• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.997 votes
Profile

Vakantie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarom zou ik dat doen als ik al een goede relatie heb en nu bijna een jaar samenwoon met mijn lief? Ik ga wel met hem op vakantie naar Californië, iets makkelijker dan een vriend in de USA. (No offense NW)

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

None taken Elineloves. Is ook gewoon zo, en dit is alleen wenselijker als je Amerikaan wil worden en geld wil besparen op een slaapplaats . Vermakkelijkt een hoop. Ook is de afstand niet ideaal natuurlijk zolang je niet samen woont.

Thanks mensen. Ik kijk er ook erg naar uit jarno1975, groot Amerikaans sportliefhebber dus wat dit betreft goed uitpakken. Nu even mentaal voorbereiden op de reis zondag. Ook nog jetlag ervaringen hier?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik moet zeggen dat ik toch een tikkeltje jaloers ben Ik ben een drietal jaar geleden naar New York gevlogen, maar eigenlijk vrijwel geen last gehad van jetlag. Slaap sowieso wel redelijk makkelijk op een vliegtuig en ik was ook wel wat upgefuckt door adrenaline vanwege vertragingen, missen van het vliegtuig, overnachting in Madrid, ...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Naomi Watts wrote:

Ook nog jetlag ervaringen hier?

Je bent lekker vroeg wakker de eerste dagen

Film Fan

• 939 messages
  • 2187 votes

Ik heb allen last van een jetleg als ik tegen het licht in vlieg. Maw als ik uit de US terug vlieg of naar Azie toe vlieg. Na een dag of twee drie is alles weer onder controle

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Hier hetzelfde. Vooral snel meedraaien met de tijd daar en de eettijden van daar aanhouden. Daar begin je in het vliegtuig vaak al mee.

In het vliegtuig slapen vind ik overigens een drama.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Hier hetzelfde. Nu is de westkust wat verder, maar een New York is gewoon als het ware een keer lang doorhalen en dan zit je in gelijk in het ritme.

Het hangt overigens ook wel een beetje af van je reismoment. Ik ben weleens naar Australië gegaan, vertrok ik pas om 9 uur 's avonds en kom in Melbourne 8 uur 's ochtends aan. Naast je 25 uur reistijd nog tweemaal 12 uur op in die dag (en slapen in een vliegtuig lukte me nauwelijks). Een vriend van me zit er nu en vertrok 11 uur 's ochtends en komt aan 7 uur 's avonds. Dat lijkt er al meer op.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Doe Vanessa de groeten Naomi Watts

Sanvean

• 173 messages
  • 2584 votes

Veel plezier Naomi Watts, geniet van het samenzijn met vriendin en van de sportwedstrijden daar.

Ikzelf ben niet echt fan van Amerika maar wel van de Amerikaanse sportpassie/fanatisme. Zou op zich de Rocky Mountains wel eens willen zien en de Grand Canyon, maar prioriteit heeft het niet.

Wat betreft vliegen, hangt best af van welke maatschappij je vliegt. Ik vloog met KLM naar Cuba, prima te doen; eigen schermpje, veel keuze uit films/series/muziek, redelijk eten en gratis cognac bij de koffie.

Anderen vlogen met Air France geloof ik, dat vonden ze een drama.

Enjoy!

• 10970 messages
  • 2790 votes

Sanvean wrote:

Zou op zich de Rocky Mountains wel eens willen zien en de Grand Canyon, maar prioriteit heeft het niet.

Grand Canyon vond ik persoonlijk een tegenvaller. Ik vond parken zoals Yosemite, Bryce en Capitol Reef veel mooier.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Bedankt mensen, en soom hopelijk is ze ook weekend 2 op Coachella, zal haar de groeten doen dan .

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik vind jetlag echt gigantisch klote persoonlijk. kan er echt niet tegen.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Sanvean wrote:

Wat betreft vliegen, hangt best af van welke maatschappij je vliegt. Ik vloog met KLM naar Cuba, prima te doen; eigen schermpje, veel keuze uit films/series/muziek, redelijk eten en gratis cognac bij de koffie.

Anderen vlogen met Air France geloof ik, dat vonden ze een drama.

Enjoy!

Dat is tegenwoordig natuurlijk wel vrij lastig.

Ik word ook gek van al die 'Star alliances' enzo.

Vlieg je heerlijk met Lufthansa of British Airways heen, wordt de terugreis opeens verzorgd door een maatschappij die toevallig klaarstaat, Continental of zo.

Ben je mooi de sjaak.

Sanvean

• 173 messages
  • 2584 votes

kos wrote:

(quote)

Dat is tegenwoordig natuurlijk wel vrij lastig.

Ik word ook gek van al die 'Star alliances' enzo.

Vlieg je heerlijk met Lufthansa of British Airways heen, wordt de terugreis opeens verzorgd door een maatschappij die toevallig klaarstaat, Continental of zo.

Ben je mooi de sjaak.

Ik vlieg niet super veel en zeker niet buiten Europa, maar ik begrijp wat je bedoelt. Air France en KLM hebben ook zo'n star alliance zoals jij bedoelt geloof ik.

De reden waarom ik met KLM vloog en de meeste anderen met Air France, is trouwens dat ik gewoon veel later had geboekt dan de meeste anderen voor die reis. Daarom moesten ze een duurdere vlucht/maatschappij voor mij nemen. Ach, who cares. Ik heb genoten van de films en de cognac en heb er toch het geld voor.

Jetlag is op zich wel vervelend, maar voor mij persoonlijk viel het wel mee. Ik slaap wel altijd slecht in vliegtuigen of ergens anders in het OV.

Een paar pilletjes melatonine kunnen dan nog wel eens helpen. Dat slik ik soms als M&M's.

NB:

Overigens is Cuba ook wel een aanrader hoor, maar dat is vast al wel eens gezegd in dit forumtopic.

Friday the 13 th

• 2558 messages
  • 2023 votes

Ik ben net terug van een reis naar Washington en New York. Het was super tof. Als horrorfan heb ik ook de filmlocaties van The Exorcist en Friday the 13th gezien.

Hieronder een filmpje van de F13th trip.

f13th location visit - YouTube

• 10970 messages
  • 2790 votes

Alliances kunnen ook een voordeel hebben. Wij vlogen naar San Francisco heen met Britsh Airways in een oude 747. Terug met American Airlines in een splinternieuwe 777-300ER. Kist was net 3 weken in dienst. Mooie schermen met films, series, spelletjes etc. Plus zaten we voor de nooduitgang dus kon mijn benen strekken.

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

Het is nu al een tijdje geleden dat ik naar Londen ben geweest, maar ik vond het wel eens tijd dat ik enkele foto's postte.

Covent Garden Market

http://i58.tinypic.com/hsw2lj.jpg

http://i57.tinypic.com/i7056r.jpg

Eindelijk zijn we naar Les Misérables gaan kijken. En wat een ervaring was dat! Beter dan de film, naar mijn mening. De muziek komt veel natuurlijker over on stage dan op film. Fantine werd gespeeld door een Nederlandse, was toch opmerkelijk.

http://i62.tinypic.com/w13fi1.jpg

---

http://i61.tinypic.com/sw4xno.jpg

http://i60.tinypic.com/2duxt8g.jpg

En de laatste avond hebben we een voorstelling van mijn favoriete musical The Phantom of the Opera bijgewoond. We hadden echt fantastische plaatsen, vlak onder de chandelier. De voorstelling zelf was adembenemend. Één van de mooiste shows die ik ooit heb gezien (als het niet dé mooiste is). We hadden wel een tegenvaller: De Phantom werd niet gespeeld door Géronimo Rauch, maar door de stand-by Phantom Scott Davies. Davies was niet mijn smaak, te vrouwelijk en zacht waar hij intimiderend moet zijn. Erg jammer. Hij krijg enkel van ons een staande ovatie op het eind.

http://i61.tinypic.com/1112vmd.jpg

Londen blijft mijn favoriete bestemming. Werkelijk alles staat mij aan: De cultuur, de mensen, de mentaliteit, maar vooral het Britse accent.

Nu, de volgende keer dat ik de UK ga bezoeken, zal het de minder toeristische kant zijn. Waarschijnlijk Brighton of iets in die regio. Sowieso heb ik mij deze reis enorm geamuseerd en de tijd van m'n leven beleefd.

$pecial

• 1147 messages
  • 553 votes

Vannacht vertrekken naar Sao Paulo voor 4 dagen om vervolgens 11 dagen te vertoeven in Rio de Janeiro

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ben je niet een maandje te vroeg $pecial

Fijne vakantie iig!

• 10970 messages
  • 2790 votes

Onze caravan is weer volgeladen. Morgen vertrekken we naar een camping in L'estartit in Spanje voor 3 weken. 1e week zijn we alleen en dan komen er 4 bevriende stellen. Wordt weer gezellig dus iedereen een fijne vakantie!

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Goede reis en veel vakantieplezier gewenst Jarno (en al wie meegaat)

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Veel plezier in Spanje en hopelijk niet te druk op de weg naar daar.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Bedankt!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Fijne vakantie allemaal die gaan, geniet er van.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Nog aanraders voor New York City, Boston, Washington DC, Florida en/of de Keys? Vertrek morgen.

Was al eerder in NYC, maar kwam er achter dat een hoop mooie DVD-zaken inmiddels failliet zien (J&R, Kim's Video, etc.). Jullie nog adresjes of andere tips?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Kim's video failliet? Ugh. Ik ga eind van het jaarbegin 2015 naar New York dus dit nieuws is wel balen. Jammer.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Ja, begin dit jaar volgens mij. Fijne tent was dat. J&R (bij de Brooklyn Bridge / tegenover City Hall) was ook zo'n interessante winkel. Dit keer dus weinig tegengekomen in NYC ...

Theunissen

• 12268 messages
  • 5513 votes

Nadat de meerderheid van Nederland nu wel al op vakantie is geweest, ga ik er ook lekker eventjes tussenuit en op zoek naar Zon, Strand, Zee, Natuur, Cultuur, lekker Eten en mooie Vrouwen. Oftewel ik ga vanaf morgen 10 dagen op vakantie naar Sardinië (Italië)

Dus de komende tijd zullen jullie het op MovieMeter moeten doen zonder recensies van mij. Dat is volgens mij ook het enige wat ik een beetje zal missen op vakantie, want daar zal ik waarschijnlijk ook geen film zien (is sowieso allemaal gesynchroniseerd en mijn Italiaans vacabulair bestaat maar uit een paar worden ).

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Buon divertimento!

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Schitterend eiland met stranden die kunnen tippen aan de Caribbean.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.