- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ben net terug van een trektocht door Slovenië en Italië. Naar goede gewoonte enkele vakantiekiekjes:

maxcomthrilla
-
- 15588 messages
- 2882 votes
Mooi hoor! 
Hoeveel km heb je gemiddeld per dag gewandeld?
_Se7en_
-
- 2051 messages
- 1838 votes
Wow! Heb je die foto's zelf gemaakt? Prachtig zeg!
Goldenskull
-
- 24417 messages
- 3105 votes
Komt die Halcyon weer aanzetten hoor (
), wat een pracht foto's (weer) 
Elineloves
-
- 24073 messages
- 3639 votes
Potverdorie, de jaloezie is flink voelbaar hoor! 
soom
-
- 24933 messages
- 2764 votes
Ziet er mooi uit, Halcyon. Ook berg beklommen?
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Bedankt allemaal voor de leuke reacties.
@ maxcomthrilla: Moeilijk te zeggen aangezien het vooral omhoog ging, gemiddeld 1.200 hoogtemeters per wandeling.
@ _Se7en_: Jep, zelf gemaakt.
@ Soom: Bergen beklimmen was het doel van de reis. Enkel in de Triglav (hoogste van Slovenië) zijn we niet geslaagd wegens zware regenval.
Q Jones
-
- 3528 messages
- 2905 votes
Ah das wel jammer, maar je hebt in ieder geval er een hele ervaring bij, echt een belevenis volgens mij.
ASman
-
- 1715 messages
- 929 votes
Prachtige foto's Halcyon. Ik wist niet dat Slovenië zo'n mooi land was.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Laat ik ook maar de reeds gezegde woorden herhalen: prachtige foto's indeed! 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1719 votes
Leuk, mooie foto's. Hoeveel bergen heb je gedaan Halcyon?
stfuympos
-
- 13369 messages
- 732 votes
topjes .
Mooie plaatjes hoor! 
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Voor iedereen die benieuwd is naar het gezicht achter al die vervelende comments welke door de moderators omschreven worden als 'persoonlijke aanvallen' (en deze dan weer netjes binnen een uur verwijderen
) Sorry jongens, ik heb een beetje een rare vorm van 'humor'.
(rechts)

Tijdens het uitoefenen van mijn op één na favoriete tijdverdrijf, absolute favoriet is namelijk scuba diven. Film kijken staat alleen op nummer 1 wanneer het slecht weer is..
soom
-
- 24933 messages
- 2764 votes
Voor iedereen die benieuwd is naar het gezicht achter al die vervelende comments.

Maar leuke foto.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Leuke foto Dwarrel, zijn aardige visjes 
rep_robert
-
- 27547 messages
- 4162 votes
Jemig Halcyon, zou me niets verbazen als je een paar van deze foto's in groot formaat aan de muur zou hebben hangen. Wat een fenomenaal mooie foto's. Ga denk ik een paar opslaan voor mn bureaublad achtergrond 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2119 votes
Zijn dat zeebaarzen? Heb het ook een keer gedaan toen hing er een gezellige barracuda aan 
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Zijn inderdaad allebei baarsachtigen, maar nagenoeg de helft van alle zeevissen zijn dat
De vangst van m'n maat is een sweetlip zoals de Australiërs dat noemen en die van mij een goliath grouper alias jewfish, waarom ie zo heet is voor mij alsnog een raadsel. Ze kunnen trouwens erg groot worden..
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1719 votes
Die Tanbaarzen kunnen flinke jongens worden inderdaad maar ze verdwijnen in het niet bij een Volwassen Mannetjes Napoleon vis (beidde vaak gezien in de Rode Zee, zo gaaf).
Geen eigen foto dit btw...
chevy93
-
- 12774 messages
- 1352 votes
Wat een "kenners" weer. Dat is toch duidelijk de Zuid-Oost-Taiwanese vlinderdolfijn.