- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Dit verzandt hier helaas regelmatig in Slowchat.
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ja laten we allemaal alleen maar onze memorabele quotes plaatsen en o wee als er iemand op reageert.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Het probleem is meer dat het niet memorabel is, hoor.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hehe, ik vind hem wel komisch. Als je zoiets nou zou zeggen bij die langverwachte nieuwe film van je favoriete regisseur... Maar Death Wish 4? 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Als er toch altijd zoveel commentaar komt van alle kanten, waarom dit topic dan niet sluiten? Niet slecht bedoeld hoor, maar telkens iemand een quote post, duikt dit gezaag op. En ja, ook ik heb mij hieraan reeds schuldig gemaakt.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Tsja veel lol kan er dan niet in zitten.
maarja, het is wel erg overdreven. 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het probleem is meer dat het niet memorabel is, hoor.
Dit gezeur begin ik juist vervelend te vinden. Als iemand een quote memorabel vind, dan plaats hij dat hier gewoon. Dat wil niet gelijk zeggen dat iedereen het memorabel vind. Je mag best zeggen dat je de quote niet leuk vind maar om dan telkens te klagen over zoiets persoonlijks als de gedenkwaardigheid van een quote vind ik pas echt vervelend.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
U-96 bij Death wish 4: Crackdown:
Ik ga nog liever naar de hel dan dat ik deze film moet missen
0+, 1-

Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Net geplaatst bij Poltergeist..
''Een tikkeltje overgewaardeerd. Komt vooral omdat de meeste stemmen positief zijn. ''.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dit topic wordt echt te veel gebruikt als het grote gebruikers-afzeik-topic. Plaats MEMORABELE quotes, zit mensen niet belachelijk te maken alsjeblieft.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een woord als 'definiëren' ken je, maar iets simpel als memorabel moet uitgelegd worden? 
Gedenkwaardig, de moeite waard om herinnerd en later vernoemd te worden...
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Definieer "afzeikgedrag" was een betere constatering. Opmerkingen als "oh ja, weer een opmerking van die persoon" komt TE vaak voor. Daarvoor is dit topic dus NIET bedoeld. En al helemaal niet voor welles-nietes discussies of een opmerking nu wel/niet memorabel/grappig/stom is.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik weet heus wat memorabel betekent, maar voor zover ik weet is dat een louter objectieve term. Net als bij een film die goed of slecht wordt gevonden. Die welles/nietes spelletjes zijn dus een logisch gevolg van dit topic lijkt mij.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
'Waardig om herdacht te worden'.
Naar mijn inzien als iemand een quote ziet die hij/zij orgineel/grappig/apart/enz vindt en hij/zij die met anderen wil delen.
Oftewel niet zo kieskeurig en respecteer iemands geplaatste quote. Natuurlijk mag je reageren maar dit hoeft niet zeuren te zijn.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het zoveelste puberale seks-grapje en de zoveelste spelfout van een gebruiker die nog niet zo lang in Nederland woont of dyslectisch is zijn in mijn opinie TOTAAL NIET memorabel. Dan kun je hier per dag echt wel zo'n 100 posts quoten.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
'Waardig om herdacht te worden'.
Naar mijn inzien als iemand een quote ziet die hij/zij orgineel/grappig/apart/enz vindt en hij/zij die met anderen wil delen.
Oftewel niet zo kieskeurig en respecteer iemands geplaatste quote. Natuurlijk mag je reageren maar dit hoeft niet zeuren te zijn.
''Een tikkeltje overgewaardeerd. Komt vooral omdat de meeste stemmen positief zijn''.
Dit vond ik wel apart, want er wordt in principe 2 keer hetzelfde gezegd, maar er wordt wel gedaan alsof het een reden-gevolg is..
Wat voor de 1 apart, stom, grappig is, kan voor de ander doodnormaal zijn..
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Het zoveelste puberale seks-grapje en de zoveelste spelfout van een gebruiker die nog niet zo lang in Nederland woont of dyslectisch is zijn in mijn opinie TOTAAL NIET memorabel. Dan kun je hier per dag echt wel zo'n 100 posts quoten.
Dat ligt dus totaal aan de mm'ers of hij/zij die quote memorabel vindt en met de andere wil delen.
Ik denk niet dat als iemand een quote met spelfout neer zet en er geen positieve reacties op komen hij/zij door blijft gaan met zulke quotes.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3238 votes
Bij Bring It On: All Or Nothing
Voer voor chearleader's-fetisjisten. Ideaal dus...
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Bij santa's Slay:
Super film, eindelijk een echt kerstmis en die kleine blonde hoer had hem zo kunnen krijgen, vuile slet. Maar dat is gewoon mijn mening.
Hij gaf de superfilm uiteindelijk amper 1.5*
tikoesje
-
- 82 messages
- 23 votes
wat een gezeur hier
ik vind deze echt heeeel geinig ( pour moi très memorable: uit Robin Hood door Prins Jan ( animatie, ned) :
PJ ? PJ ?
wuhaha
vinnik leuk ...vinnik Heel leuk...Slis zet op m'n bagage
ok..kom maar op met dat commentaar haha
tikoesje
-
- 82 messages
- 23 votes
en om even voor te zijn...:P het is vaak de manier waarop en door wie de quote wordt gezegd in een film, daardoor vind je hem vaak grappig
Ik bedoel als je mijn memorable quote leest, dan denk je waar gaat dit over ?!! haha...maar je moest is weten hoe die leeuw is en praat in die film....tsssjaaaa.....
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Het is wel een grappige quote uit die film, maar de bedoeling van dit topic is niet om hier films te quoten, maar berichten die hier geplaatst zijn 
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Bij het topic over Jensen:
jezus jensen zat gay te doen met dat de hele tijd versieren van die vrouw uit de sugababes
Ik zat gister hetero te doen toen ik die gozer in zijn anus nam. 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Niet echt memorable. zo kunnen we elke dag wel tientallen quotes hier plaatsen.