• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.702 actors
  • 9.378.500 votes
Profile

MM Meetings

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

@JacoBaco:

Ik zou willen voorstellen om een van de foto's met hongerige Wim in het ' verzin er een tekst bij' topic te plaatsen.

Maar dat kan ik niet doen Want anders is nootje straks weer kwaad op mij.

Ik heb het al één keer te bont gemaakt, nou dat heb ik geweten

Dus mijn naam is haas.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Goed en gewaagd idee Brix. Is kijken of ik zoiets aandurf. Ik slaap er een nachtje over.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Haha, was inderdaad erg gezellig gisteren en zeker voor herhaling vatbaar

De film viel wat tegen, maar het gezelschap was des te beter

Bedankt allemaal ^^

Mint Clansell

• 196 messages
  • 0 votes

Jammer dat ik er niet bij was, maar vanwege familieomstandigheden was ik genoodzaakt om weer terug naar huis te gaan.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Brix wrote:

Soom te laat?

Ik meende gelezen te hebben dat die altijd te vroeg aanwezig was?

wimnoot wrote:

Soom was te laat!

Ik was ook echt wel op tijd geweest. Ik was om 14.00 uur op het station van Gouda, de trein reed volgens mij wel op tijd weg (hij reed 1x in het uur ofzo, dat wel), en toen strandde ik door domme pech, omdat er een ongeluk was gebeurd en de treinen maar tot Alphen reden. De trein die ik had moeten hebben reed terug naar Bodegraven ofzo. Ik moest toen de bus hebben van 15.00 uur, en die @**# reed ook nog eens te laat weg. Ik baalde echt als een stekker, want m'n telefoon is al 100 jaar kapot.. Allemaal lekker dus, maar niet heus..

Maar het was ondanks alles wel gezellig!! (en ik zal nooit meer één bepaalde opmerking vergeten, van necromancer !!!)

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

@soom:

Wanneer je op het openbaar vervoer bent aangewezen dan weet je nooit helemaal zeker of je het reisdoel ook werkelijk op tijd bereikt.

Ik spreek uit eigen ervaring.

Hoe vaak ik zelf al gestrand ben op trein en busstations...

Ik voel met je mee.

Gelukkig toch nog met een happy end, door de leuke meeting

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

@ soom,

en die opmerking was ?

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

Waarschijnlijk een binnenpretje dat niet voor andermans/vrouws oren/ogen bestemd is decicco.

Ik durfde er zelf al niet naar te vragen

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

decicco wrote:

@ soom, en die opmerking was ?

Iets met een binnenpretje, precies zoals Brix al zegt .

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Mijn zus kennende ging het inderdaad om een binnenpretje

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

haha oké dan.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Hallo MM mensen! Wie hebben er zin in een meeting in Brabant of Limburg? Zelf dachten JacoBaco en ik aan Eindhoven op de 27ste van Februari. Wij komen dan zo wie zo met vier man in mijn busje. Schrijf , als je interesse hebt maar een bericht , hier op het meeting topic. Let wel! Het gaat pas door als er een mannetje of 10 meegaan. Ik ga niet helemaal naar de andere kant van het land om met zijn vieren een film te kijken.

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Als het te doen is aan die kanten dan zal ik er weer bij zijn

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Misschien kom ik ook wel aangezien het vrij kortbij is even overleggen met een mede mm'er. Misschien ook leuk om naar Maastricht te komen? Zijn 2 bioscopen, minerva en lumiére(art-house)

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Oei, 6 maart zou mij beter uitkomen. Weet niet of dat voor anderen ook beter uitkomt?

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

wimnoot wrote:

. Ik ga niet helemaal naar de andere kant van het land om met zijn vieren een film te kijken.

Ik zou niet eens naar de andere kant van het land gaan om met z'n 10en een film te kijken,doe ik het liever een paar straten verderop met een leuke meid,maar goed,dat ben ik dan.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Remi wrote:

Oei, 6 maart zou mij beter uitkomen. Weet niet of dat voor anderen ook beter uitkomt?

Voor mij komt dat weer heel slecht uit, ivm mijn zaak. Ik zou dan wel op zaterdag 14 maart kunnen.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Menace2society wrote:

Ik zou niet eens naar de andere kant van het land gaan om met z'n 10en een film te kijken,doe ik het liever een paar straten verderop met een leuke meid,maar goed,dat ben ik dan.

Harstikke leuk voor je.......

Maar wat heeft dat met onze meeting te maken?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

decicco wrote:

Misschien kom ik ook wel aangezien het vrij kortbij is even overleggen met een mede mm'er. Misschien ook leuk om naar Maastricht te komen? Zijn 2 bioscopen, minerva en lumiére(art-house)

Maastricht is al een keer geprobeerd en daar was geen animo voor, maar als jij een clubje bij elkaar kan krijgen maakt het mij niet uit.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ja ik wil best wat regelen. Heb zoieso al 1 iemand hierop moviemeter die daar interesse in heeft. Zal wel wat berichtjes rondsturen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ben benieuwd hoeveel animo er nu voor zal zijn.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Zou het niet lukken, kan er nog altijd een leuke meeting in Eindhoven gepland worden. (Lijkt mij.)

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Eindhoven of Maastricht, ik vind het allemaal prima

Helaas ben ik de komende periode behoorlijk druk met mijn studie en stage; dus ik kan pas op het laatste moment zeggen of ik wel of niet meekan.

Lijkt me in ieder geval leuk, dus als ik een vrije dag kan regelen, dan kom ik ook ^^

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Ik heb al een aantal mensen verzameld die interesse hebben zal aan het eind van het weekend het volledige lijstje even opstellen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik word zelfs privé gespamd

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

laundromat wrote:

Ik word zelfs privé gespankd

Too much information!!!!!!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

wimnoot wrote:

(quote)

Too much information!!!!!!

't kofschip...moet met een 't'!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Jajajaa..... praat er maar overheen!

Brix

• 19684 messages
  • 5119 votes

met een D !

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Even gegoogleD, haha ben niet verantwoordelijk wat je dan voor websites krijgt lol. Het is dus gespankED!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.