- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Eindelijk de 700 stemmen behaald. Spijtig genoeg waren de laatste stemmen alleen maar films waar ik vergeten op te stemmen ben. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Gefeliciteerd Kevin13, Otherfool, Zinema, Jordybeukeboom, Remi, Baggerman en Wimnoot !
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Namens mij ook gefeliciteerd allemaal!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Iedereen van harte! Drink er een biertje op! Of een wijntje. Of priklimonade. Wat u ook blieft.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Gefeliciteerd otherfool, Zinema, Jordy en Kevin!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Proficiat iedereen!
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Mooi aantal. Knap gedaan. 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Wat een ouwerhoer ben je
. Gefeliciteerd!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Bedankt en gefeliciteerd allemaal 
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Wat is dit een onnozel topic. Dat hele woordje "gefeliciteerd" heeft toch geen enkele waarde meer wanneer het al wordt gebruikt voor een 1300e stem van één of andere user? Dat bewaar ik liever voor een échte prestatie. Maar goed, daar denkt de rest blijkbaar anders over.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Die één of andere user hecht er zelf blijkbaar wel waarde aan, dus krijgt-ie van mij een beetje aandacht. En dankzij jouw bericht nog een beetje meer
.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Volgens mij is het idee achter een felicitatie dat degene die hem uitspreekt ergens waarde hecht, niet degene die hem ontvangt.
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Wat is dit een onnozel topic. Dat hele woordje "gefeliciteerd" heeft toch geen enkele waarde meer wanneer het al wordt gebruikt voor een 1300e stem van één of andere user? Dat bewaar ik liever voor een échte prestatie. Maar goed, daar denkt de rest blijkbaar anders over.
Tja, wat is een échte prestatie dan? Het blijven maar een hoop berichten of stemmen. Al is het toch wel leuk? Of dat nu 5000 of 1300 berichten zijn...
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Volgens mij is het idee achter een felicitatie dat degene die hem uitspreekt ergens waarde hecht, niet degene die hem ontvangt.
Natuurlijk zit er een grens aan de belachelijkheid wanneer je iemand feliciteert. Als iemand hier 100 stemmen als mijlpaal heeft genoemd en daarna bij 101 en 102 weer, dan houdt het op ja. Maar laat iemand even van zijn momentje genieten.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Wel goed lezen. Wanneer je feliciteert breng je een blijk van waardering uit, je doet dat dus wanneer je zelf vindt dat de prestatie van een ander een felicitatie waard is. Daarmee bepaal je uiteraard niet wat de ander belangrijk moet vinden.
Dat bepaalt ieder voor zich natuurlijk, ik vind het plaatsen van een hoop stemmen of berichten op een website in ieder geval geen felicitatie waard.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Proficiat met je behaalde mijlpaal MNV2 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dat bepaalt ieder voor zich natuurlijk,
Als je het anders wilt bekijken, een x aantal stemmen is toch gemiddeld twee uur investering geweest. Dus 1300 stemmen is zo'n 2600 uur ≈ 108 dagen ≈ 15.5 weken ≈ 3.5 maand non-stop filmkijken. Dat vInd ik een prestatie
.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12843 votes
ik vind het plaatsen van een hoop stemmen of berichten op een website in ieder geval geen felicitatie waard.
Als je je daaraan stoort zou ik je wereldverbeterende taken in het verjaardagstopic starten.