• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.139 votes
Profile

Even voorstellen

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hartelijk welkom

Meifesto

• 28 messages
  • 0 votes

Zal me bij deze ook maar even voorstellen.

Ben Marco.

Verzamel, kijk en geniet al van film als hobby vanaf een jaar of 14/15.

Dat is ook de periode waarin mijn collectie begon te ontstaan.

Lid geweest van Filmvalley (wie kent dat nog?) en bijhorend forum.

Daarna blijven hangen op CinemaTics, wat de afgelopen jaren een beetje een zielige dood is geleden.

Via Verhoeven nu hier uit gekomen.

Uiteraard ook gebruik ik WiW en DVDProfiler

We gaan eens kijken hoe dit forum werkt en of het bevalt

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Welkom Marco

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hartelijk welkom en geniet ervan hier

Meifesto

• 28 messages
  • 0 votes

Dank je

Zal wel goed komen denk ik.

Even wennen aan de opzet.

Correct als ik zeg dat er hier geen standaard; wat is de laatse film / serie die je hebt gezien topic bestaat?

Meifesto

• 28 messages
  • 0 votes

Oke.

Beetje overdreven om voor elke film een topic aan te maken of ligt dat aan mij?

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Meifesto wrote:

Oke.

Beetje overdreven om voor elke film een topic aan te maken of ligt dat aan mij?

Wat je van een film vindt dat kun je bij de film kwijt, en door erop te stemmen is in je profiel te zien welke films je het laatst hebt gezien.

Wat er wel is en een beetje in de buurt bij zo'n topic komt is de weeklijst waar je elke week kunt laten zien wat je hebt gezien, en er is ook een forumtopic maandlijst. Misschien sluit dat meer aan bij wat je zoekt?

Meifesto

• 28 messages
  • 0 votes

arno74 wrote:

(quote)
Wat je van een film vindt dat kun je bij de film kwijt, en door erop te stemmen is in je profiel te zien welke films je het laatst hebt gezien.

Denk dat ik even moet zoeken waar ik dit kan vinden.

Totaal nieuw systeem in dat opzicht voor mij

arno74 wrote:

Wat er wel is en een beetje in de buurt bij zo'n topic komt is de weeklijst waar je elke week kunt laten zien wat je hebt gezien, en er is ook een forumtopic maandlijst. Misschien sluit dat meer aan bij wat je zoekt?

Die gaan we eens in de gaten houden.

Alvast dank daarvoor

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Meifesto wrote:

Denk dat ik even moet zoeken waar ik dit kan vinden.

Totaal nieuw systeem in dat opzicht voor mij

Het gaat hier om de filmitems zelf, je moet het niet in het forum-deel zoeken. Bijvoorbeeld: Doctor Strange (2016). Hier kun je een score geven, discussiëren of een recensie schrijven (via het vinkje 'Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie van deze film', kwam ik ook onlangs achter...). In dat laatste geval verschijnt de review in je profiel bij 'meningen'.

Je komt bij de films via de zoekbalk of toplijsten, onder andere.

Welkom trouwens!

Meifesto

• 28 messages
  • 0 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Het gaat hier om de filmitems zelf, je moet het niet in het forum-deel zoeken. Bijvoorbeeld: Doctor Strange (2016). Hier kun je een score geven, discussiëren of een recensie schrijven (via het vinkje 'Markeer dit bericht als mijn persoonlijke mening of recensie van deze film', kwam ik ook onlangs achter...). In dat laatste geval verschijnt de review in je profiel bij 'meningen'.

Je komt bij de films via de zoekbalk of toplijsten, onder andere.

Welkom trouwens!

Dank je

Nog niet verder gekeken dan het forum.

Vandaar het punt dat ik eens wat verder moet zoeken.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Welkom op MM Meifesto!

G@rfield

• 3 messages
  • 4 votes

Hallo allemaal,

Ik ben al jarenlang 'kijker' op deze site, meestal om even snel de waardering voor een film om te zoeken.

Nu toch maar eens geregistreerd als gebruiker

Ik ben Rik, (vanaf morgen) 44 jaar, IT manager/PHP developer van beroep.

Mijn favoriete genres zijn SciFi en actie, maar voor een leuke thriller ben ik ook wel te porren.

Horror is absoluut niet mijn ding.

Ik heb sinds een paar maanden een PUCG abo en ben dus regelmatig in de bioscoop te vinden.

Zit je in de driehoek Cinemec Ede, Pathe Arnem en Cinemec Nijmegen en hebben je vrienden geen tijd voor een film, stuur me maar een PM'tje, dan ga ik wel mee

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Welkom G@rfield.

En Meifesto, zag je al een paar keer bij de filmgames voorbij komen, jij ook welkom alsnog.

Veel plezier op de site!

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Welkom Rik. Veel plezier op MovieMeter

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Horror is absoluut niet mijn ding.
Wat zegt u nou, uitschrijven dan maar weer .

Wees welkom G@rfield.

Alvast gefeliciteerd.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1QnO_CGYNbk29L9b1tsW8N6QLx50m3PuxSKf4gWLwBb-vlYTj

Proost .

HALVE TAMME. wrote:

(quote)
Wat zegt u nou, uitschrijven dan maar weer .

Wat raar, ik kan de uitschrijfknop niet vinden

Ik heb gisteravond naar Gremlins gekeken, dat trek ik nog net

En bedankt voor de felicitaties!

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Hahahaha, veel plezier op de site toegewenst

Thanks!

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Welkom op MM , G@rfield.

Malse filmpies

• 332 messages
  • 392 votes

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mitchell en ik ben 23 jaar oud. Momenteel ben ik aan het afstuderen voor mijn opleiding biologie en medisch laboratoriumonderzoek. In mijn vrije tijd kijk ik natuurlijk graag films, ga ik graag uit en game ik met vrienden.

Ik geniet al zo lang ik me kan herinneren van films en heb hier vaak ook een uitgesproken mening over. Daardoor denk ik dat ik mijn draai prima kan vinden op deze site. Ik gebruik de site al jaren om reviews van films en de scores te bekijken, maar ben pas sinds een jaartje ongeveer zelf begonnen met recensies schrijven van films op MM. Mijn interesses liggen vooral binnen het dogma 'vrouwenfilms', dus met name romantische komedies, maar ik houd ook van onderbroekenlol-films, drama, sci-fi, psychologische thrillers en in wilde weekenden kijk ik wel eens een actiefilm.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Welkom welkom

Malse filmpies

• 332 messages
  • 392 votes

Thanks!

Maarten0402

• 802 messages
  • 533 votes

Welkom en veel plezier hier!

Malse filmpies

• 332 messages
  • 392 votes

Bedankt, gaat helemaal goed komen!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Malse filmpies wrote:

Mijn interesses liggen vooral binnen het dogma 'vrouwenfilms', dus met name romantische komedies

Kijk, dat hoor je niet vaak van een man. Vraag me af in hoeverre dat komt omdat de meeste mannen er simpelweg niet van houden, of omdat er toch een taboe op rust.

Malse filmpies

• 332 messages
  • 392 votes

Ik vind dat ook vaak markant om te zien, Apollinisch. Ik denk dat het in een aanzienlijk percentage een soort kuddegedrag is. Iets leuk vinden om leuk gevonden te worden. Vergelijkbaar met voetbal vs volleybal of bier vs wijn.

luukve

• 247 messages
  • 658 votes

Uhm.. hallo!

Luuk, 22 jaar, woonachtig in Maastricht. Had films altijd wel leuk gevonden maar nooit echt in verdiept, tot ik een jaar of 2 geleden ineens aanzienlijk meer films ging kijken. Sindsdien films gaan beoordelen op IMDB maar altijd wel op zoek geweest naar een forum die niet zo gigantisch is/was als van IMDB (ik hou van overzicht met dit soort dingen). Nu even al mijn ratings van IMDB ook hier zetten

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

Welkom Luuk. Veel plezier op MM

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Houd je je wel een beetje in hier, luukve?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.