- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2167 votes
Vandaag precies 10 jaar geleden aangemeld op moviemeter. Tijd gaat hard. 
Mac Hammer Fan
-
- 6025 messages
- 7446 votes
Proficiat Spartaan1986 en Kondoro0614 maar zeker ook aan Ajax&Litmanen1.
Dikke pluim voor het feit dat jullie elke stem van een review voorziet. Dat zie ik persoonlijk niet zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Proficiat Spartaan1986 en Kondoro0614 maar zeker ook aan Ajax&Litmanen1.
Dikke pluim voor het feit dat jullie elke stem van een review voorziet. Dat zie ik persoonlijk niet zitten.
Thanks!
Ooit een inhaalslagje gemaakt, jaren terug en daarna gewoon consequent alles bijhouden 
Vind het voor mezelf ook prettig om terug te lezen wat ik van een film vond. En hopelijk lezen anderen de stukjes ook. Daar doe je het ook een beetje voor he 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Vandaag heb ik mijn duizendste stem uitgebracht op vakantie in Duitsland. Ik zit hier nu met erg slecht - en vooral traag internet dus ik stem in maten maar, de duizendste stem is speciaal voor een film die ik van een goede kerel heb gekregen HALVE TAMME.! Dus tamme, de duizendste stem is ook een klein beetje speciaal voor de film die jij gestuurd heb
.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Congrats Wes, merci voor de
aardige woorden kerel
.
Stem 1001: Ninja Scroll
.
Theunissen
-
- 12268 messages
- 5513 votes
Thanks!
Ooit een inhaalslagje gemaakt, jaren terug en daarna gewoon consequent alles bijhouden 
Vind het voor mezelf ook prettig om terug te lezen wat ik van een film vond. En hopelijk lezen anderen de stukjes ook. Daar doe je het ook een beetje voor he
Ik ben zelf ook een voorstander om bij elke stem een review uit te brengen en doe dat ook consequent (ik meen dat ik bij een stuk of 15 films waarop ik gestemd heb, nog geen review heb gegeven). Het hoeven maar een paar regels te zijn, maar dan weten tenminste anderen wat je van de film vond en uiteraard is het ook altijd zelf leuk om terug te zien wat jezelf van een film vond. Soms stuit ik wel eens op een film waarvan ik dacht dat ik hem nog niet gezien had, maar toch heb ik er wel al op gestemd. Het is dan altijd leuk om terug te zoeken welke review ik bij die film had geschreven.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik me heb aangemeld bij Moviemeter.
Tot nu toe nog altijd goed naar me zin in op de site, op naar de volgende 5 jaar. 
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik me heb aangemeld bij Moviemeter.

.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
Ik zie net dat jij pas sinds 2012 staat ingeschreven joh. Ik dacht dat je al veel langer lid was
aangezien je aardig wat stemmen heb staan. Meer als ik. 
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Ik dacht dat je al veel langer lid was.
.
.
Daan258
-
- 3671 messages
- 2445 votes
nog 65 stemmen te gaan en dan staan we gelijk.
Als jij nou even een pauze neemt kan ik je inhalen. 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
Vanavond mijn 5000e film gezin volgens Letterboxd: Jeroen Berndsen?s profile • Letterboxd
Woohoo! 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Gefeliciteerd!
Dredd (2012) is mijn 500ste mening!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
is mijn 7000 ste stem in 10 jaar MM

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
My god, wat een enorm aantal. Knap. Ik vond mijn 2000-mijlpaal al heel wat.
Gefeliciteerd en op naar de volgende 7000 
John Milton
-
- 24221 messages
- 13386 votes
is mijn 7000 ste stem in 10 jaar MM
Enorm man, dat je dat op je dertigste al voor elkaar gekregen hebt. Die 5000 van mij paar posts hierboven is inc shorts en ik ben nog 4 jaar ouder :-p Ik denk echt dat ik teveel herkijk (en wellicht teveel series ernaast kijk), but I wouldn't want it any other way, I guess. En ik zit natuurlijk pas drie jaar op MovieMeter. Ik hobbel er wel vrolijk achteraan