- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
italian
-
- 1391 messages
- 262 votes
Maar nee, wat doet dit nerdje, de gehele dag "zware" films kijken en daar verslagjes van maken en op het schoolplein wil niemand met hem omgaan omdat hij "wereldvreemd" is een......"Alien"...... en zo........lieve mensen, ontstaan jeugdtrauma's. Hebben jullie enig idee hoe verschrikkelijk dit jochie het heeft?
maar doe toch niet zo belachelijk dramatisch jong !
jeugdtrauama's,alien...je beseft verdorie niet wat je zegt !
het lijkt wel dat wij jongens van 14 iets verstandiger kunnen zeggen dan jou en je bent 10 jaar ouder !!
kos
-
- 46682 messages
- 8842 votes
Ik bedoel er wel zeker mee dat ik het niet kan waarderen als er hier andere mensen voor nerd worden uitgemaakt omdat ze toevallig een andere smaak hebben op een bepaalde leeftijd. Laat dat een waarschuwing zijn.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
.en jaaaa het is een Nerd van 14. Hij verdient zo veel beter dat jochie; lekker achter de meisjes aan, op zijn mountinebike toeren, op zijn skate-board nieuwe "tricks" leren. Maar nee, wat doet dit nerdje, de gehele dag "zware" films kijken en daar verslagjes van maken en op het schoolplein wil niemand met hem omgaan omdat hij "wereldvreemd" is een......"Alien"
Je spreekt net over hem of dat je hem persoonlijk kent. Mischien doet hij dat wel overdag, en dan iedere avond een film kijken. Ik heb ook een periode gehad met elke avond een film. Ik hield dat niet vol, maar mensen van 14 gaan nog niet uit (lijkt mij) en hebben tijd zat om iedere avond een film te bekijken. Het is veel, maar het hoeft niet meteen de situatie te zijn die jij vermeld.
Btw, als je hem wel persoonlijk kent en de situatie is zo, dan heb ik niets gezegt. Maar laat hem gewoon doen wat hij zelf wilt. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
OK genoeg hierover nu. Als je klachten hebt over een bepaalde user stuur je een pm naar een van de mods.
Verder is er geen ruimte om te roddelen over users.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En toen.................................... was het stil.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En toen.................................... was het stil.

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25161 votes
Maar ik had ook nog iets willen zeggen 
Ik wil nog wel even zeggen dat ik op mijn 13e Pulp Fiction de beste film allertijden vond. Ik heb daar overigens niets aan over gehouden, maar ik ben gelukkig wel een nerd 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vandaag precies 1jaar lid op Moviemeter
en in dat ene jaar heb ik:
159 keer gestemd
1407 Berichten geplaatst
9 Films Toegevoegd
.
Gefeliciteerd Timmy!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Maar ik had ook nog iets willen zeggen 
Ik wil nog wel even zeggen dat ik op mijn 13e Pulp Fiction de beste film allertijden vond. Ik heb daar overigens niets aan over gehouden, maar ik ben gelukkig wel een nerd 
Stond die kort geleden ook niet nummer 1 bij jou? Moet de herziening wel een tegenvaller geweest zijn als daarna zelfs uit je top 10 valt. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25161 votes
Ik zal het je anders vertellen, ik heb mijn hele 5* lijst herzien (behalve Sátántangó door welbekende redenen) en kwam toen tot de conclusie dat Pulp Fiction alleen uit jeugdwaarde nog hoog stond (Samurai staat al wat langer op 1 bij mij). Dus moest ie plaatsmaken.
Pulp Fiction is overigens de film die ik het vaakst gezien heb, minstens 30 keer denk ik 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Pulp Fiction is overigens de film die ik het vaakst gezien heb, minstens 30 keer denk ik 
Dat vind ik ook wel een mijlpaal !
Gefeliciteerd daar mee 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
30 keer valt nog wel mee, ik heb de eerste 20 minuten, tot aan Bruce Willis' praatje met Marsellus al wel 100 keer gezien.
Kan dat ook vrijwel helemaal mee praten. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25161 votes
Kan dat ook vrijwel helemaal mee praten. 
Heel herkenbaar 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Nou, ik heb The Godfather lekker al 4 keer gezien. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Nou, ik heb The Godfather lekker al 4 keer gezien. 
Nog maar vier keer? Wat weinig zeg. 
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Hoezo roddelen? Laat hem inhaken, dat kan en heel graag zelfs!
Oké!
Wat in mijn profiel staat, klopt.
Ah, de uitvinder van het Gertoïsme, lang niet meer gezien!.
Vergeef me alsjeblieft voor het Gertoïsme.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Dat zijn tenminste de echte mijlpalen. Gefeliciteerd!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Beide gefeliciteerd! Dat zijn de mooiste mijlpalen. 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7931 votes
En ook dat is weer een mooie! Gefeliciteerd V!
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4553 votes
Ik heb daarnet mijn 1000ste stem geplaatst! 
Met The brotherhood of war was het dan nog een heerlijke film ook!