- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Film Fan
-
- 940 messages
- 2187 votes
Erug leuk!!! 
Horrorfreak12
-
- 375 messages
- 0 votes
Allemaal Sadisten !!! 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Wow, nou begrijp ik inderdaad waarom het nieuwe kabinet fors gaat bezuinigen op de subsidies voor kunst, cultuur en films! 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Don Dijk was toch in Lapland geweest? Als dat Lapland is, wil ik er ook wel naar toe! 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Let vooral op dat relaxte handje van hem 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, super tof!
Straks krijgt Stephan allemaal verzoeknummertjes, om foto's in dat soort filmpjes te verwerken. Heb je direct een nieuwe carrière, Stephan! 
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Zal dan wel niet meer gratis zijn vrees ik 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Gezien het type films dat ik maak verwacht ik van jou helemaal een leuke foto Eline 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Gezien het type films dat ik maak verwacht ik van jou helemaal een leuke foto Eline
Haha, ik pas! Misschien wil een andere dame wel, soom, Amity? 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Ah... kom op. Dan maak ik een ster van je popje! 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Kan je er dan maar eentje van mij maken, Stephan?
Ik zit gehurkt linksachter de jongen met het PAARSE vest, tussen de twee leuke dames in! 

U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Je had je moeten omcirkelen Bas. Vorige keer was het ook zo moeilijk voor iedereen je te vinden. 
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Sorry Bas.. je bent niet geïsoleerd. Dan kan ik mijn trucje niet doen 
Ka iedereen wel monsterkoppen geven, maar da's photoshop, en geen After Effects ...
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Amateur! Gewoon de nieuwe Refine Edge tool in Photoshop gebruiken en dan fine tunen. 
Hehe, begrijpelijk. Masken is een bitch.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Oké Stephan, ik snap het wel, jammer.
Ik zal nog eens vragen aan mijn maat of hij nog meer foto's van mij heeft van dat concert, waar ik alleen op sta. Maar dat zal pas in het nieuwe jaar worden waarschijnlijk! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Stephan, brilant werk die twee filmpjes! Vooral die met die haai. Heb me doodgelachen.
Zou je die lelijkerd van onderstaande foto op 't strand in jouw digitale strand kunnen plaatsen? 
Die foto die je jaren terug van mij in de Das Boot poster had gemaakt ben ik trouwens nooit vergeten. Briljant.

Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Die foto die je jaren terug van mij in de Das Boot poster had gemaakt ben ik trouwens nooit vergeten. Briljant.]
Linkje? 
U-96
-
- 11875 messages
- 2081 votes
Ik kan 'm helaasch niet meer vinden. Destijds had ik de foto opgeslagen op m'n oude pc.