- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
otherfool
-
- 18537 messages
- 3404 votes
Ondergronds
-
- 250 messages
- 0 votes
Bedankt voor de leuke reacties en tips!
Als iemand misschien nog wat films weet over "ondergrondse toestanden", graag. (Liefst via pm, anders lopen we het risico off-topic te gaan)
doodah
-
- 1538 messages
- 1241 votes
Bedankt voor de leuke reacties en tips!
Als iemand misschien nog wat films weet over "ondergrondse toestanden", graag... (liefst via pm, anders lopen we het risico off-topic te gaan)
Ondergrondse toestanden, bedoel je dan ook maffia enzo?
Killerkip
-
- 105 messages
- 271 votes
Hoi Allemaal,
Ik ben ook redelijk vers hier, net paar dagen lid 
Wel al heel vaak hier gekeken hoeveel ** een film kreeg voor ik m ging downloaden, moet wel de moeite waard zijn natuurlijk 
Dus, ik doe graag mee met ** uitdelen 
Groetjes Killerkip
Lui (crew films)
-
- 3495 messages
- 12054 votes
Welkom Killerkip! Ik zag vanochtend al een bericht van je staan bij Direct Contact.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31191 messages
- 5473 votes
Welkom hier op MM Killerkip!
606
-
- 23882 messages
- 12287 votes
Welkom killerkip
altijd lekker een verse kip
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Ik heb me ook nog niet voorgesteld.. zal ik bij deze maar eens doen dan!
Mijn naam is Eline, ben 20 jaar en wonende in Maastricht.. Ik ben onderwijsassistente en geef 2 dagen in de week les aan groep 6. Daarnaast werk ik 5 dagen in de week bij een gezin met 2 geadopteerde kids uit Colombia, die allerlei problematieken hebben.
De dinsdagavond en de donderdagavond ga ik naar school, ik volg de opleiding PABO deeltijd.
Tsja, mijn grootste hobby is natuurlijk films.
Denk dat ik dat met velen van jullie gemeen heb. Daarnaast lees ik graag, pik ik graag een terrasje en hou ik van lekker touren in de auto. 
Nou, genoeg over mij,
Wellicht tot snel!
The Oceanic Six
-
- 60513 messages
- 4107 votes
Ben jij dat op je schermplaatje? Wil je mij ook les geven? 
Maar ieder geval welkom, al ben je er al een tijd. Altijd leuk om meer achtergronden te weten te komen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3632 votes
Ja dat ben ik.
Ik neem aan dat jij niet Al Bundy bent? Anders wil ik graag eens bij je op bezoek komen
Altijd handig als je dan toch bijles nodig hebt. 
Ik ben al een aantal jaren lid, maar sinds een maandje of 3 pas echt actief. Dat was ik vergeten te vermelden.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Eindelijk weer eens een mooie Limburgse op Moviemeter.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ja dat ben ik.
Ik neem aan dat jij niet Al Bundy bent? Anders wil ik graag eens bij je op bezoek komen
Altijd handig als je dan toch bijles nodig hebt. 
Ik ben al een aantal jaren lid, maar sinds een maandje of 3 pas echt actief. Dat was ik vergeten te vermelden.
Even afwachten hoelang Ajax-Litmanen zijn avatar behoudt...
Welkom!