- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
davidov
-
- 3466 messages
- 2166 votes
Dat hij dat doet is al erg genoeg, maar komt helaas vrij vaak voor.... Maar om het nou toe te geven :{
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Tja, uit zijn context kan veel grappig zijn, natuurlijk. Feit is dat men hier niet eens doorhad dat men de posting verkeerd beoordeelde.
davidov
-
- 3466 messages
- 2166 votes
Tja, uit zijn context kan veel grappig zijn, natuurlijk. Feit is dat men hier niet eens doorhad dat men de posting verkeerd beoordeelde.
De grap bleef wel hetzelfde, nu niet meer in zijn context maar daarbuiten... Maar het klopt wel dat het "uitlachen" van de desbetreffende user niet geheel terecht was nee. Hoe dan ook blijf ik het een merkwaardige zin 
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
We dachten dat we zo een berichten enkel en alleen bij eenmalige gebruikers zouden vinden. Helaas klopt het niet want
Ach ik kwam op 2,5* uit. Erg middelmatig werkje, de 0,5 krijgt die totdat die uit de top 20 is verdwenen. (ter compemsatie van alle idioten die er na 3 uur verveling toch nog 5* aan geven omdat het zo jammer is dat na 6 uur iedereen dood is.)
jasha
-
- 1540 messages
- 1087 votes
Forum K.O. van Scenes. Dat werd over La Meglio Gioventu geschreven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Dit soort gedrag wordt niet getolereerd. Ik zal de stem weghalen. Manipulatie van top-lijsten is niet toegestaan.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Geweldige ook op deze pagina bij U571. Gaat over het visweer:
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Ook even een nieuwe schrijfwijze voor Elijah Wood melden (gepost bij 'Eternal Sunshine of the Spotless Mind':
Kan iemand Ilaja Woet omleggen a.u.b.
Matchostomos
-
- 4171 messages
- 535 votes
Misschien is hij volop bezig met 'fonetische transcriptie', al heeft hij dan nog opvallend veel werk voor de boeg. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
De redenen die Jigsaw heeft om zn slachtoffers zo gruwelijk mogelijk te vermoorden worden steeds triester. Zeik toch niet zo Jigsaw, ga wat doen met je leven, ouwe zeikerd, dacht ik steeds.
Hehe, Inderdaad Jigsaw, de 'oude-wereld-verbeter-truc' heeft zijn langste tijd gehad. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Dit stond bij Alien:
Nee dit is lekker boeiend, het wordt al vrij snel duidelijk dat ze allemaal hartstikke kierewiet zijn, dus het is nogal zwak dat die alien vervolgens nog echt bestaat ook. Wat een nare kop heeft die Sigourney Weaver trouwens. Je zou bijna denken dat ze teveel ether heeft gesnoven want volgens mij hangt een kant los. Overigens geweldig dat Ridley er een hele minuut uitgeknipt heeft voor een aparte release.
Deze film verdient het gewoon verbannen te worden in Noorwegen en de Vaticaan!
Zo heb ik de film nog nooit bekeken...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
We dachten dat we zo een berichten enkel en alleen bij eenmalige gebruikers zouden vinden.
Ach, ik heb me er zelf ook ooit aan gezondigd (bij Lola Rennt nota bene), maar dat was wel toen ik zelf nog een 'eenmalige gebruiker' was
.
Ik heb de film vijf sterren gegeven omdat hij daardoor zes plaatsen opschoof in de top 100. Hij verdient helemaal geen vijf sterren, maar wel een plaats 90 in zo'n top, dus ik vond dat dan maar gerechtvaardigd.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Dat kan echt niet Freud! Nu verdien je het geband te worden 
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ook een leuke bij Titanic:
wat ik niet snap is dat telkens als wij het woord dood gaan begruiken het verkleint word hoe komt dat
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Hij wist gewoon niet van de spoilers af. 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Hij bedoelt waarschijnlijk dat er dan dod staat ofzo...
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ze bedoelt vast dat als ze verklapt dat er iemand doodgaat, het tussen spoilertags verschijnt (kleinere lettertype dan normale tekst), wat logisch is.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
felix89 bij 'Alien':
"en een Alien die eruitziet als een enorme penis"
Ik vraag me af, ben ik nou abnormaal geschapen? Is het normaal dat je penis er zo uitziet?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Altijd leuk om rond te bladeren op MovieMeter en af en toe geniale uitspattingen te zien. Bijvoorbeeld bij Terminator 3: RIse of the Machines:
Ik zou bijna met mijn blote reet op mijn scanner gaan zitten. Dat is de enige ster die deze film verdiend.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Altijd leuk om rond te bladeren op MovieMeter en af en toe geniale uitspattingen te zien. Bijvoorbeeld bij Terminator 3: RIse of the Machines:
hahaha! 
J.Bell
-
- 294 messages
- 827 votes
Bij Stephen King's IT schreef iemand het volgende:
Op televisie zeggen ze dat die voor 12 jaar en ouder is .
Ik ken iemand die is 18 en die is echt stoer ook die vond hem echt eng zelf ben ik er ook bang van geworden want het is zo'n misselijke film zeker niet aan te raden
* 1.0

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes

Fran
-
- 1953 messages
- 1732 votes
Die vind ik echt ZO grappig. Geweldig !! 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes

Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Die opmerking van Martijn77 komt in de buurt van die legendarische quote van V wat mij betreft! 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
jezus jensen zat gay te doen met dat de hele tijd versieren van die vrouw uit de sugababes
Ik zat gister hetero te doen toen ik die gozer in zijn anus nam. 
Vooruit, nog een keer die instant classic