- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Eindelijk de 2000 stemmen.
Schiet ook niet echt op als ik films vaak ook nog eens wil herzien natuurlijk. 
Ste*
-
- 2070 messages
- 1386 votes
Ik heb zojuist mijn 1000ste stem uitgebracht! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Net een stem uitgebracht voor mijn 4.000e film. Dat zijn een hoop films. Nog veel te zien, maar toch een hele reeks achter de rug nu. De stem ging naar Lost River, het regiedebuut van Ryan Gosling uit 2014.
gauke
-
- 9852 messages
- 13069 votes
Film Pegasus: en je schrijft ook nog eens mooie recensies!!! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Film Pegasus: en je schrijft ook nog eens mooie recensies!!!
Dank u! Het hangt ook wat van de film af of ik er meer of minder over wil/kan schrijven. 
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7363 votes
Zonet op mijn 5000e film gestemd...wel beangstigend dat het omgerekend zowat een jaar nonstop films bekijken is...
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Helemaal vergeten te vieren, maar afgelopen zondag was het 5 jaar geleden dat ik toevallig op Moviemeter terecht kwam en een account aanmaakte. Waar blijft de tijd
.
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Helemaal vergeten te vieren, maar afgelopen zondag was het 5 jaar geleden dat ik toevallig op Moviemeter terecht kwam en een account aanmaakte. Waar blijft de tijd
.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Klopt, best laat op dit forum terecht gekomen. Maar het voelt toch al als een eeuwigheid geleden 
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Gefeliciteerd IH88, op nog vele leuke filmjaren!
Thanks Joker
. Fijn uiteinde vanavond!
A.S.E.
-
- 386 messages
- 1476 votes
In 2002 heb ik deze fantastische site ontdekt en ben heb ik hier mijn liefde voor film ontwikkeld. 18 jaar later is mijn eerste Hollywoodfilm in de zalen. Ik denk niet dat het ooit zou gebeurd zijn zonder deze site. MovieMeter For Life ! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
In 2002 heb ik deze fantastische site ontdekt en ben heb ik hier mijn liefde voor film ontwikkeld. 18 jaar later is mijn eerste Hollywoodfilm in de zalen. Ik denk niet dat het ooit zou gebeurd zijn zonder deze site. MovieMeter For Life !
Als je dat nog eens een keer in een interview met een gezaghebbende krant meldt is het euvel over de lemma op Wikipedia ook direct opgelost (of niet Gretz?): MovieMeter Wiki (http://wiki.moviemeter.nl) - MovieMeter.nl
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Verrek, de regisseur van Bad Boys 3. Ik heb er dit weekend een hele lovende review bij neergezet. Je mag echt trots op het eindresultaat zijn. Het is naast een geweldige actiefilm ook met afstand de beste van de reeks.
Beter bevestig je snel dat jullie ook deel 4 gaan doen 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En je hebt Bad Boys 2,5 sterren gegeven. Je vond vast dat je het beter kon doen dan Michael Bay
En de hele wereld lijkt het daar mee eens te zijn. Gezien de film in de bioscopen ga ik ervan uit dat je niet bij de producenten hebt gepitcht dat je die film maar matig vond haha.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
en ben benieuwd naar de film en gefeliciteerd met je eerste succes
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Haha, respect kerel.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Super tof! Ik ga binnenkort jouw film checken, deel twee (Bay's) behoorde ooit tot mijn favoriet. Respect gast, hopelijk doe je in de toekomst nog meer vette films!
Fisico
-
- 10039 messages
- 5398 votes
Knap om als "kleine Belgen" indruk te maken in het grote Hollywood. Vanzelf komt het waarschijnlijk nooit, maar hopelijk voor jullie een begin van nog véél meer.
In elk van jullie films steeds onder de indruk geweest van het technisch-visuele aspect. Toont aan dat jullie erg veel talent hebben!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik dacht ff interessant te gaan doen met m'n ontdekking dat ik inmiddels meer dan de helft van m'n leven hier uithang lees je dit:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik dacht ff interessant te gaan doen met m'n ontdekking dat ik inmiddels meer dan de helft van m'n leven hier uithang lees je dit:
Je bent volgens je profiel 29 en je registratie komt uit 2008. Dat komt toch nog niet eens in de buurt van meer dan de helft van je leven op MM?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Toen kwam je nog weg met je account verwijderen en met een nieuwe naam inschrijven. 29 maart 2005 heb ik me voor het eerst geregistreerd.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Stem & recensie nr 2700 vandaag geplaatst bij The Accountant of Auschwitz (2018) - MovieMeter.nl 
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5400 votes
Zojuist stem nr. #2500 geplaatst bij Los Muertos (2004). Met nog een lijst titels onder ''gezien maar niet beoordeeld'' durf ik inmiddels wel zeker te zeggen dat ik voor mijn leeftijd een hoop gezien heb, ook al is een aantallenrace nooit de intentie geweest en mag het dat ook nooit worden. Als ik een verder doel heb is het om films nog intenser te beleven en te overdenken, en te vermijden dat ik andere (kunst)vormen (zoals bijvoorbeeld literatuur) daarbij te veel links laat liggen.
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2200 votes
2500, mooie mijlpaal. Gefeliciteerd tbouwh!
Nog een paar dagen en ik zit aan de 1000 
stephan-0115
-
- 1358 messages
- 2200 votes
Vandaag de grens van de 1000 films bereikt met het zeer fraaie Menschen am Sonntag (1930)
Fisico
-
- 10039 messages
- 5398 votes
De grens met 1500 stemmen en meningen bereikt met de klassieker Una Giornata Particolare (1977).
Iets meer dan 3 jaar MM ook voor mij, een site die ik meerdere malen per dag bezoek.
Shadowed
-
- 11364 messages
- 6689 votes
Stem nummer 2000 is geboren. De gelukkige is Blood Diamond (2006).