- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waarom koos jij je avatar?
Waarom koos jij je avatar?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vind ''Rofl Hahahahahaha!!! Grappig.
'' een vrij puberale/kinderlijke reactie. Zeker die overdreven lange 'haha' en dat sarcastische ondertoontje bij 'Grappig', maar vooruit, je weet (weer) nergens vanaf natuurlijk.
Ik heb me vergist (dat kan wel eens he, bij een overbelicht plaatje van 54 pixels waarbij je iemand haar gezicht amper ziet), dacht dat het Stewart was, en nu weer ontopic.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Zie toch duidelijk dat het Miley is, die neus en mond. Inderdaad dan toch betere lenzen aanschaffen. Ik vind het ook eigenlijk best grappig dat je Stewart erin terugziet, dus bij deze haha 
@ Pruim, ik moet toch elke keer lachen bij jou avatar. Ik heb niks met die Simpson serie, maar deze is wel grappig 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zeker die overdreven lange 'haha' en dat sarcastische ondertoontje bij 'Grappig', maar vooruit, je weet (weer) nergens vanaf natuurlijk.
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > Avatars:
Eén van mijn favoriete acteurs en het stelt tegelijkertijd mijn favoriete genre voor 
Big-T
-
- 556 messages
- 395 votes
Ik had hem ook al op gm en vind hem erg mooi
Voor de mensen die het afvragen het komt van de game Batman Arkham Asylum
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat is inderdaad een mooie avatar 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Mijn avatar is van de serie True Blood
Love it!!
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ze Amity. Jij past je avatar toch altijd aan naar de actualiteit? Waarom heb jij dan nog geen lampion in je avatar gefotoshopt? Het is morgen Sint Maarten 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Hahaha, mja, ik ken dat eigenlijk helemaal niet. Nooit aan gedaan!
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Heel mooi Big-T
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Mijn nieuwe avatar komt uit een plaatje van Once Upon a time in The West:

Iemand misschien een iets beter idee om te knippen?
Of is deze al een keer eerder gebruikt?
Vind het in ieder geval een tof plaatje.
In ieder geval jullie mening graag. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Een achterkant-avatar, vind het helemaal niks haha. Ken de film ook nog niet, dus niet herkenbaar voor mij. Kan iedereen zijn.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Toch wel een geinig idee, en iets heel anders dan anders.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik vind hem ook geslaagd 13woutie13!
Misschien niet heel herkenbaar maar dat hoeft ook helemaal niet. Overigens helemaal in de stijl van Brix zijn avatar.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Vind het zeker een toffe avatar.
Ken de film ook nog niet, dus niet herkenbaar voor mij. Kan iedereen zijn.
Schaam je! 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Oke, bedankt allemaal!
Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen tussen deze of die van Louis Van Gaal.
(voor de gene die nu zijn CT aan het bekijken zijn)
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja, dat schaam je heb ik nu al heel vaak gehoord als het om de 2 grote westerns gaat, maar ik heb er gewoon geen zin in, niks voor mij.
En dat mensen die Once Upon a time in The West de avatar geweldig vinden snap ik, maar de mensen die er niks mee hebben of de film niet hebben gezien zullen er niet warm of koud van worden.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ja, dat schaam je heb ik nu al heel vaak gehoord als het om de 2 grote westerns gaat, maar ik heb er gewoon geen zin in, niks voor mij.
En terecht. Heb het ooit 5minuten geprobeerd maar alle jezus..
Wat een...
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ook totaal niks voor mij, heb de 2 westerns in kwestie ook nog niet gezien.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Wil jij meedingen naar de titel MovieMeters Beste Avatar 2010/2011?
Check dan in dit topic of jij al op de kandidatenlijst staat! Zo niet: schrijf je in.
Bedenk wel dat je tijdens de wedstrijd niet van avatar kunt wisselen om kans te maken op deze felbegeerde titel. Houd het topic goed in de gaten voor de start van deze Knock-Out wedstrijd!
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
het mooiste nog is dat het gezicht ook bruin is gemaakt. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2070 votes
Riesma is de grootmeester der avatars inderdaad. Ik ben vooral benieuwd naar z'n foute avatar met kerst. 
Mijne komt uit Op Under Fjeldet Toner en Lur van de Noorse kunstenaar Theodore Kittelsen. Ik vind 't al jaren een van de mooiste schilderijen die ik ken. Vooral erg bekend omdat ie als cover-art is gebruikt voor een bekende CD.