- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
De ziekte is niet grappig (weet ik uit ervaring), maar hij typt het wel komisch neer.
Bij ik zoek een filmtitel:
de bad guys zien er echt uit als gieren, dus mensenfiguur met gierenhoofd en ze zijn zwart enzo.. dit weet ik niet zeker ivm dat ik schizofrenisch ben en niet ik hem heb gezien, maar een andere persoonlijkheid die zich nog zelden voordoet bij mij..
Bij voorbaat dank
Jayjay de Thunderman, city gang
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Opnieuw bij Django Unchained
Hehe...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
606 kent geloof ik Johan Cruijff niet, gezien zijn antwoord op mijn vraag....
Vanavond @ 22.00 de docu Nr 14: Johan Cruijff 65 jaar. Komt op RTL7, duurt 2 uur. Mag zoiets op de site?
Nr 14 dan neem ik aan dat het een docu serie betreft met aparte afleveringen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ken Cruijff wel alleen zijn rug nummer niet, heb de ballen verstand niet van voetbal. 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
DonPeliculón
-
- 775 messages
- 980 votes
Bij The Fellowship of the Ring:
Het is allemaal mooi gefilmd, daar kan ik niks over zeggen maar ik had er niks mee. Wat was mijn ex kwaad toen ik dat zei...
Het kan mij gewoon niet bekoren! Maar je moet er van houden.
Het ging hierdoor uit?
Mooie opmerking haha. 
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Bij Orphan:
Wel spannend verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel gemene weesmeisje Esther...
Wat een psycholoog...
Ik denk dat ze psychopaat bedoelt 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Decec heeft wat moeite met de NL taal, dat is algemeen bekend.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Dus, zo kan je elke recensie van haar hier wel plaatsen. Zoals gezegd heeft ze wat moeite met de Nederlandse taal. Weinig memorabels aan dus.
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
Ietsjes meer respect voor iemand met ruim 2700 toevoegingen en ruim 4600 stemmen zou best wel op zijn plaats mogen zijn, vind je ook niet? Dus...
Dus, helemaal geen memorabele quote - dus.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ietsjes meer respect voor iemand met ruim 2700 toevoegingen en ruim 4600 stemmen zou best wel op zijn plaats mogen zijn, vind je ook niet? Dus...
Sergio Leone
-
- 4409 messages
- 3093 votes
Iemand quoten in dit topic is toch niet onrespectvol? Ik denk dat iedere frequente gebruiker wel doorheeft dat Decec niet bepaald het beste Nederlands schrijft - geen schande en ik heb er ook nog geen misplaatste moppen over gelezen.
DonPeliculón
-
- 775 messages
- 980 votes
Bij Harry Potter and the Goblet of Fire. Ik vermoed dat 'aanrader' het oorspronkelijke idee was haha. 
klopt ik heb hem al vaak gezien maar blijft leuk.
voor mensen echt een aanrandster
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Alleen jammer dat een normale user kleine spelfoutjes tot in de treurnis moet corrigeren bij het toevoegen van films(een d'tje of een t'tje kan een moderator ook wel even snel aanpassen toch?) en bij haar wordt het hele plot blijkbaar wel goed gecorrigeerd/herschreven door de moderators 
Asaharo
-
- 1042 messages
- 624 votes
Iemand quoten in dit topic is toch niet onrespectvol? Ik denk dat iedere frequente gebruiker wel doorheeft dat Decec niet bepaald het beste Nederlands schrijft - geen schande en ik heb er ook nog geen misplaatste moppen over gelezen.
Inderdaad, belachelijk is het natuurlijk, dan kun je gewoon een slot zetten op dit hele topic. Laten we lachen met de normale medemens maar vanaf het moment dat er iets geweten is van zijn/haar verstandelijke capaciteiten dan is het erover. Hypocriet politiek correcte Bullshit. Oftewel mag je met alles lachen ofwel met niets, het is totaal niet persoonlijk. Trouwens leuk om te weten dat een user die hier al jaren zijn berichten plaatst en met veel plezier terugkomt blijkbaar minderwaardig is aan iemand die tegelijkertijd films toevoegt omdat hij/zij er meer tijd voor heeft. Zoals Stu-pot zegt; Positieve discriminatie.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2790 votes
Alleen jammer dat een normale user kleine spelfoutjes tot in de treurnis moet corrigeren bij het toevoegen van films(een d'tje of een t'tje kan een moderator ook wel even snel aanpassen toch?) en bij haar wordt het hele plot blijkbaar wel goed gecorrigeerd/herschreven door de moderators
Decec voegt voornamelijk films toe waar Nederlandse plots van te vinden zijn, en haar vriend helpt haar ook wel eens. De moderators behandelen haar echter niet anders als een ander hoor.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
Decec heeft wat moeite met de NL taal, dat is algemeen bekend.
Even mijn verontschuldigingen, wist niet dat ze problemen had met Nederlands. Ik dacht dat ze gewoon snel een recensie schreef en zich even per ongeluk had vergist van woord, kan iedereen wel eens overkomen toch. Desondanks bedoelde ik het ook totaal niet beledigend hoor. Als komieken trouwens een grap maken over negers, Hitler of gehandicapten is het wel toegestaan, wat ik dus ook maar sneu vind. Maar toch sorry, Decec. Was helemaal niet zo bedoeld.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Even mijn verontschuldigingen, wist niet dat ze problemen had met Nederlands. Ik dacht dat ze gewoon snel een recensie schreef en zich even per ongeluk had vergist van woord, kan iedereen wel eens overkomen toch.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Hoe meer kijkers de film trekt, hoe waarschijnlijker het wel een goede film zal zijn want mond-op-mond reclame gaat ver.
Mond op mond reclame is zeker de beste reclame voor een film. Je vertrouwt iemand zijn eigen mening ook beter dan als tv zegt '' de film van het jaar '' etc..
Als die mond op mond reclame van een meisje komt snap ik het al helemaal 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb er zelf eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dat een uitdrukking is die wel eens erg verkeerd kan overkomen
In Antwerpen zegt volgens mij iedereen het. Na bijna 6 jaar dan toch eens in het Memorabele quotes topic terecht gekomen!
WardT
-
- 274 messages
- 3111 votes
Is ook gewoon een standaard nederlandse uitdrukking hoor. Ik kom zelf uit Eindhoven en daar gebruikt ook iedereen het. Vind het dus ook een nogal flauwe quote om hier te plaatsen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mond-tot-mond reclame neem ik aan? Anders moeten we Brabant maar aan de belgen geven.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mond-tot-mond reclame neem ik aan? Anders moeten we Brabant maar aan de belgen geven.