- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Haha. 
Kun je nagaan hoeveel prioriteit dat heeft! 
1900 films. Wow! Vermeld je dat ook bij dates, of pas bij de 15e afspraak? 
Die kant van me probeer ik zo goed mogelijk verborgen te houden bij normale mensen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Tot ze je dvdkast zien, dan kun je er nog moeilijk omheen draaien. 
'Neuh ik kijk amper films hoor, ik vind het gewoon mooi staan zo'n vollle kast met dvd's'.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
900e stem zojuist uitgedeeld voor All About Eve.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Dankjewel 
Nu op naar de 1000e. Hoop dat ik die heb voor mijn zestiende. Zou wel tof zijn.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Vooral omdat ik 16 september mijn 800e stem uitbracht. Kan het dus best doen voor 2007 nog. Hoop dat ik weer net zoveel vrije tijd heb als afgelopen tijd (ik kan niet voor niets zoveel films in zo'n korte tijd kijken).
stinissen (crew films & series)
-
- 23439 messages
- 76925 votes
Je gaat als een speer Matthijs.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7939 votes
Daar zitten vast veel 'vergeten' films bij die je ooit gezien hebt maar nog niet op gestemd? Anders is het echt superveel zeg
Desalniettemin gefeliciteerd!
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Een paar. Denk tussen de 5-8. Maar ik heb echt heel veel films gekeken afgelopen paar maanden. Weinig huiswerk, korte lesuren helpt mee. 
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd met alle mooie mijlpalen, heren! 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Een paar. Denk tussen de 5-8. Maar ik heb echt heel veel films gekeken afgelopen paar maanden.
Dat mag je wel zeggen. 92 films in 1 maand. dat zijn er drie per dag. Ik zou het niet volhouden dat weet ik wel. Maar op naar de 1000 dan.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
3 films per dag? ik heb wel wat beters te doen. huiswerk, bijvoorbeeld.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
en wat als je geen huiswerk hebt? Vind het een beetje een neerslachtig antwoord. Kan je net zo goed zeggen over jou (reken reken) 20 berichten per dag.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je zou denken dat scholieren tegenwoordig huiswerk hebben, maar ook ik heb na school genoeg tijd om tv-series te kijken, valt allemaal best mee.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Als ik hieruit opmaak dat je huiswerk leuker vind dan films kijke..??
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Als ik hieruit opmaak dat je huiswerk leuker vind dan films kijke..??
niet zeuren, man. 3 films per dag vind ik gewoon te veel vooral als je school hebt. zoals ik. ik red het dit jaar misschien niet eens. daarom zou ik nooit 3 films per dag kijken. in de vakantie natuurlijk wel.
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
niet zeuren, man. 3 films per dag vind ik gewoon te veel vooral als je school hebt. zoals ik. ik red het dit jaar misschien niet eens. daarom zou ik nooit 3 films per dag kijken. in de vakantie natuurlijk wel.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Waar bemoeien jullie je nou mee? Matthijs kan heus zelf wel bepalen wat hij voor school moet doen. Ik zit in het examenjaar van Havo, en ik kan ook makkelijk 3 films per dag kijken, ware het niet dat ik 1 of 2 films genoeg vindt, en dat ik ook nog een baantje en andere hobby's heb. School gaat de 1 gewoon makkelijker af dan de ander, dus leer alsjeblieft relativeren, vooraleer je met zulke uitspraken komt.