- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- MM Memorabele Quotes
MM Memorabele Quotes
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik vind hem ook best slim.
Slim? Jawadde. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Misschien is dat inderdaad de reden waarom hij in het zwart wit was? of is dit wel erg dom van me?
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Ook uit esthetisch oogpunt kun je voor zwart-wit kiezen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
toch niet in 1945

Toen konden ze ook al kleurenfilms maken 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Het zou al te gek zijn moesten ze telkens als men nu een film maakt over bijvoorbeeld de middeleeuwen of de Eerste Wereldoorlog die in zwart/wit zou zijn. 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
In de middeleeuwen hadden ze zelfs nog geen zwart-wit tv, hoe moet dat dan? 
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Die laatste 2 wil ik wel in dit topic vermelden. 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
zoals ik eerder al zei, Iedereen mag hier iedere acteur enzo naar de maan sturen..waarom mag ik dat dan niet?? Respecteer gewoon de mening die iemand heeft, Merci
Hard om gelachen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik vind hem ook best slim.
Slim?
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik mis iets denk ik 
Blijkbaar.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Blijkbaar.
moviefreak#1 is niet de enige.
Misschien zo vriendelijk om het pretje ook even met de rest van de site te delen ?
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
En Film_kaza continues met z'n opvallende recencies. 
Zie hier:
The Emperor's new grove.
eindelijk een film waar een lama een leuke rol speelt.

U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Mijn god, dat kind is hier al een triljoen keer genoemd. Verloederd topic dit. Er staan in totaal maar twee echte memorabele quotes in.
kijkert
-
- 3584 messages
- 0 votes
Mijn god, dat kind is hier al een triljoen keer genoemd. Verloederd topic dit. Er staan in totaal maar twee echte memorabele quotes in.
Vreemd ook dat men zo vaak denkt dat 'grappige' quotes zo snel memorabel zijn.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Misschien moeten we nu weer een apart topic openen voor de zeurkousen onder ons. Een MM Grappige Quotes-topic dan maar ?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Of het "Memorabele Quotes Uit Het "MM Memorabele Quotes Topic" Topic".
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Tsja, bij gebrek aan memorabele quotes moet je het topic toch opvullen.. En dat is toch geen probleem? Er zitten vaak erg grappige tussen. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Als hier enkel die quotes in mogen die door iedereen memorabel bevonden worden, dan zou het hier maar doods zijn. Niet?
damon
-
- 1887 messages
- 0 votes
Ik pleit voor een onafhankelijke commissie, waaraan je je quotes moet voorleggen, en die dan unaniem moeten beslissen of het een Memorable Quote waardig is.
Met een schriftelijke goedkeuring, zou je dan het recht moeten hebben om zo'n quote te plaatsen ter vertier van de leden van onze allerheiligste Film site.
Amen
PartyMarty
-
- 3165 messages
- 1311 votes
Als iedereen elkaar gewoon in zijn/haar waarde kon laten zou de site (maar ja, ook de wereld) een stuk mooier zijn!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Absoluut.
Overigens lijkt het me prima mogelijk fatsoenlijk met anderen om te gaan, zonder per se al hun meningen te respecteren.
Niet elke mening is respectabel, IMO. (Al merkte ik vandaag weer eens dat niet iedereen hier die mening respecteert).
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Als iedereen elkaar gewoon in zijn/haar waarde kon laten zou de site (maar ja, ook de wereld) een stuk mooier zijn!
Lachen met mekaar moet kunnen vind ik, zij het op een respectvolle en beleefde manier.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Wordt hier toch ook gedaan, of niet soms ?.