• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Vakantie

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ik ben ook niet zo'n uitgaanstype hoor, maar op vakantie ben ik er niet vies van. Paar keer geprobeerd uit te gaan daar, maar één keer tegen mijn principes in een Hollandse tent beland (inclusief vreselijke NL muziek) omdat dat de enige tent was waar volk was. Een andere avond had ik maar voorgesteld om naar huis te gaan omdat het anders geheid vechten zou worden. Kom je daar aan met zijn tweeën, wordt je benaderd (aangevallen) door minimaal vijftig proppers. Mijn vuisten begonnen al te jeuken en om het nog even erger te maken kwamen we daarna nog een stel hoeren tegen ook waar we niet van af kwamen. Ik ben geen agressieve jongen, maar tegen proppers kan ik echt heel slecht. Een andere avond zijn we (uit armoede) beland in een Finse karaoke tent. Raar volk trouwens, toen we binnenkwamen keken ze ons aan alsof we een stel negers waren. En niemand bemoeit zich met je. Interieur aangekleed als een sauna (inclusief temperatuur). Overigens waren er 5.000 beschikbare liedjes, waarvan 5.000 Fins en 0 in het Engels. En we zijn ook nog (wederom tegen mijn principes in) bij de homo's gaan kijken (bij de Jumbo bedoel je waarschijnlijk). Al met al daar nog de leukste avond beleefd. Ik zei steeds al eerlijk tegen ze ('normale homo's', Materny's als het ware): "ik voel me hier totaal niet op mijn gemak, omdat je zo bekeken wordt. Ik heb een hekel aan over the top homo's, etc". Dat begrepen ze maar al te goed, hebben zij ook hekel aan.

Dus de overige avonden maar 'gewoon' in het hotel zitten pilsen...

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Nee, niet bij de Jumbo. Namen als het Hof van Eden en Club Adonis deden me al het ergste vermoeden. Ik zat vaak in een Ierse pub (Flanagan's), pal tegenover het hotel, scheelt nogal wat proppers ontwijken en na de tweede keer krijg je netjes steeds gratis drank. En een zanger met gitaar die elke avond hetzelfde repetoire speelde. Verder nog zo een rare danstent daarnaast, met mooie Finnen en rare dikke dronken volwassen Engelsen, daar kwamen we ook weleens. Die maat van me was ineens verdwenen uit de zaak, die rook al onraad Stond ik daar tegen zo een Brit aan, nee dank je. Maar dat weer blijft gewoon lekker in januari.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

mjk87 wrote:

Spijtig, al kom ik graag buiten het hotel, dus neem sowieso geen all-in in een land als Spanje.

All-in land?? ben je helemaal gek geworden.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Geen all-in land zei ik toch? Of ik snap je niet, dat kan ook.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Die Jumbo, daar zitten tentjes, brrr. Echt goor. Heb er gloryholes gezien. Dresscodes (bijvoorbeeld op maandag "shoes only", vrijdag "jocks only", etc.). Heel veel afwerkplekken daarzo. Gelukkig zijn er ook nog tentjes te vinden met normaal volk.

kos wrote:

(quote)

All-in land?? ben je helemaal gek geworden.

Gran Canaria (of iig Playa del Ingles). Oh, en wat mjk al zegt, hij neemt juist geen all-in in een land als Spanje.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik krijg al jeuk van het idee all-in op vakantie te gaan. Een hotel is voor mij niets meer dan een plek om te overnachten en te douchen. Verder ben ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat weg als ik op vakantie ben. Als je all-in op vakantie gaat ontdek je vrijwel niets van het land waar je in bent. Ik vind sowieso lang op één plek zitten al niet echt wat. Nee, laat mij maar lekker mijn eigen gang gaan en zelf een restaurant zoeken om te eten. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de toeristen te vermijden.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

mjk87 wrote:

Geen all-in land zei ik toch? Of ik snap je niet, dat kan ook.

Ik las verkeerd, je schreef in all-in

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

SelmaDuim wrote:

Ik krijg al jeuk van het idee all-in op vakantie te gaan. Een hotel is voor mij niets meer dan een plek om te overnachten en te douchen. Verder ben ik van 's morgens vroeg tot 's avonds laat weg als ik op vakantie ben. Als je all-in op vakantie gaat ontdek je vrijwel niets van het land waar je in bent. Ik vind sowieso lang op één plek zitten al niet echt wat. Nee, laat mij maar lekker mijn eigen gang gaan en zelf een restaurant zoeken om te eten. Ik probeer altijd zoveel mogelijk de toeristen te vermijden.

In Gran Canaria is het goed te doen hoor. Auto huren en je ziet het hele eiland wel, zo groot is het ook weer niet. En zorgen dat je in de meeste gevallen rond het eten weer in het hotel bent, scheelt weer wat knaken.

Had jij niet een paar kinderen ofzo? Vooral voor gezinnetjes is het ideaal aangezien je dan financieel goed weet waar je aan toe bent en er volop te doen is voor de kinderen.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

All in! Gewoon twee weken je als een zwijn volvreten en klem zuipen. In een land als Egypte prima te doen, in combinatie met duiken en excursies een prima vakantie. Gewoon één week wat hoger op de Nijl parkeren, en één week paar honderd kilometer zuidelijker.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Lijkt me echt verschrikkelijk. Tussen de Nederlandse, of nog erger, de Russische toeristen. Brrrrr... mij niet gezien!

Lord Flashheart

• 6454 messages
  • 2375 votes

Materny wrote:

In een land als Egypte prima te doen

Elkaar afmaken bedoel je?

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Weet iemand nog een leuk hotel in centrum Amsterdam?

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

jarno1975 wrote:

Weet iemand nog een leuk hotel in centrum Amsterdam?

Amstel

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

stinissen wrote:

(quote)

Amstel

Liever wel iets met wat meer klasse

• 23437 messages
  • 76922 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Liever wel iets met wat meer klasse

Hahahhahahah veel plezier in Amsterdam vroeger wel leuk maar nu totaal verziekt en geen Nederlander meer te zien....

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ik woon al 33 jaar in Amsterdam en zie dat 'verziekte' nu niet echt. Ook zie ik dagelijks nog Nederlanders..

• 23437 messages
  • 76922 votes

dutchtuga wrote:

Ik woon al 33 jaar in Amsterdam en zie dat 'verziekte' nu niet echt. Ook zie ik dagelijks nog Nederlanders..

Klopt toeristen , mijn schoon vader komt uit de jordaan en is toen naar het oosten getrokken en ik ben er hem nog steeds blij om. Het is al zo erg dat in sommige winkels geen Nederlands gepraat word en dan verzieken ze ook nog het Sinterklaas feest...

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Haha jij komt denk ik niet verder dan het Damrak?

• 23437 messages
  • 76922 votes

dutchtuga wrote:

Haha jij komt denk ik niet verder dan het Damrak?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Geen Nederlander meer te zien? Dus het is zowat het beloofde land. Nee, ik kom heel graag in Amsterdam.

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

Dit is meer een Spanjerubriek aan het worden joh. Geef mij nou maar zo iets:

http://2.bp.blogspot.com/-IzZp6o-Z468/UecJX-2JA2I/AAAAAAAAAME/MOC7HYUtnl4/s1600/Sunrise+on+the+Isle+of+Skye.jpg

vorige week nog geweest, The old man of Storr gezien, papegaaieduikers op isle of mull, ben nevis in Fort William. Het is er bijna net zo mooi als Noorwegen, maar net ietsje beter bereikbaar, iedereen spreekt er Engels, met de lagere sterlingkoers van de afgelopen vijf jaar is het nog aardig te betalen en veel goedkoper dan Noorwegen, en afgelopen week was het er zelfs beter weer dan in Nederland. Het is er geen 30 graden en zeker nu is het om 4 uur al donker, maar ik hou van dat klimaat en die laaghangende wolken geven dit zoveel karakter.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Iets meer klasse dan Amstel hotel? Succes...

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

The Grand!

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Is ook top. Maar met Amstel is weinig mis hoor.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Eens. Als dat al niet goed genoeg is houdt het vrij snel op. jarno is vast van adel ofzo .

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Je kunt sowieso een aardige zak geld meenemen.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Hebben jullie daar wel eens geslapen dan? Lijkt me zo zonde van het geld.

Eten is er wel top!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik in The Grand. Al zit ik nou niet zo ruim in het geld dat ik dat zomaar even doe. Als je iets met vriendin/vrouw te vieren hebt bvb en niet van plan bent de kamer uit te gaan . Was toen ook honderden euro's kwijt. Duur grapje.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik kan hier wegens omstandigheden niet op ingaan .

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Naomi Watts wrote:

Als je iets met vriendin/vrouw te vieren hebt bvb en niet van plan bent de kamer uit te gaan . Was toen ook honderden euro's kwijt. Duur grapje.

Dan zou ik gewoon thuis blijven. Een paar honderd euro om eens bij pakweg De Librije te eten heb ik dan wel er weer voor over.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.