- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
606 De link bij je naam van Flickr.op
werkt niet (meer).
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ja, nu weer wel. Eerst niet, stond twee http: (weet ik niet of het daar aan lag). Mooie foto's van die meeuwen en sneeuwlandschap, haha en die hondjes.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja he, THX ik ga nu nieuwe foto's toevoegen die ik net uurtje geleden gemaakt heb.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Mooie foto's weer, van die werkplaats (NS). Is alweer een tijd gesloten (lees ik op Wiki
).
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ja klopt, wordt rond omheen flink gewerkt maar blijft behouden. en dankje 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hoe bedoel? Dat ze eromheen vol bouwen. En mag je gewoon naar binnen? (Ik zie een paar foto's van binnen). Ik ken alleen maar de kant bij het station, dan keek ik vanuit de trein. Er was toen ook een draaischijf.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik ben niet binnen geweest, ik heb het vanuit een raam gedaan, maar was een hele opgave om helder te krijgen. maar is gelukt. Ze zijn achter het Tilburg Station bezig, dus niet het oude. er loopt nu ook een weg, dat was eerst niet.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zo blijf je nog een beetje op de hoogte.
(de draaischijf is er nog, handig hoor internet.
)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nieuwe look !!!!
Bobby Briggs
-
- 213 messages
- 7964 votes
Pas begonnen met instagram, nog iemand een account daar?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Instagram is leuk! Je hebt een nieuwe volger. Leuke quote heb je daar
Topic hier mag ook wel wat nieuw leven ingeblazen krijgen hoor, staat al te lang stil.
Und3rdog
-
- 104 messages
- 0 votes
instragram en twitter...... naar mijn mening zijn het sites voor mensen met een aandacht stoornis.
Kijk mij eens met mijn duck face voor de camera en niets zeggende berichtjes plaatsen.... please like mijn fotos en voed mijn minderwaardigheids complex, kots
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Met andere woorden, Je begrijpt er geen drol van.
Und3rdog
-
- 104 messages
- 0 votes
Met andere woorden, Je begrijpt er geen drol van.
Wat valt er dan niet aan te begrijpen volgens jouw?
Jij hebt zeker ook twitter en instagram vol staan met fotos van je hoofd en wat je elke dag eet??
Dat soort dingen intereseert niemand.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Jij hebt zeker ook twitter en instagram vol staan met fotos van je hoofd en wat je elke dag eet??
Toch zijn dit twee van de populairste platformen van deze tijd.. Mensen vind het toch wel leuk..
kos
-
- 46685 messages
- 8843 votes
Wat valt er dan niet aan te begrijpen volgens jouw?
Nogmaals: je begrijpt er geen drol van.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
kos z'n duck face is anders echt de moeite!
Ach, typische oubollige "wat de boer niet kent" reactie, niet teveel aandacht aan besteden.
Und3rdog
-
- 104 messages
- 0 votes
Nou ja, leg uit dan...?
Bij twitter kan ik me nog wel voorstellen dat sommige dingen bv nieuws waarde hebben tussen alle kijk mij eens profielen, zoals bv van journalisten. maar instagram heeft geen enkele waarde behalve voor mensen zoals kim kardashian dr kont fotos, katten fotos en aandacht zoekers.
Btw kos........is dat een griekse naam ?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Zeg Und3rdog.. Ben jij stiekem verliefd op Onderhond?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De verleiding wordt nu te groot. In dit geval speciaal voor voor Underdog. Moi met de queen of the selfie once again. Onze meest mislukte selfie van deze dagen maar daarom ook de leukste. De les uit deze situatie: blijf lachen en in de lens kijken ook al worstelt je fotopartner zo met hoe je telefoon werkt 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4893 votes
De verleiding wordt nu te groot. In dit geval speciaal voor voor Underdog. Moi met de queen of the selfie once again. Onze meest mislukte selfie van deze dagen maar daarom ook de leukste. De les uit deze situatie: blijf lachen en in de lens kijken ook al worstelt je fotopartner zo met hoe je telefoon werkt 
(afbeelding)