- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd AGE-411!
rep_robert ook van harte, op naar het mooie aantal van 1000.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Gefeliciteerd AGE-411!
En blijven gaan, schram101! 
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes
Zijn meestal maar drie tot 4 films per dag en dan stem ik ook nog op films die recent zijn toegevoegd en die ik algezien had ik controleer dit via IMDB My Movies - imdb.com
..."maar" drie tot vier films per dag?!?!?!? Tsja, het is maar wat je "maar" vindt. 
Maar groot respect voor dit aantal Stinissen!!

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Trailers... goeie
.
Misschien moet stinissen het dan maar nogmaals uitleggen hoe het komt dat hij zoveel tijd heeft voor film. Alhoewel hij het onlangs nog vertelt heeft in een ander topic...
Linkje naar topic? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dit is bericht nummertje 10 000
Ik blijf erbij dat een aantal berichten behalen geen mijlpaal is. Dat kan elke gedresseerde aap (no offense
).
Aantal stemmen, meningen, toevoegingen, periode van aanwezigheid etc vind ik wel noemenswaardig.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Gefeliciteerd met je 17800e post A&L 
Dries666
-
- 66 messages
- 1936 votes
Eerst een dikke proficiat aan alle voorbije gebruikersmijlpalen.
Zojuist alle eerste 500 toegevoegde films op MM in mijn bezit gemaakt, allemaal netjes verdeeld over 2 harde schijven. Zeg wat je er van wil zeggen, maar ben er zelf trots op. Er zaten dan toch ook enkele redelijk moeilijk verkrijgbare tussen. En toch onvoorstelbaar hoe je er soms kan aan geraken.
Nu op naar de 1000!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Feli met je pot pindakaas Dries. Ik heb er weinig meer mee om mijn harde schijf vol te hebben met films. Blijft toch mooier om ze gewoon te kopen en in je kast te zien staan. Maar goed, ieder het zijne.
Feli de rest ook!
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Eindelijk 2000 berichten binnen een jaar
.
dominion
-
- 4062 messages
- 0 votes
Eindelijk mijn 250ste mening geschreven.
En bedankt allemaal
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Eerst een dikke proficiat aan alle voorbije gebruikersmijlpalen.
Zojuist alle eerste 500 toegevoegde films op MM in mijn bezit gemaakt, allemaal netjes verdeeld over 2 harde schijven. Zeg wat je er van wil zeggen, maar ben er zelf trots op. Er zaten dan toch ook enkele redelijk moeilijk verkrijgbare tussen. En toch onvoorstelbaar hoe je er soms kan aan geraken.
Nu op naar de 1000!
Trots op diefstal.....moeilijk verKRIJGbaar....moet niet veel gekker worden hier..... 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Nu op naar de 1000!
Dat is toch 3 - 4 duizend 'besparing'. Dus gefeliciteerd.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Alleen als je er van af wil geeft niemand er meer een euro voor.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Maar het heeft ook geen euro gekost waarschijnlijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Maar het heeft ook geen euro gekost waarschijnlijk.
Maar je wil als verzamelaar toch gewoon kunnen genieten van je verzameling films?
Het is een hobby die juist zo leuk is, doordat je ze ook fysiek in je kast ziet staan. Maar goed, daar denkt niet iedereen hetzelfde over kennelijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Ik sta soms ook gewoon even voor mn kast. Trek wat dvd'tjes eruit en bekijk ze even. Heerlijk om te doen. Digitaal is dat allemaal geen zak aan natuurlijk.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
In De Site > Algemeen > MovieMeter mijlpalen:
18 dagen geleden was ik 5 jaar lid van Moviemeter. Dat moet nu alsnog gevierd worden. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Maar je wil als verzamelaar toch gewoon kunnen genieten van je verzameling films?
Het is een hobby die juist zo leuk is, doordat je ze ook fysiek in je kast ziet staan. Maar goed, daar denkt niet iedereen hetzelfde over kennelijk.
Ben het met je eens hoor, vind de dvds in mn kast mooier dan die op mn harde schijf.
Ps. gefeliciteerd sinterklaas!