• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

MovieMeter User Pics

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha noooo Naomi Watts! Na jaren je gefangirl te hebben gelezen, sta je dus echt met haar op de foto! Wist niet eens dat je haar had ontmoet, dat is wel gaaf hoor! Waar was dat?

Quentin, leuke pic! Zakelijk feestje?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol, Nou nou, Fjiet fieuw!

Hier absoluut niet zo afgetraind als mijn voorganger maar bol, rond en gezond, met nog ongeveer vijf weekjes op de teller.

http://oi62.tinypic.com/hvnywx.jpg

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Haha noooo Naomi Watts! Na jaren je gefangirl te hebben gelezen, sta je dus echt met haar op de foto! Wist niet eens dat je haar had ontmoet, dat is wel gaaf hoor! Waar was dat?

Mijn vorige avatar heb je denk ik gemist. In Januari voor het eerst, nu al vier maal . Ik begin al bijna in hele goed geconstrueerde zinnen te praten . Mijn gefangirl zal niet minder worden, echt een top wijf. Dit was na haar Broadway-show. In September/Oktober ga ik nog een keer en dan is het even genoeg. Kan ik weer voor de toekomst gaan sparen, haha.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Elineloves wrote:

Lol, Nou nou, Fjiet fieuw!

Hier absoluut niet zo afgetraind als mijn voorganger maar bol, rond en gezond, met nog ongeveer vijf weekjes op de teller.

(afbeelding)

En dan nog in een LBD? Respect!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Mijn vorige avatar heb je denk ik gemist. In Januari voor het eerst, nu al vier maal . Ik begin al bijna in hele goed geconstrueerde zinnen te praten . Mijn gefangirl zal niet minder worden, echt een top wijf. Dit was na haar Broadway-show. In September/Oktober ga ik nog een keer en dan is het even genoeg. Kan ik weer voor de toekomst gaan sparen, haha.

Dat denk ik ook, of ik herkende je gewoon niet. Ook op Twitter niks gezien geloof ik, ofja, wel foto's van haar maar niet samen. Cool zeg, laatste wat ik van jou mee heb gekregen is dat je wel (regelmatig) daar 'woonde' bij je vriendin, maar dat je haar inmiddels al meerdere keren ontmoet hebt is me helemaal ontgaan. Gaaf joh, zoiets maakt niet iedereen mee. Maar goed je zult er ook hard genoeg voor werken om dat te kunnen bekostigen

Naomi Watts wrote:

(quote)

En dan nog in een LBD? Respect!

Heb je de positiekleding wel eens gezien? (Vast niet, waarom zou je).

Dat is echt vreselijk hoor. Enorm lelijke oma hobbezakken en broeken tot aan je borsten. Ik heb me vrijwel de hele zwangerschap alleen in jurkjes gehesen, dan voel je je tenminste nog een beetje vrouwelijk en je buik komt een stuk mooier uit. Al maakt een leuk jurkje nu ook niet veel meer uit, tegen het einde voel je je toch steeds meer een drachtige koe.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik kan me dat wel in denken ja. Je bent wel mooi zwanger, sommigen zijn drachtige koeien maar bij jou niet het geval.

Die vriendin is al verleden tijd, haha. Ja, het kost wat centen maar dat is het wel waard, ook omdat zij veel moeite doet en je moet er dan ook gewoon een leuke trip van maken. Heb het ook bewust niet op twitter gegooid, wil het andere fanatics ook niet onder de neus wrijven. Had die foto hier wel als avatar.

Zie mijn twitter header btw Elineloves. There you have it, maybe it rings a bell .

comely

• 310 messages
  • 60 votes

Allemaal mooie en leuke fotos hoor.

Is ook fijn om elkaars gezichten te zien.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Naomi Watts wrote:

Zie mijn twitter header btw Elineloves. There you have it, maybe it rings a bell .

Oh dit is gênant. Die heb ik hier inderdaad wel in het klein gezien, maar ik dacht dat het iemand anders was... Namelijk John Cusack. Oeps.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Toppertje hoor, NW

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Und3rdog erg origineel ben je toch niet met je commentaren. Je had dan tenminste toch voor een persoonlijke usernaam en avatar ipv Onderhond grotendeels te kopiëren.

Kondoro0614 hoeveel train je om zo een lijf te hebben

Elineloves mooi hoor, een zwangere vrouw kan best sexy zijn

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooie foto's ook Elineloves en wow Kondoro0614 wist wel dat je een knappe man moest zijn

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

alexspyforever wrote:

Kondoro0614 hoeveel train je om zo een lijf te hebben

Google en dan -> Gespierde Man. .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol, de eerste foto ook echt hè.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Kondoro wrote:

(quote)

Google en dan -> Gespierde Man. .

Ja dacht al zoveel studeren en dan tijd spenderen op MovieMeter, waar zou je nog de tijd halen om zoveel te trainen

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Ja dacht al zoveel studeren en dan tijd spenderen op MovieMeter, waar zou je nog de tijd halen om zoveel te trainen

Ik ga 4 keer p/w naar de sportschool. Helaas deze week kan ik niet door verkoudheid. Wanneer me moeder gaat sporten ga ik 6 keer p/w .

Elineloves wrote:

Lol, de eerste foto ook echt hè.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Naomi Watts wrote:

Je bent wel mooi zwanger, sommigen zijn drachtige koeien maar bij jou niet het geval.

*proest*

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

O zie jij er zo uit. En aan de linkerkant, dat is? (Grapje )

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Elineloves wrote:

Quentin, leuke pic! Zakelijk feestje?

Merci! Genomen op een bruiloft.

Und3rdog

• 104 messages
  • 0 votes

Naomi Watts wrote:

De verleiding wordt nu te groot. In dit geval speciaal voor voor Underdog. Moi met de queen of the selfie once again. Onze meest mislukte selfie van deze dagen maar daarom ook de leukste. De les uit deze situatie: blijf lachen en in de lens kijken ook al worstelt je fotopartner zo met hoe je telefoon werkt

(afbeelding)

Tja...... wie is het?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

(quote)

Waar slaat dit op? Zeg ik wat raars dan???

Ondertussen is ie geband, lijkt me niet meer dan logisch.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Toch wel trots op deze foto's die ik vandaag met meerdere gemaakt heb.

http://s28.postimg.org/q8cecxqbx/DSCF9938.jpg

http://s28.postimg.org/xbf7vfpfx/DSCF9935.jpg

alexander038

• 957 messages
  • 1295 votes

Mooie pics ..vooral die onderste

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dankjewel

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Prachtige foto's Martijn !

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dankje Brix

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Inderdaad heel mooi en scherp. En verstandig om je foto's te merken, anders gaat er zo iemand mee aan de haal.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dankjewel ja sinds kort merk ik ze inderdaad.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.