- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Er is er een jarig... #2
Er is er een jarig... #2
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2579 votes
Ook nog gefeliciteerd voor de andere. Kut of geen kut weer, het is een mooie dag 
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Proficiat Jeroen.
. we bellen.
Dank je! Jij morgen gefeliciteerd
. We bellen!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Gefeliciteerd met je dochter AHWA en andere jarigen!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Mercikes allemaal. 
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Gefeliciteerd Film Pegasus, Redlop, DonLeone & AmazingPP! 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Vandaag 4 jarigen
:
Patrick87 wordt 20, luuk1988 22, Couch Potato 52, en inderdaad hij staat wel niet op de MM-verjaardagskalender(sneaky
), maar hij is wel degelijk jarig
Kos wordt er 35.
Van harte gefeliciteerd allemaal!

Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Vandaag weer eens rustdag, geen jarigen
.

Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Vandaag ben ik terug uit Kroatië, was een leuke vakantie. Nog gefeliciteerd alle jarigen van de afgelopen dagen! 
Moet ik het posten van de jarigen weer overnemen, of wil jij het graag blijven doen, Timmy757 ?
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Welkom terug Morgana
, fijne tijd gehad ? Denk dat jij het het beste weer gewoon kan overnemen als je wilt ? Ik moet vanaf volgende week weer werken, dus ben ik door de weeks bijna niet online (ook geen doen met een pda'tje)...
Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Bedankt voor 't welkom! Is goed, ik zal morgen weer beginnen.
Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Sorry dat ik meteen al zo laat ben met posten, maar de kalender doet het momenteel bij mij toch echt niet.
Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Nou zeg, ik loop elke keer vast.
Ik weet niet waar het opeens van komt, nog nooit meegemaakt...
Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Volgens mij kan mijn computer het niet meer aan o.i.d... Misschien moet iemand anders het overnemen? Want op deze manier loopt het topic nog dood.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou als ik die birthday-link doe gaat mijn laptoppie ook vreemd doen en zie alleen maar de jarigen van januari. Waar vind je die van augustus in hemelsnaam?
Morgana7
-
- 1392 messages
- 568 votes
Die pagina was altijd al traag, omdat er zoveel op staat waarschijnlijk. Je moest wachten tot hij klaar was met laden en dan naar beneden scrollen. Voorheen lukte dat wel bij mij, maar nu niet meer, ik loop keer op keer vast.
Als je alleen die van januari ziet is het helemaal vreemd.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Hij doet inderdaad vreemd. Bij mij laadde hij langzaam, en kreeg ik steeds een melding van mozilla over een scriptfout. Na klikken op 'doorgaan' laadde hij hem pas volledig.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Die pagina was altijd al traag, omdat er zoveel op staat waarschijnlijk. Je moest wachten tot hij klaar was met laden en dan naar beneden scrollen. Voorheen lukte dat wel bij mij, maar nu niet meer, ik loop keer op keer vast.
Als je alleen die van januari ziet is het helemaal vreemd.
Bij mij hetzelfde, helaas. Ik loop elke keer vast op die pagina....