• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.379 votes
Profile

Gebruikersmijlpalen

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

We mogen ook nog eens een mijlpaal noteren. Reeds over de 3000 stemmen op MM.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben vandaag alweer 17 jaar lid van deze site

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

Waar blijft de tijd.

oup

• 586 messages
  • 3179 votes

Vandaag op 14 mei 14 jaar lid van Moviemeter!

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Ik heb het me niet eens gerealiseerd op de dag zelf maar voor mij was een dikke week terug mijn 20-jarig jubileum

Sergio Leone

• 4404 messages
  • 3089 votes

Zonet stem 2500 uitgebracht.

Stand van zaken:

Aantal stemmen: 2500

Gemiddelde: 2,75

Standaardafwijking: 0,76

Aantal berichten: 3747

Aantal berichten als mening gemarkeerd: 2279

Het gemiddelde daalt nog steeds maar het genieten van film is niettemin intact. Intussen wel ervaren wat het ouderschap met mijn kijkgedrag doet dus de volgende mijlpaal zal niet voor morgen zijn, vrees ik.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Gebruik je nog de oude website? Want ik zie het gemiddelde en de standaard afwijking niet meer en dat mis ik!

Sergio Leone

• 4404 messages
  • 3089 votes

jippie2010 wrote:

Gebruik je nog de oude website? Want ik zie het gemiddelde en de standaard afwijking niet meer en dat mis ik!

Op mijn gsm wel.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Iemand van 30 (beduidend jonger dan ikzelf) die het woord GSM gebruikt. Vind ik mooi!

Sergio Leone

• 4404 messages
  • 3089 votes

Nooit anders gedaan en mijn omgeving evenmin. Wat de jeugd hier in Aarschot zegt, geen idee eigenlijk.

Fisico

• 10039 messages
  • 5398 votes

Na 6,5 jaar mijn 4000e stem en mening geplaatst op MM.

Die gisterenavond ingehuldigd met From Here to Eternity (Film, 1953), een nieuwkomer in de lijst van Film Pegasus.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Fisico

Mooie mijlpaal!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik ben meer dan achttien jaar op MM en merk een grote mijlpaal bij een crewlid. Dat moet toch eens vermeld worden. Lui behandelde het hoogste record aantal toevoegingen in één week. Proficiat en hartelijk dank.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Dat is verre van lui!

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

Een echte bikkel herken je omdat hij niet lui is maar deze Lui is echt niet lui fenomenale prestatie. Echt goed bezig

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Zijn jullie niet aan het verwarren met het lezen van zijn gebruikersnaam? Ik lees het op zijn Frans: Lui (uitgesproken lwie) betekent "hem".

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

De inspiratie komt van kabouter Lui (Kabouter Plop). Dan wordt het dus wel op z'n Nederlands uitgesproken neem ik aan.

Of niet Lui?

robertinho

• 1512 messages
  • 2934 votes

19 jaar lid vandaag. De tijd vliegt.

Lui (crew films)

• 3490 messages
  • 11859 votes

kappeuter wrote:

De inspiratie komt van kabouter Lui (Kabouter Plop). Dan wordt het dus wel op z'n Nederlands uitgesproken neem ik aan.

Of niet Lui?

Jazeker

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Lui

Compliment dat je snelle goedgekeurd van gisteren moest ik gisteravond hard gewerkt Ongelofelijk, gast zo door

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ondertussen ben ik de kaap van 16000 toevoegingen gepasseerd. Dat is 10% van alle toevoegingen op MM. Een woordje van dank aan de crewleden die de meeste toevoegingen van mij behandelden: Lui en kappeuter.

Daar kruipt ontzettend veel tijd in. Mag ik iedereen die toevoegt de volgende tip geven: indien er geen festival is kun je vaak die site raadplegen voor toevoegcriteria: JustWatch - The Streaming Guide. Bovendien is het werk gespaard voor de crew als je zelf een trailer zoekt op YouTube.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Super bedankt, Mac Hammer Fan. Het wordt zéér op prijs gesteld, zulke uitzonderlijk gulle bijdragen aan de site. Dat houdt een MovieMeter bruikbaar en up-to-date!

En Lui heeft mijn kleine handjevol toevoegingen van gisteren (we kunnen niet allemaal MCF zijn ) ook al grotendeels goedgekeurd, supersnel inderdaad!

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ondertussen ben ik de kaap van 16000 toevoegingen gepasseerd. Dat is 10% van alle toevoegingen op MM.

Een flinke prestatie. Dank.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Mijn filmcollectie ( films+kortfilms ) staat inmiddels op 2008 titels waarvan de oudste uit 1895.

Ik probeer het zo compleet mogelijk te houden dus zet ik ook dingen die bij extra's staan apart in mijn collectie.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Een vluchtige blik op het profiel van de heer Stinissen verteld me dat hij vandaag maar liefst 32 films gezien heeft. De afgelopen maand waren dat er bijna 500. Ook het vermelden waard.

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

niethie wrote:

Een vluchtige blik op het profiel van de heer Stinissen verteld me dat hij vandaag maar liefst 32 films gezien heeft. De afgelopen maand waren dat er bijna 500. Ook het vermelden waard.

Waren er maar 4 hoor de rest heb ik gestemd en vroeger gezien, ik denk dat ik er nog zo een 2500 moet stemmen ze staan bijna allemaal in schriften die ik nog moet nakijken ( vroeger geen internet)

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Het is mij gisteren ontgaan, ik haal de dagen ook weer door elkaar maar; vanaf gisteren zit ik officieel tien jaar op MovieMeter. Wat gaat de tijd snel.

Veel films al gezien, vele nog te gaan. Hopelijk kan ik alles nog blijven doen zoals ik het nu ook nog leuk vind, ondanks mijn tijdelijke filmdipje.

In de jaren is de site wel ontiegelijk hard achteruit gegaan, dat is niks nieuws. Ik mis de drukkere tijden nog wel, helaas, verleden tijd.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Niet zo heel actief meer, maar zie dat ik 2600 stemmen heb dat is toch wel wat

Fueledable

• 231 messages
  • 3444 votes

Niet film, serie of website gerelateerd, maar ik heb afgelopen donderdag mijn rijbewijs gehaald op 30-jarige leeftijd. Ook wel het vermelden waard!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Dit is officieel mijn 10.000ste bericht op deze website. Op de nieuwe Lay-Out heb ik deze al even behaald (gezien TVmeter berichten) maar, aangezien ik nog op de oldskool Lay-Out rondneuzel heb ik nu de 10.000 bereikt. Een mijlpaal waar ik heel blij en trots mee ben, en eentje die ook wel laat zien dat MovieMeter echt onderdeel is van mijn hobby.

Ik weet nog wel toen ik destijds nog met mijn ouders op vakantie was, ik toen al dacht over "ooit zal ik het bereiken", nouja dat is nu dus. Gebeurt verder niks . Denk wel dat het me langer gaat duren om dit te verdubbelen, veel berichten zijn nog uit de tijd van de Avatar K.O. en toen het forum nog meer actief was. Maar we gaan stug door .

EDIT: leuk trouwens om het te halen in het zelfde jaar dat ik 10 jaar lid ben hier.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.