- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Is die foto bij de taxistandplaats van Grunn CS genomen?
Jazekers. Toen ik mijn vrouw leerde kennen woonde ze in Dordrecht, waardoor we dus heel erg veel met de trein van en naar elkaar toe hebben gereist. Daardoor moesten we voorafgaand aan ons trouwen natuurlijk even wat foto's maken op het station (als rechtgeaard Groninger ook met het Peerd van Ome Loeks vanzelfsprekend) en in de trein zelf. Die foto was overigens een moment waar we echt maar even stonden te relaxen, geen poseerfoto dus. Ik snap overigens niet wat jij steeds zit te zeuren op de NS. Man, lekker een krantje erbij en heerlijk ruim en rustig zitten altijd.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Wat een originele trouwfoto's man, dát zijn pas herinneringen, in plaats van die 'standaard ff lachen'' foto's.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ach, ik houd van treinreizen Pruim. Zoals je zelf zegt, lekker achterover hangen. Krantje erbij en dan lekker naar de omgeving kijke. Leuk, al die studentes bespieden altijd(of een praatje maken natuurlijk) 
Alleen een aantal keer per voetbalseizoen is het gewoon hardstikke bout geregeld.
Wel leuke foto's trouwens en je vrouwtje ziet er ook niet verkeerd uit
Ik vergeef jou je negatieve uitlatingen over de mooiste club van NL 
trouwens, nu we het over rechtgeaarde Groningers hebben. Als zo'n Groninger zijnde moet je ook een foto in de Euroborg hebben gemaakt.
Hier de mijne, uiteraard wel met het goede shirt aan en in het goede vak!!
Enkel sta ik er niet zo leuk op vanwege die gigantische buscombi ritten(zie trouwens dat er rechts ook zo'n tokkie wijf staat
)

Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Dank voor het vergeven rep_robert. Blij mee
Ik heb geen foto's van mezelf in de Euroborg, sowieso niet in voetbalstadions volgens mij.
Dank voor je complimenten Eline. Ik snap die poseerfoto's echt nooit. Een wijze les van deze eenmalig ervaringsdeskundige: als jij ooit ook gaat trouwen, wees dan arrogant. Anderen mogen en moeten natuurlijk een onderdeel van de dag en het feest uitmaken, maar het gaat uiteindelijk alleen maar om jou en je partner. Jullie moeten het leuk vinden, dat de rest het (ook) leuk vind is slechts een leuke bijkomstigheid, maar zeker geen must. Zoals de fotograaf moet doen wat jullie willen en niet andersom. Zoek het die hele dag (en zeker ook tijdens de voorbereidingen) dus dicht bij jezelf en elkaar. Dan hoef je echt niet van die standaard foto's te hebben en een traditionele dag te beleven waarbij je uiteindelijk met de armpjes door elkaar taart van elkaars vork eet en mensen een suf ABC voor je in elkaar hebben geflanst. Ik hoefde nooit zo te trouwen, totdat ik mijn meisje tegen kwam. Zij opgegeroeid in een gereformeerd nest, ik bepaald niet. Zij wilde altijd al graag trouwen, dus hebben we dat gedaan, zelfs in de kerk. Maar wel met muziek van the Ramones bij opkomst en Metallica's Nothing Else Matters als de belangrijkste psalm. Omdat ik me ook vertrouwd moest voelen in een kerkdienst. In haar (familie)kringen werd er nogal meewarig gedaan over zo'n rare bruiloft, maar wij hebben de allerbeste dag van ons leven beleefd. En zo hoort het ook. Waarom ik dit hele betoog om fucking half twee 's nachts zit te typen, mensen er mee vermoei en er dit topic ook nog eens mee bevuil? Geen flauw idee eigenlijk!
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik kan nu tenminste wel goed slapen. Grapje hoor 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Wel een leuk verhaal hoor Pruim, zo'n zuurPruim ben je dus niet blijkbaar 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind het ook altijd leuk om Pruim zijn 'verhalen' te lezen. More of that please. =) En ja, je hebt helemaal gelijk. Vaak hebben anderen een idee hoe jullie dag er uit moet zien, en als dat dan niet in hun straatje past is het direct raar, krijg je gesmoezel en vreemde blikken, nou, who cares? Metallica op een bruiloft is voor mij ook nieuw, maar waarom zou je 'isn't she lovely' draaien als dat totaal geen nummer is wat bij jullie past? Omdat het zo hoort? Onzin allemaal.
Sowieso vind ik die rode jurk echt fenomenaal mooi, ik riep vroeger ook altijd dat ik in een bordeaux rode jurk wilde trouwen. (Ik had een hele mooie barbie met zo'n soort jurk aan, prachtig)
Dit soort foto's kunnen zo in een tijdschrift of aan de muur, in tegenstelling tot de meeste trouwfoto's:
bruidje bij de boom
bruidegom bij de boom
bruidje en bruidegom bij de boom
bruidje in het park
bruidje en bruidegom op de brug
etc etc.
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
@ Pruim:
mooie foto's, verhaal, dame (wederhelft) en bijpassende fraaie jurk.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Schitterende jurk, schitterende vrouw, schitterende foto's 
samijo
-
- 151 messages
- 358 votes
wij hadden 5 bruidsmeisjes.....ook niet vaak hier gedaan. en ons trouwliedje was come what may van moulin rouge.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuk al die verhalen van trouwerijen en foto's natuurlijk! Ik kan niet wachten tot ik zelf verhalen kan vertellen over mijn eigen bruiloft 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Denk dat iemand anders hier nu zweterige handjes krijgt als ie jou reactie leest Rianneke 
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
wij hadden 5 bruidsmeisjes.....ook niet vaak hier gedaan. en ons trouwliedje was come what may van moulin rouge.
Even een waar gebeurde anecdote over een trouwlied.
Dit gebeurde in Engeland.
Een bruidspaar wilde bij hun trouwen in de kerk de titelsong van 'Robin Hood', de film met Kevin Costner, horen.
Je kent dat wel, 'Everything I do' van Bryan Adams.
Maar toen zij dat afspraken met de man die de muziek zou verzorgen tijdens de huwelijksmis zeiden ze gewoon 'dat lied van Robin Hood'.
Die maakte echter een vergissing, en dit is wat ze tijdens de trouwerij te horen kregen:
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Leuk al die verhalen van trouwerijen en foto's natuurlijk! Ik kan niet wachten tot ik zelf verhalen kan vertellen over mijn eigen bruiloft
Het eerste MM-huwelijk haal je al niet meer. Voor het tweede MM-huwelijk moet je aardig opschieten. Wie weet het derde MM-huwelijk? 
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Even een waar gebeurde anecdote over een trouwlied.
Dit gebeurde in Engeland.
Die maakte echter een vergissing, en dit is wat ze tijdens de trouwerij te horen kregen:

Geef mij dan tóch maar Bryan Adams!
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Voor het tweede MM-huwelijk moet je aardig opschieten.
Ow owh, vertel vertel! 
Brix
-
- 19685 messages
- 5120 votes
Ik had de gezichten van de aanwezigen wel eens willen zien toen die muziek begon 
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
Denk dat je iemand anders hier nu zweterige handjes krijgt als ie jou reactie leest Rianneke
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Denk dat iemand anders hier nu zweterige handjes krijgt als ie jou reactie leest Rianneke
Het scheelt dat hij niet zo vaak in dit topic kijkt 
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Metallica op een bruiloft is voor mij ook nieuw, maar waarom zou je 'isn't she lovely' draaien als dat totaal geen nummer is wat bij jullie past? Omdat het zo hoort?
Het leuke is dat zulke liedjes wel vaker worden gedraaid tijdens bruiloften, maar dat slaat nergens op. Net als One van U2. Beiden impliceren juist iets heel anders.
Maar verder; mooie foto's Proeme
Had je voor die dag nog een kapper laten invliegen?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik ga lekker dit liedje draaien als ik ga trouwen, da's pas origineel
:
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dit wordt absoluut mijn bruiloftnummer!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Dit was in het echt mijn bruiloftnummer:
Balen he dat jullie er niet bij waren?
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
First Day of My Life - Bright Eyes
Toch wel een ultiem liefdeslied.
Maar dat is meer iets voor het muziektopic.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Het eerste MM-huwelijk haal je al niet meer. Voor het tweede MM-huwelijk moet je aardig opschieten. Wie weet het derde MM-huwelijk?
Zijn jullie al getrouwd?
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Here come's the Bride van The Spindoctors is toch het ultieme bruilofdsnummer? 
Alleen is er geen Youtube link. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Zijn jullie al getrouwd?
...Voor het tweede MM-huwelijk moet je aardig opschieten....