- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Meifesto
-
- 28 messages
- 0 votes
Zal me bij deze ook maar even voorstellen.
Ben Marco.
Verzamel, kijk en geniet al van film als hobby vanaf een jaar of 14/15.
Dat is ook de periode waarin mijn collectie begon te ontstaan.
Lid geweest van Filmvalley (wie kent dat nog?) en bijhorend forum.
Daarna blijven hangen op CinemaTics, wat de afgelopen jaren een beetje een zielige dood is geleden.
Via Verhoeven nu hier uit gekomen.
Uiteraard ook gebruik ik WiW en DVDProfiler 
We gaan eens kijken hoe dit forum werkt en of het bevalt 
Meifesto
-
- 28 messages
- 0 votes
Dank je 
Zal wel goed komen denk ik.
Even wennen aan de opzet.
Correct als ik zeg dat er hier geen standaard; wat is de laatse film / serie die je hebt gezien topic bestaat?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Jawel, maar die werd gauw gesloten. Film >> Algemeen >> Welke film heb je voor het laatst gezien?
Meifesto
-
- 28 messages
- 0 votes
Oke.
Beetje overdreven om voor elke film een topic aan te maken of ligt dat aan mij?
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Wat er wel is en een beetje in de buurt bij zo'n topic komt is de weeklijst waar je elke week kunt laten zien wat je hebt gezien, en er is ook een forumtopic maandlijst. Misschien sluit dat meer aan bij wat je zoekt?
Meifesto
-
- 28 messages
- 0 votes
Denk dat ik even moet zoeken waar ik dit kan vinden.
Totaal nieuw systeem in dat opzicht voor mij 
Wat er wel is en een beetje in de buurt bij zo'n topic komt is de weeklijst waar je elke week kunt laten zien wat je hebt gezien, en er is ook een forumtopic maandlijst. Misschien sluit dat meer aan bij wat je zoekt?
Die gaan we eens in de gaten houden.
Alvast dank daarvoor 
Zwolle84
-
- 8022 messages
- 0 votes
Denk dat ik even moet zoeken waar ik dit kan vinden.
Totaal nieuw systeem in dat opzicht voor mij
Het gaat hier om de filmitems zelf, je moet het niet in het forum-deel zoeken. Bijvoorbeeld: Doctor Strange (2016). Hier kun je een score geven, discussiëren of een recensie schrijven (via het vinkje 'Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie van deze film', kwam ik ook onlangs achter...). In dat laatste geval verschijnt de review in je profiel bij 'meningen'.
Je komt bij de films via de zoekbalk of toplijsten, onder andere.
Welkom trouwens!
Meifesto
-
- 28 messages
- 0 votes
Het gaat hier om de filmitems zelf, je moet het niet in het forum-deel zoeken. Bijvoorbeeld: Doctor Strange (2016). Hier kun je een score geven, discussiëren of een recensie schrijven (via het vinkje 'Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie van deze film', kwam ik ook onlangs achter...). In dat laatste geval verschijnt de review in je profiel bij 'meningen'.
Je komt bij de films via de zoekbalk of toplijsten, onder andere.
Welkom trouwens!
Dank je 
Nog niet verder gekeken dan het forum.
Vandaar het punt dat ik eens wat verder moet zoeken. 
G@rfield
-
- 3 messages
- 4 votes
Hallo allemaal,
Ik ben al jarenlang 'kijker' op deze site, meestal om even snel de waardering voor een film om te zoeken.
Nu toch maar eens geregistreerd als gebruiker 
Ik ben Rik, (vanaf morgen) 44 jaar, IT manager/PHP developer van beroep.
Mijn favoriete genres zijn SciFi en actie, maar voor een leuke thriller ben ik ook wel te porren.
Horror is absoluut niet mijn ding.
Ik heb sinds een paar maanden een PUCG abo en ben dus regelmatig in de bioscoop te vinden.
Zit je in de driehoek Cinemec Ede, Pathe Arnem en Cinemec Nijmegen en hebben je vrienden geen tijd voor een film, stuur me maar een PM'tje, dan ga ik wel mee 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
.Wees welkom G@rfield.
Alvast gefeliciteerd.
Proost
.
G@rfield
-
- 3 messages
- 4 votes
Wat raar, ik kan de uitschrijfknop niet vinden 
Ik heb gisteravond naar Gremlins gekeken, dat trek ik nog net 
En bedankt voor de felicitaties!
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Hahahaha, veel plezier op de site toegewenst 
Malse filmpies
-
- 332 messages
- 392 votes
Hallo allemaal,
Mijn naam is Mitchell en ik ben 23 jaar oud. Momenteel ben ik aan het afstuderen voor mijn opleiding biologie en medisch laboratoriumonderzoek. In mijn vrije tijd kijk ik natuurlijk graag films, ga ik graag uit en game ik met vrienden.
Ik geniet al zo lang ik me kan herinneren van films en heb hier vaak ook een uitgesproken mening over. Daardoor denk ik dat ik mijn draai prima kan vinden op deze site. Ik gebruik de site al jaren om reviews van films en de scores te bekijken, maar ben pas sinds een jaartje ongeveer zelf begonnen met recensies schrijven van films op MM. Mijn interesses liggen vooral binnen het dogma 'vrouwenfilms', dus met name romantische komedies, maar ik houd ook van onderbroekenlol-films, drama, sci-fi, psychologische thrillers en in wilde weekenden kijk ik wel eens een actiefilm.
Malse filmpies
-
- 332 messages
- 392 votes
Bedankt, gaat helemaal goed komen!
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Mijn interesses liggen vooral binnen het dogma 'vrouwenfilms', dus met name romantische komedies
Malse filmpies
-
- 332 messages
- 392 votes
Ik vind dat ook vaak markant om te zien, Apollinisch. Ik denk dat het in een aanzienlijk percentage een soort kuddegedrag is. Iets leuk vinden om leuk gevonden te worden. Vergelijkbaar met voetbal vs volleybal of bier vs wijn.
luukve
-
- 247 messages
- 658 votes
Uhm.. hallo!
Luuk, 22 jaar, woonachtig in Maastricht. Had films altijd wel leuk gevonden maar nooit echt in verdiept, tot ik een jaar of 2 geleden ineens aanzienlijk meer films ging kijken. Sindsdien films gaan beoordelen op IMDB maar altijd wel op zoek geweest naar een forum die niet zo gigantisch is/was als van IMDB (ik hou van overzicht met dit soort dingen). Nu even al mijn ratings van IMDB ook hier zetten