- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Je eigen filmcreaties
Je eigen filmcreaties
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Haha, nog slechter?
Nee maar we weten gelukkig nu wat we wel en niet moeten doen. Dus zal ook wel in de film naar buiten komen 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Maak anders eens een Grudge achtige film. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Iets From Dusk Till Dawn's achtiger lijkt me te gek 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Maak anders eens een Grudge achtige film. 
Dit zal denk ik niet gebeuren
. Ten eerste ben ik niet echt een fan van 'Grudge achtige' films, ten tweede is het ook heel moeilijk om zoiets te filmen zonder budget of zonder de juiste make up.
Iets From Dusk Till Dawn's achtiger lijkt me te gek 
Dat lijkt me dan wel weer wat. Vooral hoe het in het begin er aan toe gaat. Lekker rauw en grof.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Of iets als Christine. Met een duivelse lelijk eendje. 
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Vet gedaan hoor salvatore! 
Bedankt! 
Of iets als Christine. Met een duivelse lelijk eendje. 
Haha, komt wel goed.
movierider
-
- 65 messages
- 83 votes
In De Site > Gebruikers > videostudentje:
He mensen!
Ik studeer video en heb met veel plezier mijn eerste jaar afgerond.
Zelf wil ik doorstuderen voor regiewerk, de technische kant trekt me minder.
Ik heb 2 (amateur)projecten op youtube gezet, ben zeer benieuwd naar de kritiek van de mensen/filmkenners hier..
project1: commercial.
Project2: eigen inspiratie, poisonous revenge(in drie delen)
link:
http://www.youtube.com/user...
greets mats.
Word_Play
-
- 358 messages
- 1290 votes
Een vriend van mij heeft met drie anderen de volgende korte film gemaakt, getiteld Briefgeheim. Hij deed mee aan het VU Filmfestival 5 Minutes of Fame en heeft de hoofdprijs gewonnen. Hij verzorgde de regie, editing en de muziek.
Het duurt maar vijf minuten, dus een plotomschrijving heeft geen zin. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Prima stukje film, enkel ietwat moeilijk te verstaan hier en daar.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
He mensen!
Ik heb 2 (amateur)projecten op youtube gezet, ben zeer benieuwd naar de kritiek van de mensen/filmkenners hier..
link:
greets mats.
Eerste project was wel leuk in elkaar gezet al vond ik het iets teveel lijken op de reclame van 'Koekje erbij' (misschien zo bedoelt?).
Aan de andere kant, poisonous revenge vond ik bij vlagen erg sterk. Creëert een mooi droomsfeertje, sterk acteerwerk (vooral van de hoofdpersone) en dito camerawerk. Ook wel toepasselijke muziek al vond ik het muziekje bij de wisseling van de dag wat storend. Iig geslaagd als amateurwerkje en erg orgineel.
movierider
-
- 65 messages
- 83 votes
Dag Salvatore! bedankt voor je kritiek! het eerste project zou eerst een commercial worden voor het bejaardentehuis. maar er werden een paar mensjes ziek dus hebben we het ingekort. Nu je het zegt! de reclame lijkt best op koekje erbij! maar nee, was helemaal niet de bedoeling.
Poisonous revenge, was een leuk compli. Wat betreft de muziek, daar heb je gelijk in! beetje afgeraffelt aangezien ik nog weinig tijd had voor de deadline.. toch leuk'om te horen dat het 'orgineel' is. op school vinden ze mijn ideeen vaak wat vergezocht. ^^
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
He mensen!
link:
greets mats.
Vond het een wat onduidelijk maar redelijk boeiend verhaal daarbij geruik je vaak dezelfde shot's. Muziek vond ik wel leuk en goed passend. Goed acteerwerk, leuke hoofdpersoon
. Camerawerk was af en toe wat houterig. Maar heb me niet verveeld. 
movierider
-
- 65 messages
- 83 votes
top! en bedankt. oh ja m'n zusje kan er wat van. het was even slikken op het begin, maar de rol paste prima bij haar!
Houterig camerawerk, haa. ja dat krijg je als je een passie hebt voor regie en een zwakte voor techniek. Ach ik leer nog wel!
Die loopshots op het begin zijn trouwens vanuit een auto. te zien??
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Die loopshots op het begin zijn trouwens vanuit een auto. te zien??
Zag er netjes uit!
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Houterig camerawerk, haa. ja dat krijg je als je een passie hebt voor regie en een zwakte voor techniek. Ach ik leer nog wel!
Misschien zou een camera standaard wat voor je zijn? Zijn tegenwoordig helemaal niet zo duur.
Word_Play
-
- 358 messages
- 1290 votes
Een vriend van mij heeft met drie anderen de volgende korte film gemaakt, getiteld Briefgeheim. Hij deed mee aan het VU Filmfestival 5 Minutes of Fame en heeft de hoofdprijs gewonnen. Hij verzorgde de regie, editing en de muziek.
Het duurt maar vijf minuten, dus een plotomschrijving heeft geen zin. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Nog een keer uppen. 
movierider
-
- 65 messages
- 83 votes
oh ja! nou ik had wel een statief hoor, een heel goeie. maar heb er niet alles mee gefilmt :' )
Toch bedankt voor het advies.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Voor de geïnteresseerde: De eerste stappen richting doodweg 2 zijn gemaakt. Script is bijna af + de film datums staan ook vast voor volgende week. Dus binnekort kunnen jullie hier de volgende film verwachten.
Yasmin0
-
- 87 messages
- 2711 votes
Ik heb een aantal filmscripts geschreven en binnenkort ga ik er één verfilmen. Wel redelijk amateuristisch, maar ach. Ik vind het script persoonlijk wel briljant. Na mijn middelbare school wil ik verder met films op de filmschool in Amsterdam.
Lifejoy1
-
- 1 messages
- 0 votes
In Film > Overige films > VENU ATTACKS doet mee met de Grindhouse Fake Trailer Wedstrijd:
Naar aanleiding van de film Grindhouse hebben Quentin Tarantino en co-maker Robert Rodriguez (samen met distributeur A-film) een Fake-Trailer wedstrijd georganiseerd in Nederland (in Canada en Amerika waren deze Grindhouse Fake Trailer-wedstrijden al een groot succes). Een Fake Trailer is een soort voorfilm (preview) van een film die eigenlijk helemaal niet bestaat.
Ik doe mee aan deze wedstrijd met VENUS ATTACKS een invasie-film die zich grotendeels afspeelt in Rotterdam.
Alle "life-action" scenes zijn door mij gefilmd met een Sony HDV camera, sommige takes voor een handgemaakte greenscreen. CGI en special effects zijn gemaakt met Bryce, Poser and Extreme 3D. Bedankt voor het kijken!
Klik op (of knip en plak de link in je browser)
Of als je op youtube in de zoek-box; venus attacks patrick
intypt dan kan je mijn film bekijken.
Van 3 tot 9 augustus kan je op; www.planetterror.nl stemmen op je favoriete Fake Trailer.
Veel kijkplezier en laat even weten wat je ervan vindt
Groeten Patrick
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Not my cup of tea, en echt 'grindhouse' is het niet te noemen.
scumrules
-
- 18 messages
- 32 votes
Vet.
Rond wanneer kunnen we dan de volgende film verwachten?
Hebben jullie trouwens een prijs gewonnen met deze film?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Hoe heet nou die moordenaar uit Doodweg?
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Voor de Fake-Trailer wedstrijd ter ere van het uitkomen van Death Proof in de Nederlandse Bioscoop(www.deathproof.nl) heb ik deze trailer gemaakt:
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
En inmiddels kan je stemmen opwww.planetterror.nl[/url] .
Quentin
-
- 10202 messages
- 8538 votes
Begin de volgende week met het draaien van mijn eerste 'volwassen' filmpje
.
somatic
-
- 11 messages
- 0 votes
Heb reeds 4 jaar Film (& fotografie) in Brugge gestudeerd, en heb nu net m'n eerste bachelor gedaan in de Academie van Gent.
Heb in m'n laatste jaar in Brugge een eindwerk moeten maken van een halfuur lang. Een trailer is te vinden op
http://nl.youtube.com/user/somatichdg (-> Sum of Us Trailer).
Tevens staan er daar enkele filmpjes die ik in de loop van deze studies reeds heb gemaakt..
Neus gerust wat rond, en commentaar is altijd meer dan welkom!!
Dank.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Begin de volgende week met het draaien van mijn eerste 'volwassen' filmpje
.
Leuk, heb je meer info of blijft het geheimzinnig?