- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Het school en studie topic
Het school en studie topic
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Duits was minder makkelijk dan ik verwacht had (ruim 1200 klachten alweer!), maar gelukkig heb ik hem toch goed gemaakt. Morgen management en organisatie.
Ik heb nog vier examens te gaan...
Succes iedereen 
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
Ach die klachten, daar zou ik niet al te veel aandacht aan besteden.
Maarre, succes gewenst met de overige examens!
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Ik besteed er geen aandacht aan, maar ik hoop dat het Cito dat wel doet
Ik vond dat met name bij wiskunde en Duits het niveau vrij hoog lag in vergelijking met voorgaande jaren.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Ook vandaag weer een examen gehad, M&O. Was goed te doen en ik heb hem ook goed gemaakt. Morgen staat aardrijkskunde op het programma. Daarna nog economie en Engels.|
Ik ben heel benieuwd hoe andere MM'ers hun examen maken trouwens, hoewel het wel slim is om MM even op een laag pitje te zetten in de examenperiode. Zou ik ook moeten doen 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Ach, een beetje afleiding kan geen kwaad lijkt me. 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Maar het wordt al snel meer dan een beetje. Internet is zó verslavend. Ik zit er nu al weer achter 
Bas17
-
- 986 messages
- 1010 votes
Ik hoop binnenkort mijn bachelor Algemene Economie te hebben. Daarna weet ik nog niet of ik eerst mijn bachelor econometrie haal (mijn 2e studie) of gelijk door ga met een master.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Vandaag aardrijkskunde examen gehad. Beroerd gemaakt, en dan bedoel ik zowel door het Cevo als door mij. Sloeg helemaal nergens op 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Te lang doordat je veel moest opzoeken, onduidelijke vraagstelling, verwijzingen naar bronnen die je niet echt nodig had, geen verwijzingen naar bronnen die je wel nodig had, en verder waren een aantal vragen behoorlijk pittig. Ik houd er niet van om te gaan zeuren dat iets te moeilijk is als ik niet goed geleerd heb, maar dit sloeg gewoon nergens op. Ze hebben een 'nieuwe vraagstelling' gemaakt, waardoor je ook nog eens in de war raakte. Ik stond heel goed voor aardrijkskunde, en ben al min of meer geslaagd, maar je zult hier door maar zakken....
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Oké, erg jammer dan. Bedankt voor je toelichting.
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Ik houd er totaal niet van om te gaan klagen als ik niet goed geleerd heb, zodat de norm eventueel wat stijgt. Die houding hebben wel veel mensen, geloof ik.
Maar ik stond een 8,4 voor aardrijkskunde, dan kan het niet zo zijn dat je voor je examen, dat je goed geleerd hebt, net een 5 hebt ofzo. Jij trouwens nog examens gehad?
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Is aardrijkskunde verder niet echt een vak waarvoor je leren kan, doorgaans inzichtsvragen. Ik ben zelf volgend jaar aan de beurt. 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Klopt, maar met dat inzicht zit het echt wel goed. En als je dan ook nog eens goed geleerd hebt, en het nog niet goed maakt...
Mja, genoeg gescholden nu, wat maakt het ook eigenlijk uit 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes

Dan zullen we voor je duimen 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Morgen nog 1 eindexamen: Maatschappijleer, en dan zit het er voor mij op! 
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Vandaag één na laatste examen gehad, economie. Ging matig 
Morgen Engels, dat moet te doen zijn, en dan ben ik klaar.
Ik ga denk ik nog wel een her doen voor het een of ander, gewoon omdat het kan 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes

Ik heb echt een intense hekel aan Economie( behalve aan m'n economieleraar, een toffe peer), ik ben ook een volledig discalculie patiënt 
Ik heb m'n economie examen daarom ook volledig om zeep geholpen, dat is een ding wat vast staat!
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Succes nog op de laatste dag allemaal! 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Yep
, we zullen zien 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Ik begin pas op 6 juni (tot de 20ste)...
Alvast heel veel succes!!
En ben je al zenuwachtig?
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Mijn zus stond nog in de krant vandaag, over haar examens
.
xSarah
-
- 476 messages
- 820 votes
Alvast heel veel succes!!
En ben je al zenuwachtig?
Nee totaal niet. Tzijn mijn laatste examens voor het middelbaar onderwijs. Ik heb er 100% vertrouwen in