• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.916 votes
Profile

MM Meetings

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik ga ook eerder voor de Harmonie dan voor Kwebbelen.

Zelf heb ik een goede ervaring met Donatello's - De Italiaanse keuken dus misschien is dat ook een optie?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Mwa... ik ben niet zo'n fan van Italiaans uit eten (wel om te laten bezorgen.Pizza Bolognese mmmm).Maar als iedereen bij Donatello's wil eten, dan pas ik me aan!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Het leuke daar is, is dat je zelf je eigen pizza kan samenstellen als je wilt

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Ik ga voor spare ribs... . Hebben ze die ook bij Donatello?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Ik geloof van niet, maar wel lekkere pizza's en pasta's

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Ik ben ook verslaafd aan Pasta's.

Maar ik ga dit keer voor het vlees.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

JacoBaco wrote:

Remi, Jammer dat je niet mee kan man

Ja, inderdaad erg jammer. Maar ik ben zo ingeroosterd dat ik nooit een weekend kan ruilen, anders werk ik 8 dagen achter elkaar en dat vind ik wel erg zwaar.

U-96

• 11875 messages
  • 2081 votes

Wat eten betreft kan ik ook het pannenkoekenhuis op de Steenstraat aanraden. Deze kan aardig wat mensen hebben en de kwaliteit van het eten en de service is goed.

Zijn natuurlijk niet zomaar pannenkoeken, maar echt van die grote die op een pizza lijken. En dat voor een redelijke prijs!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Hallo! Wie bent u? Gaat u ook mee op de 30ste naar de meeting?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik kom er net achter dat de release datum van The Lovely Bones verzet is naar 25 februari.Dus moeten we een andere film kiezen.Kom maar met suggestie's.Where the wild things are ,Up in the Air of Law abiding Citizen lijken mij wel de moeite waard.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Dus moeten we een andere film kiezen.

Of een andere datum .

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Dat kan ook! Een week eerder?Dat is deze zaterdag. Een week later kan niet want dan heb ik het druk met de valentijn in de bloemen.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

Aanstaande zaterdag kan ik niet, ik ben dan bij m'n opa in Almelo. Maar ik probeer volgende keer zeker weer mee te gaan.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Haha. Dan blijft hij lekker op de 30ste. En de volgende komt al weer in februari denk ik!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Sorry lordsnoopy, wat zei je ook alweer?

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

raar, vanochtend stond daar gewoon nog een berichtje

Anyway, ik zei dat Where the Wild things are, mij niet echt trekt. Law Abiding Citizen dan weer wel; maar (bij mijn weten) draait deze om 21.30; dus niet echt een praktische tijd.

We kunnen ook alsnog naar Lovely Bones gaan als we de meeting doorschuiven naar eind februari; of is er dan al een andere meeting gepland?

Kijken of dit berichtje nu wel blijft staan

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ja dag! Ik ben al weken aan't uitkijken naar de meeting op de 30ste, en dan zou die nu naar eind Februari gaan.Zo lang kan ik echt niet wachten! En wat dacht je van Up in the Air? Die schijnt een hoop prijzen te winnen.Of The Fourth Kind dat lijkt me ook wel een spannende film.Als er mensen zin hebben in De hel van 63, dan gaan we daar heen.

soom

• 24920 messages
  • 2752 votes

Ik wil niet naar de hel van '63, wel mannelijke man aller tijden George Clooney zien, of anders toch maar the Lovely Bones .

necromancer

• 40 messages
  • 19 votes

Fourth Kind en Where the wild things are heb ik al gezien en ik kan alleen Where the wild things are echt aanraden. The Fourth Kind is erg vaag waarna je met een onbevredigend gevoel achterblijft. Er zitten wel scary en onverklaarbare stukken in, maar ik zou persoonlijk niet naar de bioscoop gaan.

Where the wild things are is een hele schattige vertaling van Max en de Maximonster, maar ik begrijp dat sommigen daar niet van houden

Btw, ik ben ook een Donnatello's pizzafan

Btw Soom, blij dat er naast mijn zus nog een vrouw meegaat

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Moest jij geen tentamen leren, noor

De 30ste is in principe nog steeds prima wat mij betreft; maar we moeten wel even weten welke films er dan (eind van de) middag draaien.

Over Up in the Air ben ik neutraal. Lijkt me wel een leuke film maar niet echt superleuk.

Bij Where the Wild things are krijg ik het idee dat het teveel een kinderfilm is, maar dat valt dan blijkbaar mee?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik denk dat we dan toch richting, Up in the Air moeten gaan denken.

PS: wat vinden de mannen daarvan?

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Mijn voorkeur gaat uit naar Clash of the Titans, maar omdat die film pas op 1 april in premiere gaat, kies ik voor Up in the Air! Lijkt mij een goede keus.

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Remi wrote:

(quote)

Ja, inderdaad erg jammer. Maar ik ben zo ingeroosterd dat ik nooit een weekend kan ruilen, anders werk ik 8 dagen achter elkaar en dat vind ik wel erg zwaar.

Dat kan jij best hebben.

Maar na de 30e hebben we sowieso het idee voor een meeting in maart, te Amsterdam.

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

wimnoot wrote:

PS: wat vinden de mannen daarvan?

? Up in the Air is absoluut geen vrouwenfilm. Wel is het een briljante film. Het enige nadeel dat er aanzit is dat de kans aanwezig is dat je op 30 januari al de beste film voor de rest van het jaar ziet.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ok, je gaat dus mee Timbo?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Ach, dan kan je ook eens een goed boek lezen.

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

JacoBaco wrote:

(quote)

Dat kan jij best hebben.

Maar na de 30e hebben we sowieso het idee voor een meeting in maart, te Amsterdam.

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

wimnoot wrote:

Ok, je gaat dus mee Timbo?

Nog steeds geen enkel idee. Dat gaat waarschijnlijk niet veranderen tot een paar dagen van tevoren. Ben volledig afhankelijk van werk.

necromancer

• 40 messages
  • 19 votes

Ik ben aan het leren voor mijn tentamen hoor 8D

Iig, Where the wild things are, is geen kinderfilm, maar je moet maar net van wat apartere films houden, niet geschikt voor een groot, commercieel publiek lijkt mij. Wel errug schattig

Up in the air lijkt me niet spectaculair, maar ach, ik ga wel mee

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.