- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Decec
-
- 6743 messages
- 8588 votes
Gefeliciteerd Eline, ik ben ook na 1 jaar lid...(afgelopen maandag)

13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Decec.
Dubbele feestdag, aangezien Vitesse dan ook is overgenomen 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dit is bericht nummer 6000 en binnenkort nog twee mijlpaaltjes 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Ik was gisteren 5 jaar lid zie ik net. Time flies..
Damn had ik niet gedacht. Heb je altijd zoveel gepost en heb ik je gewoon jarenlang niet opgemerkt of ben je pas later echt fanatiek op het forum beginnen posten?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
[Damn had ik niet gedacht. Heb je altijd zoveel gepost en heb ik je gewoon jarenlang niet opgemerkt of ben je pas later echt fanatiek op het forum beginnen posten?
Ik heb het forum laat ontdekt, ik was meer van af en toe eens een stemmetje plaatsen en een berichtje bij een film achterlaten... maarja, als ik nu recensies van mezelf in 2005 teruglees, heb ik gelukkig wel een flinke groei doorgemaakt wat dat betreft. (Dat zullen de users die hier ook al jaren zitten vast herkennen). Ben sinds een jaar of 2 pas echt op het forum actief.
narva77 (crew films)
-
- 12733 messages
- 6540 votes
Hartelijk gefeliciteerd dames Elineloves en Decec, én ook hartelijk gefeliciteerd rep_robert (of moet ik zeggen "Robert die veel rept"
)!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hartelijk gefeliciteerd dames Elineloves en Decec, én ook hartelijk gefeliciteerd rep_robert (of moet ik zeggen "Robert die veel rept"
)!
Heel MovieMeter is natuurlijk ook in REP en roer als ik wat heb gepost 
Ik heb het forum laat ontdekt, ik was meer van af en toe eens een stemmetje plaatsen en een berichtje bij een film achterlaten... maarja, als ik nu recensies van mezelf in 2005 teruglees, heb ik gelukkig wel een flinke groei doorgemaakt wat dat betreft. (Dat zullen de users die hier ook al jaren zitten vast herkennen). Ben sinds een jaar of 2 pas echt op het forum actief.
Couldn't agree more. Denk dat de meesten dit wel hebben.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mijn 200e toevoeging is juist geaccepteerd