• 178.213 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.383 actors
  • 9.375.055 votes
Profile

MM Memorabele Quotes

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Dit verzandt hier helaas regelmatig in Slowchat.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Ja laten we allemaal alleen maar onze memorabele quotes plaatsen en o wee als er iemand op reageert.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Het probleem is meer dat het niet memorabel is, hoor.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Hehe, ik vind hem wel komisch. Als je zoiets nou zou zeggen bij die langverwachte nieuwe film van je favoriete regisseur... Maar Death Wish 4?

Wouter

• 18718 messages
  • 3085 votes

Zie de humorook niet

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Als er toch altijd zoveel commentaar komt van alle kanten, waarom dit topic dan niet sluiten? Niet slecht bedoeld hoor, maar telkens iemand een quote post, duikt dit gezaag op. En ja, ook ik heb mij hieraan reeds schuldig gemaakt.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Tsja veel lol kan er dan niet in zitten.

maarja, het is wel erg overdreven.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

FisherKing wrote:

Het probleem is meer dat het niet memorabel is, hoor.

Dit gezeur begin ik juist vervelend te vinden. Als iemand een quote memorabel vind, dan plaats hij dat hier gewoon. Dat wil niet gelijk zeggen dat iedereen het memorabel vind. Je mag best zeggen dat je de quote niet leuk vind maar om dan telkens te klagen over zoiets persoonlijks als de gedenkwaardigheid van een quote vind ik pas echt vervelend.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Hear Hear voor Die Ene Ring!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

sinterklaas wrote:

U-96 bij Death wish 4: Crackdown:

Ik ga nog liever naar de hel dan dat ik deze film moet missen

0+, 1-

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Net geplaatst bij Poltergeist..

''Een tikkeltje overgewaardeerd. Komt vooral omdat de meeste stemmen positief zijn. ''.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Lol

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Dit topic wordt echt te veel gebruikt als het grote gebruikers-afzeik-topic. Plaats MEMORABELE quotes, zit mensen niet belachelijk te maken alsjeblieft.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Definieer "memorabel".

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Een woord als 'definiëren' ken je, maar iets simpel als memorabel moet uitgelegd worden?

Gedenkwaardig, de moeite waard om herinnerd en later vernoemd te worden...

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Definieer "afzeikgedrag" was een betere constatering. Opmerkingen als "oh ja, weer een opmerking van die persoon" komt TE vaak voor. Daarvoor is dit topic dus NIET bedoeld. En al helemaal niet voor welles-nietes discussies of een opmerking nu wel/niet memorabel/grappig/stom is.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Mug wrote:

Definieer "afzeikgedrag" was een betere constatering.

Juist.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik weet heus wat memorabel betekent, maar voor zover ik weet is dat een louter objectieve term. Net als bij een film die goed of slecht wordt gevonden. Die welles/nietes spelletjes zijn dus een logisch gevolg van dit topic lijkt mij.

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

'Waardig om herdacht te worden'.

Naar mijn inzien als iemand een quote ziet die hij/zij orgineel/grappig/apart/enz vindt en hij/zij die met anderen wil delen.

Oftewel niet zo kieskeurig en respecteer iemands geplaatste quote. Natuurlijk mag je reageren maar dit hoeft niet zeuren te zijn.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het zoveelste puberale seks-grapje en de zoveelste spelfout van een gebruiker die nog niet zo lang in Nederland woont of dyslectisch is zijn in mijn opinie TOTAAL NIET memorabel. Dan kun je hier per dag echt wel zo'n 100 posts quoten.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

salvatore wrote:

'Waardig om herdacht te worden'.

Naar mijn inzien als iemand een quote ziet die hij/zij orgineel/grappig/apart/enz vindt en hij/zij die met anderen wil delen.

Oftewel niet zo kieskeurig en respecteer iemands geplaatste quote. Natuurlijk mag je reageren maar dit hoeft niet zeuren te zijn.

''Een tikkeltje overgewaardeerd. Komt vooral omdat de meeste stemmen positief zijn''.

Dit vond ik wel apart, want er wordt in principe 2 keer hetzelfde gezegd, maar er wordt wel gedaan alsof het een reden-gevolg is..

Wat voor de 1 apart, stom, grappig is, kan voor de ander doodnormaal zijn..

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Mug wrote:

Het zoveelste puberale seks-grapje en de zoveelste spelfout van een gebruiker die nog niet zo lang in Nederland woont of dyslectisch is zijn in mijn opinie TOTAAL NIET memorabel. Dan kun je hier per dag echt wel zo'n 100 posts quoten.

Dat ligt dus totaal aan de mm'ers of hij/zij die quote memorabel vindt en met de andere wil delen.

Ik denk niet dat als iemand een quote met spelfout neer zet en er geen positieve reacties op komen hij/zij door blijft gaan met zulke quotes.

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Bij Bring It On: All Or Nothing

gotti wrote:

Voer voor chearleader's-fetisjisten. Ideaal dus...

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Bij santa's Slay:

johnrambo wrote:

Super film, eindelijk een echt kerstmis en die kleine blonde hoer had hem zo kunnen krijgen, vuile slet. Maar dat is gewoon mijn mening.

Hij gaf de superfilm uiteindelijk amper 1.5*

tikoesje

• 82 messages
  • 23 votes

wat een gezeur hier ik vind deze echt heeeel geinig ( pour moi très memorable: uit Robin Hood door Prins Jan ( animatie, ned) :

PJ ? PJ ?

wuhaha

vinnik leuk ...vinnik Heel leuk...Slis zet op m'n bagage

ok..kom maar op met dat commentaar haha

tikoesje

• 82 messages
  • 23 votes

en om even voor te zijn...:P het is vaak de manier waarop en door wie de quote wordt gezegd in een film, daardoor vind je hem vaak grappig

Ik bedoel als je mijn memorable quote leest, dan denk je waar gaat dit over ?!! haha...maar je moest is weten hoe die leeuw is en praat in die film....tsssjaaaa.....

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Het is wel een grappige quote uit die film, maar de bedoeling van dit topic is niet om hier films te quoten, maar berichten die hier geplaatst zijn

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Bij het topic over Jensen:

juhroen130 wrote:

jezus jensen zat gay te doen met dat de hele tijd versieren van die vrouw uit de sugababes

V wrote:

Ik zat gister hetero te doen toen ik die gozer in zijn anus nam.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Niet echt memorable. zo kunnen we elke dag wel tientallen quotes hier plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.