- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Meetings
MM Meetings
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
@JacoBaco:
Ik zou willen voorstellen om een van de foto's met hongerige Wim in het ' verzin er een tekst bij' topic te plaatsen.
Maar dat kan ik niet doen
Want anders is nootje straks weer kwaad op mij.
Ik heb het al één keer te bont gemaakt, nou dat heb ik geweten 
Dus mijn naam is haas.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Goed en gewaagd idee Brix.
Is kijken of ik zoiets aandurf. Ik slaap er een nachtje over. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Haha, was inderdaad erg gezellig gisteren en zeker voor herhaling vatbaar 
De film viel wat tegen, maar het gezelschap was des te beter 
Bedankt allemaal ^^
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Jammer dat ik er niet bij was, maar vanwege familieomstandigheden was ik genoodzaakt om weer terug naar huis te gaan. 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Soom te laat?
Ik meende gelezen te hebben dat die altijd te vroeg aanwezig was?
Soom was te laat!
Ik was ook echt wel op tijd geweest. Ik was om 14.00 uur op het station van Gouda, de trein reed volgens mij wel op tijd weg (hij reed 1x in het uur ofzo, dat wel), en toen strandde ik door domme pech, omdat er een ongeluk was gebeurd en de treinen maar tot Alphen reden. De trein die ik had moeten hebben reed terug naar Bodegraven ofzo. Ik moest toen de bus hebben van 15.00 uur, en die @**# reed ook nog eens te laat weg. Ik baalde echt als een stekker, want m'n telefoon is al 100 jaar kapot.. Allemaal lekker dus, maar niet heus..
Maar het was ondanks alles wel gezellig!!
(en ik zal nooit meer één bepaalde opmerking vergeten, van necromancer
!!!)
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
@soom:
Wanneer je op het openbaar vervoer bent aangewezen dan weet je nooit helemaal zeker of je het reisdoel ook werkelijk op tijd bereikt.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Hoe vaak ik zelf al gestrand ben op trein en busstations... 
Ik voel met je mee.
Gelukkig toch nog met een happy end, door de leuke meeting 
Brix
-
- 19684 messages
- 5119 votes
Waarschijnlijk een binnenpretje dat niet voor andermans/vrouws oren/ogen bestemd is decicco.
Ik durfde er zelf al niet naar te vragen 
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
@ soom, en die opmerking was
?
.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Mijn zus kennende ging het inderdaad om een binnenpretje 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Hallo MM mensen! Wie hebben er zin in een meeting in Brabant of Limburg? Zelf dachten JacoBaco en ik aan Eindhoven op de 27ste van Februari. Wij komen dan zo wie zo met vier man in mijn busje. Schrijf , als je interesse hebt maar een bericht , hier op het meeting topic. Let wel! Het gaat pas door als er een mannetje of 10 meegaan. Ik ga niet helemaal naar de andere kant van het land om met zijn vieren een film te kijken. 
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Als het te doen is aan die kanten dan zal ik er weer bij zijn 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Misschien kom ik ook wel aangezien het vrij kortbij is even overleggen met een mede mm'er. Misschien ook leuk om naar Maastricht te komen? Zijn 2 bioscopen, minerva en lumiére(art-house)
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Oei, 6 maart zou mij beter uitkomen. Weet niet of dat voor anderen ook beter uitkomt?
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
. Ik ga niet helemaal naar de andere kant van het land om met zijn vieren een film te kijken.
Ik zou niet eens naar de andere kant van het land gaan om met z'n 10en een film te kijken,doe ik het liever een paar straten verderop met een leuke meid,maar goed,dat ben ik dan. 
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Oei, 6 maart zou mij beter uitkomen. Weet niet of dat voor anderen ook beter uitkomt?
Voor mij komt dat weer heel slecht uit, ivm mijn zaak. Ik zou dan wel op zaterdag 14 maart kunnen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik zou niet eens naar de andere kant van het land gaan om met z'n 10en een film te kijken,doe ik het liever een paar straten verderop met een leuke meid,maar goed,dat ben ik dan.
Harstikke leuk voor je....... 
Maar wat heeft dat met onze meeting te maken?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Misschien kom ik ook wel aangezien het vrij kortbij is even overleggen met een mede mm'er. Misschien ook leuk om naar Maastricht te komen? Zijn 2 bioscopen, minerva en lumiére(art-house)
Maastricht is al een keer geprobeerd en daar was geen animo voor, maar als jij een clubje bij elkaar kan krijgen maakt het mij niet uit.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ja ik wil best wat regelen. Heb zoieso al 1 iemand hierop moviemeter die daar interesse in heeft. Zal wel wat berichtjes rondsturen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ben benieuwd hoeveel animo er nu voor zal zijn.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Zou het niet lukken, kan er nog altijd een leuke meeting in Eindhoven gepland worden. (Lijkt mij.)
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Eindhoven of Maastricht, ik vind het allemaal prima 
Helaas ben ik de komende periode behoorlijk druk met mijn studie en stage; dus ik kan pas op het laatste moment zeggen of ik wel of niet meekan.
Lijkt me in ieder geval leuk, dus als ik een vrije dag kan regelen, dan kom ik ook ^^
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ik heb al een aantal mensen verzameld die interesse hebben zal aan het eind van het weekend het volledige lijstje even opstellen.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ik word zelfs privé gespankd
Too much information!!!!!!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
't kofschip...moet met een 't'!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Even gegoogleD, haha ben niet verantwoordelijk wat je dan voor websites krijgt lol. Het is dus gespankED!!