- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Jaaa! 
De DVD-boxen zijn niet al te duur, maar ik durf ze niet te kopen, omdat ik bang ben dat wanneer ik de serie weer zie het ontzettend tegenvalt en er een mooie herinnering in duigen gaat ofzo.
Ha ha, ik ken dat wel. Datzelfde heb ik ook met de Australische serie "heartbreak High", wat ik in de jaren '90 helemaal geweldig vond. Nu ben ik daar gewoon te oud voor denk ik... 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Die ogen zijn echt prachtig.
Krijg de zomerkriebeltjes van deze foto!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Wat ben je toch een prachtige vrouw Wilma 
De rest allemaal nog bedankt voor de complimentjes 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes

ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Narva & Selma: vroeger ook naar Pugwall gekeken?
@rose: is de Belinda Carlisle vergelijking al gevallen?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@ToNe: Nee, nooit van gehoord eigenlijk.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Sexy hoor Rose, vooral je ogen. Cute, cute, cute. 
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Hm. Ik zou bijna denken dat ik de enige was die dat keek. Het was ook een Aussie serie op The Children's Channel (die altijd om 17.00 overging naar een andere zender, grmbl)
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik ken haar ook niet..
Iedereen heeft een dubbelganger zegt men.
Dank voor jullie leuke reacties! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Heb je die warme haarkleur nog steeds rose? Of ander kleurtje ondertussen?
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Wederom een mooie vrouw! Erg leuke foto rose. Lekker zomers 
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Uhm nee, nog nooit van gehoord! Fort Alpha en Heartbreak High keek ik wel altijd graag. 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Jaaa! 
De DVD-boxen zijn niet al te duur, maar ik durf ze niet te kopen, omdat ik bang ben dat wanneer ik de serie weer zie het ontzettend tegenvalt en er een mooie herinnering in duigen gaat ofzo.
Ik heb de dvd boxen wel. Het is naderhand grappig om te zien hoe de acteurs en de techniek zich ontwikkeld over de seizoenen. Puur jeugdsentiment, alleen daarvoor is het 't aanschaffen waard.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Uhm nee, nog nooit van gehoord! Fort Alpha en Heartbreak High keek ik wel altijd graag.
Edit: ik ken "Pugwell" natuurlijk wel kom ik nu achter. Over die pre-tieners die een pop/rockbandje proberen op te starten, right? Met die ouders van de hoofdpersonen enzo. Maken ze van alles mee met dat bandje. Even opgezocht op IMDb en Google afbeeldingen.
Vond het toendertijd wel een aardige serie hoor. Is ooit uitgezonden op Nederland 3 geloof ik... 
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
Toffe foto's meneer wit 
Ik ook maar eens een party pic laten zien, weinig keuze aan normale foto's wat dat betreft, deze valt nog erg mee. Was ergens tussen 4 en 5uur 's ochtends op 1januarie, dus ja...
Ik ben de rechter.
(afbeelding)
Geinig om te zien hoe jij eruit ziet, jeroen 
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Heb je die warme haarkleur nog steeds rose? Of ander kleurtje ondertussen?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
@rose: is de Belinda Carlisle vergelijking al gevallen?
(embed)
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Voor alle mooie MovieMeter dames (en dat zijn er denkelijk nog méér dan we al op foto's, en avatars, gezien hebben
) Roodharig, blond, zwart, bruin, 'kameleon'...alle kleuren zijn sterk vertegenwoordigd 

Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Haha, dadelijk krijgen we ook nog een Miss Moviemeter verkiezing. Het moet niet gekker worden.
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Néé...géén verkiezingen, please...allemaal top.
P(r)ijs en vree vóór alles 
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Amen!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Voor alle mooie MovieMeter dames (en dat zijn er denkelijk nog méér dan we al op foto's, en avatars, gezien hebben
) Roodharig, blond, zwart, bruin, 'kameleon'...alle kleuren zijn sterk vertegenwoordigd 
(afbeelding)
(afbeelding)
Charmeur