- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
We hebben deze zwangerschap niet ''kado'' gekregen, om het zo maar te zeggen. 
Dat begrijp ik, maar nu die stress achter de rug kun je er er ineens wel flauwe grappen over maken (vandaar de
). Bovendien zitten we op een film forum en er bestaan films over zwangere mannen. Een hele bekende, maar ook onbekende.
Maarre ik hoop op het beste voor tijdens de zwangerschap. Er zijn veel clichés waar. Ook dat het hartstikke leuk is!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
Gefeliciteerd Don Dijk! 
Is een spannende, maar ook leuke tijd
Mijn jongste dochter is gisteren een jaar geworden en toen heb ik ook weer even terug gedacht aan die tijd. Geniet ervan! 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Geweldig nieuws Don:)
Gefeliciteerd beide !
zeus
-
- 1201 messages
- 2891 votes
Don Dijk van harte... En het is genieten hoor, onze jongen is nu 2,5 maand en het wordt steeds leuker....
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gefeliciteerd Don (en je partner natuurlijk ook)!
Ieder kind dat geboren wordt is altijd weer een wonder op zichzelf. Geniet nu nog van je nachtrust want de tijd vliegt voorbij en dan ben je een papa 
Arkadi.
-
- 797 messages
- 870 votes
Gefeliciteerd Don Dijk.
Dat het een mooie tijd voor je mag worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Van harte DD! Mooi voor jullie en veel plezier er mee zodra het er is!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Gratuliere! (was nog niet geweest dacht ik)
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Nogmaals ontzettend bedankt allemaal voor jullie felicitaties/proficiatten en gratulieren!
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ben je even een paar dagen carnaval vieren, blijkt onderhond toch gewoon stiekem een romanticus
Gefeliciteerd hoor, leuk.
We moeten nog een datum vaststellen maar als je cadeau's meebrengt ben je van harte welkom 
Ik zat zelf te denken aan een aanzetje voor een fatsoenlijke film en muziek collectie 
En Don Dijk ook proficiat natuurlijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik zat zelf te denken aan een aanzetje voor een fatsoenlijke film en muziek collectie 
*kijkt in OH's 0.5*-lijstje*
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Ik heb het helemaal gemist van Onderhond en Linn, omdat ik er vorige week niet was, maar ook alweer erg leuk nieuws. 
Onderhond en Linn; jullie ook van harte gefeliciteerd en veel geluk toegewenst samen!
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Door alle drukte van de afgelopen dagen heb ik ook het nieuws van Onderhond en Linn gemist. Heel veel geluk samen toegewenst van mijn kant, erg leuk nieuws!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mooie Extended Edition van Lord of the Rings ofzo
. Kan hij er nóg langer van genieten.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Zat even in Rome, dus heb alle commotie gemist. Gefeliciteerd nog, Linn en Onderhond! 
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Gewoon bruiloften en baby's op komst hier
heb toevallig zelf ook een bruiloft binnenkort.
maar verder gefeliciteerd Don Dijk!! En Sspetie natuurlijk ook met de 1-jarige verjaardag van zijn dochter.