- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MovieMeter User Pics
MovieMeter User Pics
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Erg leuke foto's, 606! Vooral die kip is goed geschoten.

en een bloem

En een reiger

Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
Fujifilm rocks! Ikzelf heb er ook één, daarom.
Mijn vrienden 'lachen' me vaak uit o.w.v. dat ik bij de Japanners kan staan in toeristische steden, maar ik kies tenminste niet voor de hand liggende fototoestellen als Nikon of Canon. 
Néh!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Fujifilm rocks! Ikzelf heb er ook één, daarom.
Mijn vrienden 'lachen' me vaak uit o.w.v. dat ik bij de Japanners kan staan in toeristische steden, maar ik kies tenminste niet voor de hand liggende fototoestellen als Nikon of Canon. 
Néh!
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Omdat mijn laatste foto dateert van 2 jaar geleden, is het tijd om hier nog eens te posten.
Niet evident, want ik laat geen foto's meer van mij nemen.
Het was in Juni toch onvermijdelijk.
Geen super-dag (ik had te weinig geslapen, zie de wallen onder mijn ogen) + er zat te veel wind, waardoor ik er snel 'uitgewaaid' ging uit zien. (Mijn haar trekt hier op niets
)

Uit de groepsfoto gesneden:

jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Waarom moet iedereen altijd breeduit gaan uitleggen waarom ze er niet uitzien op de foto.
Plaats dan een foto waar je haar niet in de war zit en je wel goed geslapen hebt.
Dacht dat het typisch voor vrouwen was maar kom het hier ook regelmatig tegen bij mannen 
Desalniettemin, leuke foto hoor AGE-411 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Gebeurt niet vaak. 
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Waarom moet iedereen altijd breeduit gaan uitleggen waarom ze er niet uitzien op de foto.
Plaats dan een foto waar je haar niet in de war zit en je wel goed geslapen hebt.
Dacht dat het typisch voor vrouwen was maar kom het hier ook regelmatig tegen bij mannen 

Niks mis met die foto's trouwens.
De "wilde haardos"opname is zelfs de leukste vind ik.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als je haar maar goed zit. (Zeggen ze
). Geldt voor mannen en vrouwen.
Vindt het wel meevallen hoor AGE-411 wel dikke wallen. 
Kolinahr
-
- 70 messages
- 6 votes
Ik heb een nieuwe tekening geupload en de belichting veranderd, omdat hij anders onduidelijk was. Ik ben heel blij met het resultaat.

mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Schets prima, alleen je naam uit de computer zo trekt de aandacht op zich.
Kolinahr
-
- 70 messages
- 6 votes
Schets prima, alleen je naam uit de computer zo trekt de aandacht op zich.
Ik weet het, maar mijn tekeningen zijn héél vaak gekopieërd door iemand en dus moet ik er ergens wel een signature onderzetten 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3417 votes
En wat drijft hen? Ik wist niet dat Paul Jambers zich op Moviemeter settelde? 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
En een prachtige dame vooral (Maathuis toch?)
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Visueel ingesteld hè.
Heb altijd al gefotografeerd maar de laatste tijd stop ik er iets meer tijd in.

Heb zelfs een publicatie gehad deze maand.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ik en mijn vriendin waren afgelopen zaterdag op de zwarte cross en ik ben niet zo van de foto's, maar heel af en toe is wel leuk. Lekker in de bagger.
Sorry voor mijn extreem witte lichaam... Ik woon 2 km van het strand, maar ik kom er nooit. 

JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat niet, maar had dat wel heel graag gewild! Niet zozeer vanwege Chiel, maar vanwege het initiatief. Helaas waren we er alleen op zaterdag. Mn vriendin had ik ook wel zover gekregen denk ik. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nog 2 gasten in een golfkarretje voorbij zien komen Jaco? Een vriend van mij werkt daar voor de zwarte cross.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Dat lijkt me nou een leuke baan!
Maar geen golfkarretje gezien Frank...., misschien zaten ze ergens vast in de modder.
Het is wel echt heel groot daar.