• 178.401 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.649 actors
  • 9.378.093 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Linn en Onderhond, van harte proficiat met jullie samenwonen. Ik wens jullie het allerbeste toe.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

En prettige tijd samen Niels en Linda. Hebben jullie ook al huwelijks plannen? Willen jullie ook kinderen?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Rustig, sinterklaas, rustig. One step at a time.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Natuurlijk willen ze dat . Een klein lief Onderhondje of een schattige kleine Linn .

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Gefeliciteerd Linn en Onderhond

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Knisper wrote:

Rustig, sinterklaas, rustig. One step at a time.

Ik heb het ook over 10 jaar later.

Tip: Als jullie kinderen krijgen voed ze dan maar op met Kitano, Kurosawa en Miike. (wil ik ook bij mijn 6 jarige broertje doen maar daar zullen me ouders niet zo blij mee zijn)

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Vraag me af of Kurosawa aan bod komt.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat misschien wel.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik denk dat het vooral Billy Wilder en westerns wordt wat de klok slaat, met hier en daar een beetje Hitchcock, Pixarfilms en rond de kerst een moralistische oorlogsfilm. Pret verzekerd

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Hahahah dankjewel voor de felicitaties lief van jullie Kindjes komen er vast wel ooit maar nog effe niet, moet wel in de Morgan kleding passen he? En die Kitano, Miike en Tsukamoto's komen wel goed, wat een fijn kind zal dat worden Fijne feestdagen alvast allemaal!!

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Ja jullie ook

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Linn wrote:

En die Kitano, Miike en Tsukamoto's komen wel goed, wat een fijn kind zal dat worden Fijne feestdagen alvast allemaal!!

Hah, tegen dat het kind oud genoeg is om nr goeie films te kijken zal er weer een heel nieuwe generatie zotte regisseurs zijn opgestaan...

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

gondwana wrote:

Hah, tegen dat het kind oud genoeg is om nr goeie films te kijken zal er weer een heel nieuwe generatie zotte regisseurs zijn opgestaan...

Ik weet zeker dat een evt. kind van Onderhond zijn/haar vader qua smaak zal overtreffen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

gondwana wrote:

(quote)

Ach, ik zag de film Hana Bi ook al toen ik een jaar of 9 was en Brother op mijn 11de.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ok, en jouw ouders vonden het goed, dat je die zag..? Vandaar dat je jouw kleine broertje van pas 6 jaar aan films wil helpen van Kitano en Miike?

Lijken me trouwens toch niet echt geschikte films voor een jongen van 9 en 11, maar dat is mijn mening natuurlijk.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Oke je kind opvoeden met films van kitano en miiki is inderdaad wat overdreven maar ik denk eerder dat hij een grapje maakt, ik zou zelf denken dat je je kind in zijn jongere jaren naar disney en pixar films moet laten kijken heb er in ieder geval zelf verschikkelijk goede herrineren aan, vervolgens mag je ze zo rond hun achte naar wat meesterwerkjes te laten kijken, zijn ze hier nog niet aan toe dan begin je later, maar je moet je kind natuurlijk niet pushen om naar films te kijken waar ze niets aan vinden, zelf zag ik op mij tiende of elfde jaar ofzo de film rebel without a cause een ervaring die ik nooit van mijn leven zal vergeten, omdat ik eindelijk een film zag van die man waarvan altijd werd gezegt dat hij naast elvis (mijn grote held uit die tijd) een van de grootste was uit die tijd en toen ik de film zag begreep ik gelijk waarom ondanks mijn leeftijd.

Maar wat ik ook vond is dat je nooit zo lullig moet doen tegenover je kind wat horrorfilms sommige ouders hebben daar nogal moeite mee maar dan denk ik laat dat kind toch als hij het eng vind zet hij het vanzelf wel uit

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Aha.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Ach ja ik weet natuurlijk helemaal niet wara ik over lul, hoef dan ook voorlopig geen kinderen ik zou ze toch niet goed kunnen opvoeden.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Als ik kinderen zou hebben zouden ze mij moeten opvoeden want ik ben ook maar een kleuter van 17

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

soom wrote:

Ok, en jouw ouders vonden het goed, dat je die zag..? Vandaar dat je jouw kleine broertje van pas 6 jaar aan films wil helpen van Kitano en Miike?

Nee hoor. Kitano is gewoon een steengoede regiseur.(alhoewel ik wel zou beginnen met Kikujiro) Van Miike zou ik hem eerder Zebraman laten zien (zelf niet gezien maar hij heeft een 6+ rating)

Lijken me trouwens toch niet echt geschikte films voor een jongen van 9 en 11, maar dat is mijn mening natuurlijk.

Ach, ik ben er nog steeds trots op dat ik op die leeftijd al dat soort films keek.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Ik ben ook trots op je, op die leeftijd keek ik iedere dag alleen maar actiefilms, wou dat ik op die leeftijd zo'n smaak had gehad.

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

sinterklaas wrote:

Als ik kinderen zou hebben zouden ze mij moeten opvoeden want ik ben ook maar een kleuter van 17

Ik dnek dat dat bij mij helmaal zo zou zijn, volgend jaar ben ik volgens de wet volwassen maar ben nog lang niet toe aan al die poespas die daarbij komt kijken, blijf lekker bij papa en mama wonen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Mmmh, alleen wonen lijkt me leuker. Dat eeuwige gezeur van je ouders wor je ook wel een beetje zat. (alhoewel ik best wel veel mag thuis)

niethie

• 7319 messages
  • 7246 votes

Heb een hele goede band met mijn ouders kan altijd met alles bij ze terecht dat kan je van die zogenaamde vrienden niet zeggen, dus heb het hier prima naar mijn zin,

daar is toch niets vreemds aan ??

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Welnee. Maar je wil ze er niet overal bij hebben.

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Lord Flashheart wrote:

Ik weet zeker dat een evt. kind van Onderhond zijn/haar vader qua smaak zal overtreffen.

Ik hoop het ook van harte.

Veel beter dan de kinders hier die zo ongeveer dezelfde smaak hebben als hun grootouders.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Wij spelen allang al geen "mens erger je niet" hoor.

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

soom wrote:

Gaat wel een beetje erg off topic, en is misschien niet helemaal leuk van me om te zeggen, maar op een bepaalde manier zou je kunnen zeggen van wel, ja .

Edit: Oeps, je had het niet tegen mij..

Jouw avatar heeft jou hier natuurlijk helemaal uit de markt geprijsd. Flauw grapje.

Gefelicieerd MovieMetermaatjes en collega-Antwerpenaars.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

sinterklaas wrote:

Ach, ik zag de film Hana Bi ook al toen ik een jaar of 9 was en Brother op mijn 11de.

Tuurlijk, 8jaar is een goeie start voor goeie films... Zolang het kind slim genoeg is om te weten wat film is en wat niet...

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

katie morosky wrote:

Flauw grapje.

.

Jouw avatar heeft jou hier natuurlijk helemaal uit de markt geprijsd.

Helaas wel ja. .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.