- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Vind dit nogal een infantiele post van rico_defender bij Zodiac:
Lijkt me super
-David Fincher
-Huurmoordenaar
Word denk ik super
Moet je maar eens bij Scarface gaan kijken, staat vol van dit soort nonsensberichten. Erg grappig allemaal natuurlijk, maar soms schaam ik me er als Scarface-fan wel voor 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
In het 'Verbod op films met rokende filmsterren' topic:
Precies, vervolgens leiden films waarin veel gegeten wordt tot vetzucht, films waarin extreem gesport wordt tot blessures. En mogen bibliotheken geen boeken waarin gerookt wordt meer lenen aan mensen jonger dan 16 en ook CD's waarin in de teksten wordt verwezen naar roken zijn straks uit den boze. Zeker als blijkt dat het allemaal niks helpt. Dan moet er namelijk weer iets anders verzonnen worden. Compleet doorgeslagen maakbare samenlevingsonzin in een hedendaags jasje gecombineerd met een strontvervelend wordende neiging naar een soort ultieme braafheid. Ik kan me echt boosmaken over dit soort dingen. Maar ach, het is nog maar een proefballonetje van Stivoro.
Vooral de cursieve zin vond ik geslaagd. Heerlijk als mensen hun ergernissen zo mooi onder woorden kunnen brengen
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik vond het berichtje ervoor ook opmerkelijk:
Johan Nijenhuis schreef dat hij sowieso nooit sigaretten in zijn films deed omdat mensen van 12/13 nog heel tastbaar zijn. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Johan Nijenhuis schreef dat hij sowieso nooit sigaretten in zijn films deed omdat mensen van 12/13 nog heel tastbaar zijn. 
Ja, klopt. Mensen van mijn leeftijd zijn veel abstracter.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Wat is er dan opmerkelijk aan???
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Damn dit is echt een van de briljantste topics ooit echt hilarisch gewoon ik heb uiteindelijk een dikke 21 pagina's gelezen en echt in een deuk gelegen, keep up the good working !
edit: ik wil geen spelbreker zijn, maar is dit vaak niet een kleine vorm van leedvermaak.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Zoek het woord eens op. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik hem gister voor de 4de keer gezien, maar dit is echt een klasse film. Weinig films van steven waren van zó'n hoog niveau. Topacteerwerk. In één woord: prachtig. Ik werd er zelfs emotioneel van. Deze man moet echt een life time achievement award. Voor al zijn werk. Ik kan niet wachten om zijn concert te zien.
Ik dacht enig sarcasme te proeven tot dat ik zag deze film in de top 10 van happie staat.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Smileys zijn voor mietjes!
Blijft leuk 
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Het is net Tell-Sell, het is afschuwelijk, maar je blijft toch hangen, gewoon om te zien hoe erg het is.

Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Vreemde posting bij Flodder in Amerika:
toch jammer dat hier de laatste kans op een oscar voor huub stapel er bij ingeschoten is. Een ander script, andere regiseur, andere acteurs, andere film had hier wellicht vernadering in kunnen brengen, al betwijfel ik het.
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7945 votes
Hij bedoelt gewoon dat hij het echt helemaal niets vond, beetje raar omschreven is het wel.
by_the_way
-
- 3792 messages
- 504 votes
Grappemaker
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Grappemaker
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Wie dit bij welke film zei laat ik in het midden, maar ik vond deze heel mooi:
Johnny Depp was echt geweldig, heel veel verschillende haarstijlen, maar ze staan hem allemaal.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
"Alleen dat bierbuikje was minder
" 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Wouter bij Bluebird over de 'prestigeuze' Gouden Beeld prijs:
Suzy Q had ooit twee nominaties en dus moest ik erheen. Tussen de Ron Brandsteders en Mien Dobbelsteens. Daar leerde ik Willem vd Sande B (die was daar met Oud Geld) kennen. We zijn daar ontzettend dronken geworden en uiteindelijk uit het publiek verwijderd.
Je had Willem met een dubbele tong moeten horen uitleggen aan die uitsmijter dat ie net drie prijzen had gewonnen (ze begonnen met de categorie drama en toen moesten we dus nog drie uur naar allerlei onzin zitten kijken). 'Kan me niet schelen, meneer.'
Heel erg gelachen.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Hugohei bij Full Frontal (let op de poster):
De acteurs moesten zichzelf opmaken, en smorgens met een taxi naar de set. Dat kunnen acteurs natuurlijk helemaal niet. Kijk maar naar het plaatje. Die actrice rechts heeft haar pyjama nog aan. En de middelste is vergeten een schoon hemd mee te nemen.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8552 votes
ja Berkely heeft erg lekkere tietjes!! alleen daarom geef ik al 2 sterren!!!
Zucht.
De echte Hans van der Togt zou dit nooit zeggen. 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
De echte Hans van der Togt zou dit nooit zeggen. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Zeg Narva, je quote een beetje ongelukkig 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8552 votes
Hans van der Togt lijkt me toch vrij homoseksueel ...