- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nieuwe gebruikers, altijd grappig:
Een film naar mijn hart! in z'n film zink ik helemaal weg, Kijk dan ook het liefst alle drie de delen achter elkaar op een regenachtig weekend. Wat zeker 1 keer per jaar gebeurd. Je moet er van houden, maar kan me niet voorstellen dat z'n film niet tot de verbeelding spreekt.
Een film naar mijn hart! in z'n film zink ik helemaal weg, Kijk dan ook het liefst alle drie de delen achter elkaar op een regenachtig weekend. Wat zeker 1 keer per jaar gebeurd. Je moet er van houden, maar kan me niet voorstellen dat z'n film niet tot de verbeelding spreekt.
/edit Hij is trouwens niet eens zo nieuw, maak dat mee 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
De filmkrant beschrijft het trouwens nog wel wat precieser en vertrouw ik ook wat meer dan de Tv krant
:
Het meest bizarre gerucht betrof het vroegtijdige vertrek van acteur Harvey Keitel, die volgens een hardnekkige roddel was klaargekomen op de rug van Kidman, waarop Cruise zijn vertrek afdwong. Keitels kwakje op de rug van Kidman, Cruise met een vetorecht over Kubricks acteurskeuze, wat was er aan de hand?
Misschien wilde Harvey Keitel met Eyes Wide Shut wel een mooie "comeback" maken!

malkovich
-
- 331 messages
- 117 votes
Lazaroni denkt graag na over films:
A Beautiful Mind 26 oktober:
Forrest Gump 26 oktober:
The Pianist 26 oktober:
The Green Mile 26 oktober:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik denk dat hij denkt dat hij ons ook aan het denken kan zetten. Wel, slecht gedacht... 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
De date-film bij uitstek!
Right... 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik vond het wel een goeie grap. Neem aan dat het ironisch bedoeld is.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Iets verderop schrijft hij:
Heb met gekromde tenen naar de verkrachtingsscene zitten kijken.
Kijk ik ook altijd graag naar met een date. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Dudes...
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ik denk nl niet dat het ironisch is bedoeld
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dan heb je denk ik geen gevoel voor ironie
. Wie die film met een date bekijkt is tamelijk ziek (of wil zo snel mogelijk van zijn date af natuurlijk).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik denk nl niet dat het ironisch is bedoeld
Je bent niet wijs. 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dan heb je denk ik geen gevoel voor ironie
. Wie die film met een date bekijkt is tamelijk ziek (of heeft totaal geen interesse in zijn date natuurlijk).
Of heeft gewoon een interessant meisje aan de haak geslagen, ipv zo'n trutterig dom wicht. Stel je voor! 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Nee, zelfs met een interessant meisje zou ik niet naar Irréversible gaan, laat staan het een ideale datefilm noemen. Want dat is natuurlijk Before Sunset
(hoop ik tenminste).
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Minderjarig, minderjarig? Als je op 29 februari geboren bent, dan ben je minder jarig...
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Is overigens een citaat uit een show van Theo Maassen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Alle grappen van cornelis lijken wel ergens anders vandaan te komen! Bij dat dwergbasketbal ook al
.
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
vraag me eigenlijk af hoeveel dode VS soldaten in werkelijkheid dood zijn gegaan.
Ik neem aan allemaal....
mister blonde
-
- 12694 messages
- 5828 votes
bij Independence Day
Ja, wat moet ik er van zeggen, ik word er zeker niet geil van,
voortaan iets verder doorlopen naar achteren in de videotheek.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes

De GeuS
-
- 2180 messages
- 2858 votes
Bij "Unstoppable"
Best wel leuke actie film, maar net als zovele weer 10 in een dozijn