- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Proficiat alle mensen met gebruiksmijlpalen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
proficiat Eline en Lucky 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Natuurlijk is 10.000 berichten met gezeur al een enorme mijlpaal, maar toch, 15.000 berichten (+ 2) en nog niet van de site gegooid zijn, omdat ik het te bont maakte met gezever, is ook een enorme mijlpaal..
Tayama
-
- 1102 messages
- 522 votes
Ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen. Ik ben hier bijna elke dag, en laat dan ook altijd een bericht of meer achter. Toch heb ik er nog niet eens duizend, na hier toch al bijna zes jaar actief te zijn. Volgens mij worden mijn berichten gejat ofzo.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Paar uur lang per dag op het filmgames topic rondhangen schijnt nogal te helpen..
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Gefeliciteerd !!!!*Lucky, Elineloves en soom!
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2631 votes
Paar uur lang per dag op het filmgames topic rondhangen schijnt nogal te helpen..
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik zag net dat ik over de 6000 beledig... berichten heb achtergelaten op MovieMeter! 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Gefeliciteerd PR, alleen denk ik niet dat iedereen zo blij zal zijn met al jouw beledi... berichten. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Pastichio weet de boel in elk geval wel flink op z'n kop te zetten. Kan in elk geval wel altijd lachen om de manier waarop 'ie dingen schrijft en beschrijft.. Goed zo dus, hoop dat je niet weer geband gaat worden jongen
!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gefeliciteerd PR, alleen denk ik niet dat iedereen zo blij zal zijn met al jouw beledi... berichten.
Precies pas maar op met wat je zegt niet iedereen is er van gedient..
Toch gefeliciteerd