld.
niethie
-
- 7319 messages
- 7245 votes
@Sint: Lol, helemaal gemist toen! Sexy man! 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Aangezien het hier toch opeens actief is..

Ik voel 't Bieber commentaar al aankomen 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Alleen qua kapsel (de Bieber-kapsel).
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Idd!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Je lijkt op Justin Bieber
Flauw
Vind het echt belachelijk

Ik kreeg die commentaar hier ook al. En ik moet zeggen dat ik en de persoon hierboven echt niet op Bieber lijken.
Omdat iemand zijn haar een beetje schuin valt is iemand plotseling Bieber? Dan heb ik verschillende Biebers in mijn vriendenkring?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nu is er bijna weinig van over. En ik ben te lui om te sporten. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nu is er bijna weinig van over. En ik ben te lui om te sporten.
Gewoon op je voeding letten en nu en dan eens een sit-up doen 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik kreeg die commentaar hier ook al. En ik moet zeggen dat ik en de persoon hierboven echt niet op Bieber lijken.
Omdat iemand zijn haar een beetje schuin valt is iemand plotseling Bieber? Dan heb ik verschillende Biebers in mijn vriendenkring?
Lees de 'spoiler' even, was gewoon een grapje als reactie op zijn vooruitzicht.
België en Nederland liggen op gebied van humor een stuk verder uit elkaar dan geografisch gezien het geval is, valt me de laatste tijd in meerdere topics een beetje op
.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Lees de 'spoiler' even, was gewoon een grapje als reactie op zijn vooruitzicht.
Vlaanderen en Nederland liggen op gebied van humor een stuk verder uit elkaar dan geografisch gezien het geval is, valt me de laatste tijd in meerdere topics een beetje op
.
Was natuurlijk niet verwijtend bedoeld naar jou, en ik weet dat je het niet serieus meende, maar mij irriteert het gewoon
Want ik krijg het vaak te horen. 
En Vlaanderen er Nederland liggen helemaal niet ver uit mekaar (op gebied van humor). Onlangs nog naar een Nederlandse stand-up comedian gaan kijken, en dat bevalt me helemaal. Waalse stand up'pers heb ik daarintegen nog nooit gezien.
Dus Vlaanderen en Nederland hebben wel veel gemeen (ook humor), veel meer dan Vlamingen en Walen alleszins.
Dat even terzijde 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
maar mij irriteert het gewoon
.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
.
Mij irriteerde het de eerste 3 maand net niet 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Bedankt, maar ik weet dat jeroentjuhhhhh het niet serieus meende
En ik heb zover ik me kan herrineren altijd lang haar gehad, de manier waarop ik het doet lijkt uiteindelijk een beetje Bieber-achtig , ja, maar ik had dit kapsel al voordat ik die knul ken 
leuk filmpje trouwens, sinterklaas 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Bedankt, maar ik weet dat jeroentjuhhhhh het niet serieus meende
En ik heb zover ik me kan herrineren altijd lang haar gehad, de manier waarop ik het doet lijkt uiteindelijk een beetje Bieber-achtig , ja, maar ik had dit kapsel al voordat ik die knul ken 
Ik ook.
Ik heb dus geen Bieber-kapsel, maar Bieber heeft een AGE-411-kapsel! 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Gingers don't have souls!
So why do the dementors chase Ron?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik ook.
Ik heb dus geen Bieber-kapsel, maar Bieber heeft een AGE-411-kapsel!
Telkens als ik X Factor kijk, zie ik iemand die me aan jou laat denken. Even foto zoeken.
Ik zal wel helemaal mis zitten (hope so), maar moest direct aan jou denken.
Niet omdat hij homo is ofzo, maar zo zag ik jou voor me. Zo'n opgewerkt, extravagant kereltje.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Telkens als ik X Factor kijk, zie ik iemand die me aan jou laat denken. Even foto zoeken.
(embed)
Ik zal wel helemaal mis zitten (hope so), maar moest direct aan jou denken.
Niet omdat hij homo is ofzo, maar zo zag ik jou voor me. Zo'n opgewerkt, extravagant kereltje.
Wel een schattig kereltje, maar ie lijkt wel niet echt op mij
( Sjaaltjes zijn wel een pluspunt
)
En wss kan ie beter zingen dan mij. Ik ben een soort van verwaterde Halford-kloon op gebied van zingen
Met alle bewegingen van die video 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
So why do the dementors chase Ron?
HP is fantasy hè
.