- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha noooo Naomi Watts! Na jaren je gefangirl te hebben gelezen, sta je dus echt met haar op de foto! Wist niet eens dat je haar had ontmoet, dat is wel gaaf hoor! Waar was dat?
Quentin, leuke pic! Zakelijk feestje?
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Niet schikken mensen:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lol, Nou nou, Fjiet fieuw! 
Hier absoluut niet zo afgetraind als mijn voorganger maar bol, rond en gezond, met nog ongeveer vijf weekjes op de teller.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Haha noooo Naomi Watts! Na jaren je gefangirl te hebben gelezen, sta je dus echt met haar op de foto! Wist niet eens dat je haar had ontmoet, dat is wel gaaf hoor! Waar was dat?
Mijn vorige avatar heb je denk ik gemist. In Januari voor het eerst, nu al vier maal
. Ik begin al bijna in hele goed geconstrueerde zinnen te praten
. Mijn gefangirl zal niet minder worden, echt een top wijf.
Dit was na haar Broadway-show. In September/Oktober ga ik nog een keer en dan is het even genoeg. Kan ik weer voor de toekomst gaan sparen, haha.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lol, Nou nou, Fjiet fieuw! 
Hier absoluut niet zo afgetraind als mijn voorganger maar bol, rond en gezond, met nog ongeveer vijf weekjes op de teller.
(afbeelding)
En dan nog in een LBD? Respect! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn vorige avatar heb je denk ik gemist. In Januari voor het eerst, nu al vier maal
. Ik begin al bijna in hele goed geconstrueerde zinnen te praten
. Mijn gefangirl zal niet minder worden, echt een top wijf.
Dit was na haar Broadway-show. In September/Oktober ga ik nog een keer en dan is het even genoeg. Kan ik weer voor de toekomst gaan sparen, haha.
Dat denk ik ook, of ik herkende je gewoon niet. Ook op Twitter niks gezien geloof ik, ofja, wel foto's van haar maar niet samen. Cool zeg, laatste wat ik van jou mee heb gekregen is dat je wel (regelmatig) daar 'woonde' bij je vriendin, maar dat je haar inmiddels al meerdere keren ontmoet hebt is me helemaal ontgaan. Gaaf joh, zoiets maakt niet iedereen mee. Maar goed je zult er ook hard genoeg voor werken om dat te kunnen bekostigen 
Heb je de positiekleding wel eens gezien? (Vast niet, waarom zou je).
Dat is echt vreselijk hoor. Enorm lelijke oma hobbezakken en broeken tot aan je borsten. Ik heb me vrijwel de hele zwangerschap alleen in jurkjes gehesen, dan voel je je tenminste nog een beetje vrouwelijk en je buik komt een stuk mooier uit. Al maakt een leuk jurkje nu ook niet veel meer uit, tegen het einde voel je je toch steeds meer een drachtige koe.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kan me dat wel in denken ja. Je bent wel mooi zwanger, sommigen zijn drachtige koeien maar bij jou niet het geval.
Die vriendin is al verleden tijd, haha. Ja, het kost wat centen maar dat is het wel waard, ook omdat zij veel moeite doet en je moet er dan ook gewoon een leuke trip van maken. Heb het ook bewust niet op twitter gegooid, wil het andere fanatics ook niet onder de neus wrijven. Had die foto hier wel als avatar.
Zie mijn twitter header btw Elineloves. There you have it, maybe it rings a bell
.
comely
-
- 310 messages
- 60 votes
Allemaal mooie en leuke fotos hoor.
Is ook fijn om elkaars gezichten te zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zie mijn twitter header btw Elineloves. There you have it, maybe it rings a bell
.
Oh dit is gênant. Die heb ik hier inderdaad wel in het klein gezien, maar ik dacht dat het iemand anders was... Namelijk John Cusack.
Oeps.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Und3rdog erg origineel ben je toch niet met je commentaren. Je had dan tenminste toch voor een persoonlijke usernaam en avatar ipv Onderhond grotendeels te kopiëren.
Kondoro0614 hoeveel train je om zo een lijf te hebben 
Elineloves mooi hoor, een zwangere vrouw kan best sexy zijn 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooie foto's ook Elineloves en wow Kondoro0614 wist wel dat je een knappe man moest zijn 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Google en dan -> Gespierde Man.
.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja dacht al zoveel studeren en dan tijd spenderen op MovieMeter, waar zou je nog de tijd halen om zoveel te trainen 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Ja dacht al zoveel studeren en dan tijd spenderen op MovieMeter, waar zou je nog de tijd halen om zoveel te trainen
Ik ga 4 keer p/w naar de sportschool. Helaas deze week kan ik niet door verkoudheid. Wanneer me moeder gaat sporten ga ik 6 keer p/w
.
Lol, de eerste foto ook echt hè.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je bent wel mooi zwanger, sommigen zijn drachtige koeien maar bij jou niet het geval.
*proest* 

j0enne
-
- 9606 messages
- 3773 votes
https://pbs.twimg.com/profile_images/498233715462389760/FosC0d6q_400x400.jpeg
Ik zal m'n kop ook maar eens tonen dan.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
O zie jij er zo uit. En aan de linkerkant, dat is? (Grapje
)
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Quentin, leuke pic! Zakelijk feestje?
Merci! Genomen op een bruiloft.
Und3rdog
-
- 104 messages
- 0 votes
De verleiding wordt nu te groot. In dit geval speciaal voor voor Underdog. Moi met de queen of the selfie once again. Onze meest mislukte selfie van deze dagen maar daarom ook de leukste. De les uit deze situatie: blijf lachen en in de lens kijken ook al worstelt je fotopartner zo met hoe je telefoon werkt 
(afbeelding)
Tja...... wie is het?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Waar slaat dit op? Zeg ik wat raars dan???
Ondertussen is ie geband, lijkt me niet meer dan logisch.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Toch wel trots op deze foto's die ik vandaag met meerdere gemaakt heb.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Inderdaad heel mooi en scherp. En verstandig om je foto's te merken, anders gaat er zo iemand mee aan de haal. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dankjewel
ja sinds kort merk ik ze inderdaad.