- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Mond-tot-mond reclame neem ik aan? Anders moeten we Brabant maar aan de belgen geven.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Even mijn verontschuldigingen, wist niet dat ze problemen had met Nederlands. Ik dacht dat ze gewoon snel een recensie schreef en zich even per ongeluk had vergist van woord, kan iedereen wel eens overkomen toch. Desondanks bedoelde ik het ook totaal niet beledigend hoor. Als komieken trouwens een grap maken over negers, Hitler of gehandicapten is het wel toegestaan, wat ik dus ook maar sneu vind. Maar toch sorry, Decec. Was helemaal niet zo bedoeld.
Top! 
Ik snap ook heus wel dat je het niet beledigend bedoeld had hoor.
Bedankt voor je verontschuldigingen, probleem opgelost volgens mij. 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Bij Intouchables...
Goed acteer werk, ook al is het in het frans.

mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
Is ook gewoon een standaard nederlandse uitdrukking hoor. Ik kom zelf uit Eindhoven en daar gebruikt ook iedereen het. Vind het dus ook een nogal flauwe quote om hier te plaatsen.
Vind dit zo'n kulargument altijd. Leuk dat bij jou in de omgeving blijkbaar iedereen het fout gebruikt., maar het is dus nog steeds wel gewoonweg fout.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
depri83
-
- 6803 messages
- 1490 votes
Al van meer dan een jaar geleden bij Seul contre tous.
Zo mijn tweede Noe flik zit erop. Ik heb de hele tijd de film met gefronste wenkbrauwen bekeken, want ik heb nog nooit zulke mest up gedachtes gezien zoals in deze film.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Stuitte laatst nog op een regelrechte klassieker van MM, die volgens mij nog niet in dit topic staat.
Hij is het leukst als je net de film hebt gezien, maar goed, otherfool bij Container:
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Stuitte laatst nog op een regelrechte klassieker van MM, die volgens mij nog niet in dit topic staat.
Hij is het leukst als je net de film hebt gezien, maar goed, otherfool bij Container:
Ik heb de film niet gezien, maar je krijgt er bijna meer een beeld van dan van de andere recensies daar. Erg geestig, inderdaad.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Die review geeft inderdaad een goed beeld van de film 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Slaat nergens. Heeft niks te maken met de games en al helemaal geen goeie film.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Heel die pagina is sowieso redelijk schrijnend te noemen..
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
Wat dachten jullie van deze? Ik heb al een paar recensies gelezen van deze user maar ik kan hiermee niet wijs. Komt van het topic van Bad Lieutenant: Port Of Call New Orleans. Geschreven door ene decec.
Wil geen drugs zien, dit is waardeloos..
Acteur Nicolas Cage speelt niet goed
Valse corruptie..
Geen goede acteerwerk...
Geen topper en geen aanrader...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Decec heeft wat moeite met de NL taal, dat is algemeen bekend.
Discussie staat nog op de vorige pagina.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Ik heb al een paar recensies gelezen van deze user maar ik hiermee niet wijs.
Je mag er zelf ook wel in met deze zin. 
congo
-
- 898 messages
- 0 votes
Hahaha, you got me.
Eerlijk gezegd heb ik daar wat typefouten in staan. Ik zal ze even wijzigen. Ik wist niet dat decec niet zo goed de NL taal onder de knie had, bij deze dus mijn excuus.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
...sorry deze film kon mij niet boeiend houden !
Ik heb je nooit echt boeiend gevonden 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Is ook gewoon een standaard nederlandse uitdrukking hoor. Ik kom zelf uit Eindhoven en daar gebruikt ook iedereen het. Vind het dus ook een nogal flauwe quote om hier te plaatsen.
Daar is niets Nederlands aan. Het is gewoon een grappige taalblunder die de helft van de Nederlanders(en blijkbaar ook Belgen) ongeveer maakt, omdat mond-op-mond beademing lijkt op mond-tot-mond reclame 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes

Hando
-
- 1808 messages
- 1434 votes
Vind dit zo'n kulargument altijd. Leuk dat bij jou in de omgeving blijkbaar iedereen het fout gebruikt., maar het is dus nog steeds wel gewoonweg fout.
Nee, dan is het een stadsdialect dat afwijkt van Standaardnederlands.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Ik vind mond-op-mond reclame anders wel leuker dan het correcte Nederlands. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Maar ik ga er niet deur-tot-deur mee.
Kan je beter bij Flats doen ben je zo klaar.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik heb iets gemist bij Training Day, geloof ik:
denzel washington was geweldig als bad gay
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dan zou je je eigen recensie bij Superman Returns (2006) er nog eens op nalezen, 606 
Kevin is prima als badgay.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dan zou je je eigen recensie bij Superman Returns (2006) er nog eens op nalezen, 606 
ben nu al 7 jaar hier
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
ha ha ja inderdaad.
wat een verkeerde letter wel niet kan doen.