- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Gefeliciteerd AHWA
, zeker een indrukwekkende mijlpaal.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Mening #100 aangevinkt
, bij een bijzondere film die ik al jaren wil zien maar het eigenlijk nooit van is gekomen..
DeCol
-
- 7009 messages
- 3023 votes
The Shining, goede keuze voor je 100ste mening
Gefeliciteerd. Ahwa en decicco ook proficiat!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Vandaag ben ik officieel vijf jaar op MovieMeter. Eigenlijk is het tijd voor een sentimentele speech, maar die bespaar ik jullie.
Wel leuk om terug te kijken naar wat er verandert is in mijn filmsmaak. Waar zijn Pirates of the Caribean, The Shawshank Redemption en Troy in mijn top 10 gebleven? Sterker nog, niet een van mijn top 10-films van toen staat er nog in. Zelfs niet LotR of Monty Python and the Holy Grail.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feli the one ring, misschien je naam ook maar aanpassen nu LOTR niet eens meer in je top 10 staat, schande 
Feli in ieder geval, das een aardige tijd!
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Gefeliciteerd The One Ring! 5 jaar is echt een lange tijd.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gefeliciteerd met je 5 jarig bestaan The one Ring. 
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
Gefeliciteerd, da's al een hele tijd.
@moviemafketel: aan zo'n stoere nickname zou ik niks veranderen. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Proficiat The One Ring. Zeer leuk om je hier te hebben op de site. Dat er nog vele jaren mogen bij komen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gefeliciteerd The One Ring! Na 5 jaar en aanpassing van je Top 10 geen spijt van je gebruikersnaam? Over 9 dagen voeg ik me bij je club!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Gefeliciteerd misterwhite, AHWA, decicco, Jeroen en The One Ring.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Gefeliciteerd The One Ring! Na 5 jaar en aanpassing van je Top 10 geen spijt van je gebruikersnaam? Over 9 dagen voeg ik me bij je club!
Van die gebruikersnaam heb ik al heel lang spijt. Heb ik ook al vaker aangegeven. Het was een naam die ik snel koos tijdens het aanmelden, omdat veel andere potentiële gebruikersnamen al bezet waren. Wist ik veel dat ik vaker op deze site zou terugkeren...
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12845 votes
Denk dat de meeste regulars er al lang niet meer bij stilstaan dat het een LOTR referentie is. Je bent sinds een paar jaar ook veel maar dat zwarte lopende schaduwtje 
boomkat
-
- 237 messages
- 0 votes
Nu je het zegt, ik heb er echt al maanden (misschien wel jaren) niet meer bij stilgestaan. En dat voor zo'n typische nick
Thanks for reminding me OH 
ps. kom hier al sinds 2003.
Sinds een tijdje is The One Ring ook uitgegroeid tot 1 van mijn favoriete gebruikers. Niet zozeer (hoewel het ook regelmatig wel voorkomt) dezelfde smaak, maar vooral zijn stukjes zijn heel treffend. Ik kan me er altijd wel in vinden.