- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Heb het ook een tijdje terug voor het eerst gedaan, het viel me nog tegen hoe vaak je over die bal heen slaat. (of er onder en de graspollen vliegen je om de oren)
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Ja ik heb me er ook zwaar in vergist. Deze sport is een en al concentratie en techniek vereist. Al ging het raken me op zich wel goed af... nu alleen nog leren doseren.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Je gooit al snel al je kracht erin, terwijl het veel beter gaat als je een mooie rustige swing maakt. Volgens mij maken velen die vergissing.
Bardt1980
-
- 448 messages
- 92 votes
Yep, inclusief ik. Vooral als je met de driver slaat (dikke bertha
) dan heb je op een lange (par 5) baan al snel de neiging om keihard uit te halen. Terwijl de kracht hem in de snelheid van de swing zit.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat zijn de betere foto's mikoz 
Ik heb nagenoeg dezelfde jas als Suarez trouwens haha.
rep_robert
-
- 27547 messages
- 4160 votes
Waar ben je onze held tegengekomen? Anders gezegd, wanneer? 
rep_robert
-
- 27547 messages
- 4160 votes
Dat zijn de betere foto's mikoz 
Ik heb nagenoeg dezelfde jas als Suarez trouwens haha.
Maar dan de nepversie? 
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Ik moet zeggen dat Mikoz er beter op gekleed gaat dan onze Luis.
Foto is trouwens echt 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Foto is trouwens echt
Volgens mij ging dat "nepversie" over de jas, maar het kan aan mij liggen.
JacoBaco
-
- 10583 messages
- 2434 votes
Volgens mij ligt het aan jou ja, anders had hij wel gezegd, Jas is echt.
Maar de foto had photoshop kunnen zijn en dat heeft hij blijkbaar uitgezocht, maar het kan aan mij liggen.
_Se7en_
-
- 2051 messages
- 1837 votes
Of hij bedoelt gewoon: foto is echt 'super' (
)
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Foto gisteren geschoten op schiphol ( waar ik werk )
Zag Luis in mn ooghoek voorbij schieten, riep hem hij zwaaide maar liep uiteraard door. Toen dacht ik daar kom jij niet mee weg! Ging er achteraan en hij vond het gelukkig geen probleem. Toch wel een unieke kans en ondanks dat ik er niet uitzag toch wel een geslaagde foto! Uiteindelijk nog een klein praatje met hem kunnen maken en hem succes gewenst 
soom
-
- 24932 messages
- 2763 votes
Ondanks dat ik er niet uitzag.
.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Haha thanx Soom.
P.s bedenk me net eigenlijk pas dat ik niet gevraagd heb waar die naar toe vloog... Nou vond ik dat ook niet zo relevant aangezien ik niet wou overkomen als een informant maar gewoon als mezelf, als fan dus. Hoop alleen niet dat hij een business afspraakje in Barcelona London o Milaan had 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik denk naar Azie 
MONTEVIDEO - Luis Suárez is terug in de Uruguayaanse selectie. Bondscoach Oscar Tabarez, die onlangs zijn contract verlengde, riep de Ajacied niet op voor het oefenduel vorig maand tegen Angola. Suárez is er in oktober wel weer bij als Uruguay in Azië oefent tegen Indonesië en China.
kos
-
- 46818 messages
- 8942 votes
Maakte hij nog een schwalbe bij de douane?
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Foto gisteren geschoten op schiphol ( waar ik werk )
Zag Luis in mn ooghoek voorbij schieten, riep hem hij zwaaide maar liep uiteraard door. Toen dacht ik daar kom jij niet mee weg! Ging er achteraan en hij vond het gelukkig geen probleem. Toch wel een unieke kans en ondanks dat ik er niet uitzag toch wel een geslaagde foto! Uiteindelijk nog een klein praatje met hem kunnen maken en hem succes gewenst
Arme jongen, overkomt 'm vast de hele dag...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vervelend al die gasten die zijn hint van het doorlopen niet snappen dat hij er geen trek in heeft
. Die "somebody shoot me" blik van Suarez ook
.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja denk dat Rob van Dijk e.d. er van schrikt als iemand met hem op de foto wil. 
chevy93
-
- 12774 messages
- 1352 votes
Dat soort mensen betalen jou om met hem op de foto te gaan. 
Q Jones
-
- 3528 messages
- 2905 votes
lol, net zoals Giulietta. (Juliet, van Romeo).
Die borst is echt helemaal versleten
.
(afbeelding)

TragieStar.*
-
- 3480 messages
- 1674 votes
Wat een heerlijke foto Mikoz 
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Volgens mij ligt het aan jou ja, anders had hij wel gezegd, Jas is echt.
Maar de foto had photoshop kunnen zijn en dat heeft hij blijkbaar uitgezocht, maar het kan aan mij liggen.
Haha, ik ben toch echt van mening dat het aan jou ligt, en dat die opmerking van rep_robert over de jas gaat. Zo van "Oh, Suarez heeft die jas, dan kan jij hem zeker niet betalen..." Maar we kunnen de beste Robert natuurlijk even een PMtje sturen om het te checken. 
JacoBaco
-
- 10583 messages
- 2434 votes
De waarheid blijft wat mij betreft nog even in het midden. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik denk wel dat de jas van Suarez wat duurder was dan die van mij, maar dan heb ik gewoon een zeer goed nagemaakte Rembrand zullen we maar zeggen