• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.166 actors
  • 9.373.533 votes
Profile

Gebruikersmijlpalen

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd jordybeukeboom!

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Gefeliciteerd Jordy !!!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd iedereen

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Eindelijk de 700 stemmen behaald. Spijtig genoeg waren de laatste stemmen alleen maar films waar ik vergeten op te stemmen ben.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Gefeliciteerd Kevin13, Otherfool, Zinema, Jordybeukeboom, Remi, Baggerman en Wimnoot !

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd Kevin13!

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

Namens mij ook gefeliciteerd allemaal!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeli allemaal

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Gefeliciteerd Otherfool, Jordy en Kevin!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Iedereen van harte! Drink er een biertje op! Of een wijntje. Of priklimonade. Wat u ook blieft.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Gefeliciteerd otherfool, Zinema, Jordy en Kevin!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Proficiat iedereen!

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Mijn 3000ste bericht.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Mooi mijlpaal MNV2!

• 31148 messages
  • 5448 votes

Mooi aantal. Knap gedaan.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Wat een ouwerhoer ben je . Gefeliciteerd!

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Bedankt en gefeliciteerd allemaal

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Wat is dit een onnozel topic. Dat hele woordje "gefeliciteerd" heeft toch geen enkele waarde meer wanneer het al wordt gebruikt voor een 1300e stem van één of andere user? Dat bewaar ik liever voor een échte prestatie. Maar goed, daar denkt de rest blijkbaar anders over.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Die één of andere user hecht er zelf blijkbaar wel waarde aan, dus krijgt-ie van mij een beetje aandacht. En dankzij jouw bericht nog een beetje meer .

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Volgens mij is het idee achter een felicitatie dat degene die hem uitspreekt ergens waarde hecht, niet degene die hem ontvangt.

• 31148 messages
  • 5448 votes

SilverGun wrote:

Wat is dit een onnozel topic. Dat hele woordje "gefeliciteerd" heeft toch geen enkele waarde meer wanneer het al wordt gebruikt voor een 1300e stem van één of andere user? Dat bewaar ik liever voor een échte prestatie. Maar goed, daar denkt de rest blijkbaar anders over.

Tja, wat is een échte prestatie dan? Het blijven maar een hoop berichten of stemmen. Al is het toch wel leuk? Of dat nu 5000 of 1300 berichten zijn...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

SilverGun wrote:

Volgens mij is het idee achter een felicitatie dat degene die hem uitspreekt ergens waarde hecht, niet degene die hem ontvangt.

Het komt er dan op neer dat jíj bepaalt wat iemand belangrijk moet vinden? Egocentrisme is niet mijn manier van omgaan.

Natuurlijk zit er een grens aan de belachelijkheid wanneer je iemand feliciteert. Als iemand hier 100 stemmen als mijlpaal heeft genoemd en daarna bij 101 en 102 weer, dan houdt het op ja. Maar laat iemand even van zijn momentje genieten.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Het komt er dan op neer dat jíj bepaalt wat iemand belangrijk moet vinden? Egocentrisme is niet mijn manier van omgaan.

Wel goed lezen. Wanneer je feliciteert breng je een blijk van waardering uit, je doet dat dus wanneer je zelf vindt dat de prestatie van een ander een felicitatie waard is. Daarmee bepaal je uiteraard niet wat de ander belangrijk moet vinden.

Tja, wat is een échte prestatie dan?

Dat bepaalt ieder voor zich natuurlijk, ik vind het plaatsen van een hoop stemmen of berichten op een website in ieder geval geen felicitatie waard.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Proficiat met je behaalde mijlpaal MNV2

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

SilverGun wrote:

Dat bepaalt ieder voor zich natuurlijk,

Ook de user die het van zichzelf een prestatie vindt dus.

ik vind het plaatsen van een hoop stemmen of berichten op een website in ieder geval geen felicitatie waard.
Geen levensveranderend moment nee, maar voor o.a. stemmen en berichten is dit topic er.

Als je het anders wilt bekijken, een x aantal stemmen is toch gemiddeld twee uur investering geweest. Dus 1300 stemmen is zo'n 2600 uur ≈ 108 dagen ≈ 15.5 weken ≈ 3.5 maand non-stop filmkijken. Dat vInd ik een prestatie .

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Goed bezig MNV2 .

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd

Kr!kke

• 5394 messages
  • 2568 votes

Mooi zo MNV2 !

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

SilverGun wrote:

ik vind het plaatsen van een hoop stemmen of berichten op een website in ieder geval geen felicitatie waard.

Als je je daaraan stoort zou ik je wereldverbeterende taken in het verjaardagstopic starten.

Tayama

• 1102 messages
  • 522 votes

Gefeliciteerd Onderhond!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.