- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Edward norton blijf ik toch als een halve nazi beschouwen door deze topprestatie in american history X (was ook de eerste film die ik zag met hem in de hoofdrol). Als je kijkt naar zijn andere films denk ik af en toe nog steeds dat die tattoo nog steeds op zn chest staat, mar goed.
bob 82 bij AH X 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Bekijk de jouwe eens, jouw top 10 heeft dan ook wel een hoog humor gehalte. 
Wie van de 3 bedoel je nou?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Het meest heb ik moeten lachen om deze MM-gebruiker:
http://www.moviemeter.nl/user/24324
Alle berichtjes vind ik hilarisch en bovenal TOP 10 lijst c.q. zijn filmkeuze vind ik echt over-the-top geweldig!!!!
Niet lullig bedoeld, ik vind het grappig..........(jammer dat hij niet meer komt.) 
Wat bezielde hem om Free Willy 3 niet de volle mep te geven 
Anarchist
-
- 497 messages
- 607 votes
Wat bezielde hem om Free Willy 3 niet de volle mep te geven 
hahaha 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb zo eens wat berichten van de betreffende persoon opgezocht, en ik vind het ook erg grappig hoe sommige users reageren op zijn berichten 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wie van de 3 bedoel je nou?
Ging over ICU i ndit geval.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Nou ICU heeft nog best een redelijke top-10, alleen nr 2 is wel wat lachwekkend
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jurassic Park en Scream vind i kook nogal wat uitschieters. Dus had ik iets van; kijk eens naar je eigen top 10. Derest is redelijk maar het ging even om het principe.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wat scream en JP betrefd, het licht er natuurlijk aan hoe je de film bekijkt. JP was zoiezo 1 van de eerste films die ik gezien heb, en die heeft zo'n enorme indruk gemaakt (nu nog steeds) dat ik hem op nr 1 heb staan. Scream is ook zoiets. De eerste horror film (ok, geen echte hardcore horror) die ik gezien heb. Ook deze maakte veel indruk. Beide films heb ik dan ook meer dan tien keer gezien. Ik begrijp ook wel dat als ik verwent film kijker was op die leeftijd ik scream ook minder gevonden had. Het is gewoon een jeugdsentimend, vandaar.
Wat ik lachwekkend vond van de top 10 van hohohoo is dat eigenlijk de complete flop 100 er in verwerkt is. Dat heb ik nog nooit gezien, en vind ik wel lachwekkend. 
Dennis Evahi
-
- 842 messages
- 565 votes
Ik denk wel dat het een grap is (?) Ik heb er in iedergeval smakelijk om gelachen. Leuk bedacht van diegene. Hij had mijn aandacht, ik ging zijn wegen na. Voelde mij een stalker 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Wel leuk dat tussen die flopfilms ook Andrey Rublyov zit 
narva77 (crew films)
-
- 12726 messages
- 6540 votes
.
Ja, ik vond em eigenlijk ook wel erg grappig! 
Als ik er nog meer zie, dan horen jullie het wel.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Zaterdagavond ga ik niet uit en blijf thuis omdat de kindjes van m'n schoonzus blijven slapen, dus Sara (m'n vriendin) en ik hebben er aan gedacht om een bevriend koppel uit te nodigen om samen op tv naar 't Eurosongfestival te kijken (en wie weet, misschien gevolgd door wat partnerruil).
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Precies een goed moment als de kinderen van je schoonzus komen logeren 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Sex in da house... Joeeehoeeee 

IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja, dat viel mij ook al op in dat topic. Erg om gelachen. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Vooral de combinatie songfestival - partnerruil doet het 'm 
catweasel
-
- 1571 messages
- 951 votes
Ik vind dat de combi kindjes blijven slapen - partnerruil het hem doet 
Juist, erg vreemd. 
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Letterlijk over je nek gaan van de slechtste nummers ooit die ook nog gebracht worden alsof ze heel wat voorstellen en af en toe de jankende kinderen van je schoonzus een mep geven.. erg opwindende sfeer inderdaad
.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Letterlijk over je nek gaan van de slechtste nummers ooit die ook nog gebracht worden alsof ze heel wat voorstellen en af en toe de jankende kinderen van je schoonzus een mep geven.. erg opwindende sfeer inderdaad
.

Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Wat een talent:
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Vooral de combinatie songfestival - partnerruil doet het 'm 
Ja, songruil en partnerfestival. 
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Wat scream en JP betrefd, het licht er natuurlijk aan hoe je de film bekijkt.
Sorry, ik merk niet graag taalfouten op, maar ligt met ch, komop, zeg
. Het is trouwens ook betreft.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Geweldig