- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2843 votes
Ik ben benieuwd wat voor een dvd `s ze in Japanse cd - zaken hebben! En of films als Survive Style + enz. er makkelijk verkrijgbaar zijn.
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Daar ben je nu? Beetje goed weer daar? 
Nee vrij slecht, grauwgrijs en nu en dan regen met slechts af en toe wat zon. Maar mijn moeder vertelde dat het in NL ook niet best is (?)
Ik ben hier overigens voor het kortfilmfestival Shooting Europe, zie http://www.shooting-europe.de. Ik heb al een paar pareltjes gezien, waaronder de film Adil is leaving van de onbekende Duitse regisseuse Esther Gronenborn. Adil... staat er nog niet op MM, dus die zal ik toevoegen, echt sterk!
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
In Nederland is het inderdaad nóg erger. Tenminste, waar ik woon is er elke dag weer stromende regen. Maar veel plezier verder daar! 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Dankje. Weer terug, en 89 millimeter (docufilm over Wit-Rusland, de laatste dictatuur van Europa) was ook uiterst sterk, van beginnend regisseur Sebastian Heinzel, ik zal kijken of die toe te voegen valt en te krijgen valt hier, heel heel heel sterk aan te raden 
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Sara en ik vertrekken zondag met de wagen en de tent naar Istrië (Kroatië).
Als iemand tips (allerhande) heeft, dan mag die die natuurlijk altijd laten kennen.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Ik ga vannacht naar Griekenland, but i'll be back 
Fijne vakantie Raven 
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Mikey, gij ook een prettige vakantie!
Doe ze ginder in Hellas ne goeiendag van mij! 
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Als iemand tips (allerhande) heeft, dan mag die die natuurlijk altijd laten kennen.
Neem een paar flessen Grappa mee!
Have fun allebei
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Veel plezier allebei
Denk ook eens aan mij die ocharme al zijn examens nog voor de boeg heeft
.
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Wanneer ik mij omdraai om mijne rug te laten insmeren zal ik eens denken aan iedereen die met z'n examens bezig is... 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Wacht maar tot ík mijn vakantieplannen openbaar maak

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
de tent maar eerst opzetten als je ter plaatse bent 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Vanaf maandag moet ik 3 weken intern(lees naar de univeristeits bibliotheek) om mijn jaar te halen.. Wat een vakantievooruitzicht..
Maar veel plezier aan de mensen die wel op vakantie gaan!
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Veel plezier allebei
Denk ook eens aan mij die ocharme al zijn examens nog voor de boeg heeft
.
Good luck to u!!! Ik zal ook aan je denken als ik in een griekse disco sta te sirtakien. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Half augustus kan ik m'n nieuw apartementje en komt er van reizen niet echt veel in huis. Maar dat wil niet zeggen dat ik 2 maand ga binnen zitten. Af en toe een daguitstap misschien en zeker en vast hier en daar een festivalletje.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Ben naar Japan en dus een tijdje niet meer online.
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
楽しい時を過し、涼しい保ちなさい!
Dit is trouwens Japans voor: veel plezier en rustig aan!
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Een weekje terug van onze reis en we hebben ons erg goed vermaakt.
Waar zijn we geweest? Oa in Umag, Porec, Novigrad, Rovinj, Pula, Motovun, Opatija, Crikvenica, het eiland Krk en natuurlijk naar de wondermooie meren en watervallen van Plitvice.
In 't opgaan (vanuit Londerzeel) zijn we langs Italië gereden, in 't afkomen (vertrokken in Plitive) zijn we Slovenië (en oa Ljubljana) doorgereden. Onderweg terug zijn we 2 dagen in Salzburg gebleven.
Veel in de wagen gezeten, maar ook veel gezien. Mooi weer gehad, veel lekkere ijsjes gegeten en nog meer mooie foto's gemaakt. Een meer dan geslaagde vakantie!
Martin Van K
-
- 9050 messages
- 4554 votes
Ben net terug van een weekje Turkije. De ganse week minstens 30 graden achter de rug. Pffff... zweten!
Maar het was wel leuk: een aantal mooie dingen gezien (Perge, Aspendos, Side) en daarnaast genoten van het mooie weer, lekker eten en Efes pils!
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Morgen, op mijn verjaardag, vertrek ik naar Kreta. Jullie zullen dus tot volgende week dinsdag waarschijnlijk geen last meer van mij hebben 
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Naar een wat koeler klimaat dus (het wordt hier 35 graden komende week!) 
Veel plezier.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Alvast gefeliciteerd Rob! (en veel plezier op je vakantie
)