- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zie nu ineens dat ik m'n 4 jarige jubileum
hier heb, sinds 3 september ghehe. Ik herinner me het moment dat ik hier kwam 'binnenwaaien', ik zal Jac. Goderie op de een of andere manier altijd dankbaar zijn, want dankzij deze geweldige site (dankje wel Jordy!!
) heb ik een aantal lieve mensen leren kennen: Remi en Flipman kan ik in elk geval tot 2 heel goede vrienden rekenen, ben heel blij met hen als vrienden, en dan zijn er de mensen die ik iets minder tot nooit heb gezien, maar ook zeker als vrienden zie: Linn, belchinees, Pastichio Rocker, en dan hoop ik in de toekomst zeker nog veel meer Moviemeter mensen te leren kennen en te spreken!!
4 Jaar is wel een mooie tijd, natuurlijk...
En SB ook goed gedaan..
!
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Zie nu ineens dat ik m'n 4 jarige jubileum
hier heb, sinds 3 september ghehe. Ik herinner me het moment dat ik hier kwam 'binnenwaaien', ik zal Jac. Goderie op de een of andere manier altijd dankbaar zijn, want dankzij deze geweldige site (dankje wel Jordy!!
) heb ik een aantal lieve mensen leren kennen: Remi en Flipman kan ik in elk geval tot 2 heel goede vrienden rekenen, ben heel blij met hen als vrienden, en dan zijn er de mensen die ik iets minder tot nooit heb gezien, maar ook zeker als vrienden zie: Linn, belchinees, Pastichio Rocker, en dan hoop ik in de toekomst zeker nog veel meer Moviemeter mensen te leren kennen en te spreken!!
4 Jaar is wel een mooie tijd, natuurlijk...
En SB ook goed gedaan..
!
Gefeliciteerd Sootje!! En nog vele jaren te gaan hier!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Soom! En zoals gezegd, moge er nog vele jaren komen
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Gefeliciteerd Starbright Boy, leuk soom!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Gefeliciteerd starbright boy, soom en matthijs_013
.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Gefeliciteerd matthijs_013! Mooie mijlpaal !
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Geen slechte film om je mijlpaal mee te behalen lijkt me! Leuke recensie ook, ga zo door zou ik zeggen
!!!
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11877 votes
Mooie mijlpaal beavis, gefeliciteerd!
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Gefeliciteerd Starbright Boy, Soom, Matthijs en Beavis! 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Zojuist mijn 666ste stem geplaatst
?
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Leuke mijlpalen. En @ Soom: dat er nog vele jaren mogen bijkomen he. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Mensen worden hier ook maar echt met alles gefeliciteerd. Lezen jullie die dingen wel? 666 stemmen, poe poe nou nou. Kom maar terug als je er 1000 heb geplaatst. 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Niet echt bijzonder zo'n random nummertje. Oeh hee, teken van de duivel! Waaauw