- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Volgens mij ben ik mijn tienjarig jubileum hier vergeten! Ik ben bezig met mijn derde lustrum! Ben ik even tof!
Boordappel en Stinissen ook al zie ik nu! Goh, wat worden we oud.
Vooral Henk 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Aantal berichten: 66666 bij Texas Chainsaw Massacre. 
Nu 66667
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Vooral Henk
De Duvel is oud hahahhahahahaha
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Proficiat aan de oudjes! 
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Op 5 november was ik 5 jaar lid van moviemeter 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Gefeliciteerd allemaal met die mooie mijlpalen 
DwarreI
-
- 1170 messages
- 1371 votes
Net mijn 700ste stem geplaatst en ik sta nu bijna 7 jaar ingeschreven op MovieMeter, vind ik eigenlijk best wel een mijlpaal. Het komt er dus op neer dat ik zo'n 100 films per jaar kijk. Dat zijn gemiddeld zo'n twee films per week, en zo weinig vind ik dat eigenlijk helemaal niet. In mijn 'to watch list' staan nog meer dan 1200 films dus het ziet ernaar uit dat ik nog minimaal 12 jaar lid zal blijven, en aangezien mijn leven in de nabije toekomst nog wel drukker zal gaan worden reken ik erop dat ik hier toch wel 15 jaar voor uit kan gaan trekken. Soms zie ik users voorbij komen met meer dan 7000 stemmen en dan vraag ik me toch wel af waar ze in hemelsnaam de tijd vandaan halen om al die films te bekijken 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Soms zie ik users voorbij komen met meer dan 7000 stemmen en dan vraag ik me toch wel af waar ze in hemelsnaam de tijd vandaan halen om al die films te bekijken
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Dat is nog 1,5 film per dag. Kan opzich wel door elke minuut te benutten, maarja, wil ook wel eens P&W zien, journaal, series, boeken lezen, studie ernaast, werken. Dus inderdaad, waar haal je de tijd vandaan?
In mijn beste tijd keek ik 150 films per jaar, -nieuwe- en ook films voor een tweede of derde keer. Maar 450 nieuwe films per jaar is mij onmogelijk.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Soms zie ik users voorbij komen met meer dan 7000 stemmen en dan vraag ik me toch wel af waar ze in hemelsnaam de tijd vandaan halen om al die films te bekijken
Dat heb ik ook wel eens! Haha!
Ik heb soms echt geen tijd voor films, soms moet je er wel even tijd voor vrij maken want een film kijken kan ook een grote ontspanningsbron zijn. 7000 stemmen zal ik uiteindelijk wel halen maar ik gok rond mijn 65e levensjaar 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
geldt ook voor mij.
Soms kan ik 2 films per dag zien, maar dit komt zelden voor. Heb andere dingen te doen, daarnaast kan ik het geen weken, maanden, laat staan een jaar volhouden door dag in, dag uit zo'n 1 film per dag te zien.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Totaal vergeten! Sinds afgelopen dinsdag zit ik 3 jaar op MovieMeter!
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Gefeliciteerd ibendb 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd Iben!
Doet me er aan denken dat ik mijn 'verjaardag' - vijf jaar op MM sinds 1 november - ook totaal vergeten ben... 
ibendb
-
- 5036 messages
- 3214 votes
Dank je wel! En ook proficiat, Meneer Bungel!
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Proficiat Meneer Bungel, een maand- en jaargenoot van mij 
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
geldt ook voor mij.
Soms kan ik 2 films per dag zien, maar dit komt zelden voor. Heb andere dingen te doen, daarnaast kan ik het geen weken, maanden, laat staan een jaar volhouden door dag in, dag uit zo'n 1 film per dag te zien.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Hartelijke gelukwensen aan iedereen