- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Die onderste foto is 
Het Lake district is echt prachtig, daar wil ik ook nog eens naar toe.
Mooie foto's Madecineman!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1632 votes
@Madecineman, ik had je heel anders voorgesteld, maar wel leuke foto's van zowel jezelf als het landschap. Ik zou er bijna zelf naartoe gaan 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Leuk Madecineman, een erg mooi gebied. Was er dit jaar ook op vakantie, kan geen genoeg krijgen van Engeland.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ze hadden daar ook LOTR kunnen opnemen zo te zien. Mooi gebied!
Brix
-
- 19685 messages
- 5121 votes
Met The Hobbit had dat best kunnen gebeuren, wanneer de filmlocaties in NZ werkelijk in de steek zouden zijn gelaten (was de bedoeling als ik het goed gevolgd heb)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Thanx mensen. Is inderdaad een mooi gebied met LotR -achtige uitstraling. Veel namen daar doen ook erg aan Tolkien denken; Dungeon Ghyll, Elterwater, Derwentwater, Stake Pass, High Pike, Whitehaven.
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Op de eerste foto heb je de uitstraling van een echte doorzetter! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4086 votes
Ze hadden daar ook LOTR kunnen opnemen zo te zien. Mooi gebied!
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de foto zag, krijg gelijk het epische LOTR gevoel 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik dacht precies hetzelfde toen ik de foto zag, krijg gelijk het epische LOTR gevoel
Denk alleen dat ze nog geen Guinness hadden in de Steigerende Pony 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke foto's Madecineman, Die tweede foto deed mij gelijk denken aan het begin van An American Werewolf in London 
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Werkelijk prachtig, die tweede foto! 
Loop je je niet constant te vergapen tijdens het wandelen? Is het ook zo dat je gewoon urenlang loopt zonder ook maar iets of iemand tegen te komen? Lijkt me geweldig.
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Alvast wat foto's
Rest volgt

een 2de zo plaatsten lukt me niet, waarom weet ik niet krijg alleen (afbeelding) te zien 
Dan maar de linken
ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - dscf3090.jpg - img177.imageshack.us
ImageShack: Host and Share your Photos and Videos - dscf3171g.jpg - img530.imageshack.us
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1632 votes
Aah, ben de eerste die reageert 
Echt leuke foto's
Waar zijn ze gemaakt?
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
In mijn vakantie in Zuid spanje.
Maar er komen er nog meer binnen kort.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Op de eerste foto heb je de uitstraling van een echte doorzetter!
Die is genomen aan het eind van de 5e dag. De dag ervoor had ik niet gelopen omdat ik ontzettend pijnlijke knieën had. Op zich ging die dag goed was een hele lange maar vooral geleidelijke beklimming, geen last van de knieën maar dat heb ik nooit met stijgen.
Echter 'What goes up must come down 'en dit waren misschien wel enkele van de pijnlijkste kilometers die ik ooit heb moeten lopen
Maar ik heb de berg niet laten winnen en ben m'n weg naar beneden gestrompeld.
Werkelijk prachtig, die tweede foto! 
Loop je je niet constant te vergapen tijdens het wandelen? Is het ook zo dat je gewoon urenlang loopt zonder ook maar iets of iemand tegen te komen? Lijkt me geweldig.
Dag 4 en vooral dag 5 gingen door erg leeg gebied, kilometers gelopen zonder een mens te zien. De andere dagen lagen er wel verschillende dorpjes op de route om te pauzeren. Nog wat fotootjes ter illustratie...

Lake Districts meest eenzame boom *snif*

Veel vergapen aan het uitzicht inderdaad.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6541 votes
Leuke foto's Madecineman en 606! 
BTW, het Lake District lijkt mij ook érg mooi, wil ik best nog wel eens naartoe. Nog nooit in Engeland/UK geweest helaas!
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Ik ben helemaal niet van de 'wandelvakanties' verre van zelfs. Maar als ik dit zo zie en lees, begint het ernstig te kriebelen. Dit wil ik ooit met eigen ogen aanschouwen. Waanzinnige foto`s! Ansichtkaart -waardig. 
606
-
- 23879 messages
- 12278 votes
Leuke foto's Madecineman en 606!
!
Dankje wel 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Grijg spontaan tranen in m'n ogen van die foto's. Daar moet ik naar toe! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Die is genomen aan het eind van de 5e dag. De dag ervoor had ik niet gelopen omdat ik ontzettend pijnlijke knieën had. Op zich ging die dag goed was een hele lange maar vooral geleidelijke beklimming, geen last van de knieën maar dat heb ik nooit met stijgen.
Echter 'What goes up must come down 'en dit waren misschien wel enkele van de pijnlijkste kilometers die ik ooit heb moeten lopen
Maar ik heb de berg niet laten winnen en ben m'n weg naar beneden gestrompeld.
Dag 4 en vooral dag 5 gingen door erg leeg gebied, kilometers gelopen zonder een mens te zien. De andere dagen lagen er wel verschillende dorpjes op de route om te pauzeren. Nog wat fotootjes ter illustratie...
(afbeelding)
Lake Districts meest eenzame boom *snif*
(afbeelding)
Veel vergapen aan het uitzicht inderdaad.
Waar is dat?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Nog maar even thuis en met een flinke jetlag (
) alvast een kleine impressie van een paar dagen Manhattan, New York. Briljante stad!

wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Mooie foto's Uit welke brochure heb je die? 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
*Grmbl* Stikjaloers..
Mooie foto's Uit welke brochure heb je die?
Wel een beetje de standaard foto's, maar daar ontkom je toch niet aan.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Times Square altijd s avonds fotograferen natuurlijk. 

Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
I know. Dank voor compliment 
Times Square altijd s avonds fotograferen natuurlijk.
Wel toffe reclameborden trouwens, die van linksonder.
edit: inmiddels vervangen:

planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Ik ga woensdag met school naar London. Niet echt bijzonder, maar ik zal wat kiekjes maken. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mooi man, zulke platen wil ik ook nog eens aan de muur in mijn huiskamer hangen.