• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.071 votes
Profile

iCheckMovies

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

9 en 134.

It Follows terecht officieel!

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

De vraag is alleen wat ging eruit? Zag er 19 niet van de nieuwe oogst. Sta nu op 779 / 1003.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

arno74 wrote:

(quote)
Als je je stemmen uit IMDB exporteert en vervolgens in ICM importeert, dan gaan al je stemmen mee, ook documentaires waar je op IMDB op hebt gestemd, die worden dan meteen automatisch aangemaakt op ICM.
Ah, op die manier, nou snap ik het. Thanks!

Prinz

• 1085 messages
  • 4221 votes

494 / 1003

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9729 votes

narva77 wrote:

Wie beheert trouwens de site, en wie kan zelf films toevoegen aan de database?

Want ik zie bij "Foute Vrienden (2010)" een foute IMDb-link staan (dat is de Vlaamse serie).

Ik heb hem zelf onlangs toegevoegd op IMDb, dit is de goede link:

Foute Vrienden (TV Movie 2010) - IMDb

De docu "Foute Vrienden" is hier: https://www.icheckmovies.com/movies/foute+vrienden-2010/

Fout is echter, dat de speelduur niet klopt, namelijk de speeltijd van de Vlaamse serie (per aflevering).

De Vlaamse serie "Foute Vrienden" is hier: https://www.icheckmovies.com/movies/foute+vrienden/

Fout is echter, dat hier de regisseur van de docu staat vermeld.

Jaartal is bij beide die van de docu. Rating en aantal votes is bij beide (verouderde informatie) van de serie. Een zootje dus. Ik zal hem even doorgeven aan Marijn.

Informatie-import van IMDb vertoont de laatste tijd flink kuren. Die informatie wordt helaas niet automatisch af en toe ge-update, want dat kost teveel resources. Marijn is al een tijdje van plan een functie te implementeren, waarbij moderators een update-knop krijgen op een filmpagina, waarna de info van IMDb wordt gehaald. Hij is er echter nog niet aan toegekomen. Ik zal hem vragen of hij daar wat haast achter kan zetten.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

En hier de lijst met titels die eruit zijn gegaan. Zag er slechts 39.

Nu zitten Killer Joe, Post Tenebras Lux, The Spectacular Now, The White Diamond, Après mai, Training Day, Lars and the Real Girl, Garage en Arirang zonder officiële lijst. Teleurstellend!

Spetie

• 38871 messages
  • 8150 votes

506 / 1003 en 37 van de nieuwe lijst. Ben er 11 op vooruit gegaan, waardoor ik nu net iets meer dan de helft van deze lijst gezien heb.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Ik ga er 14 op vooruit, ach het is iets. Ik vind het stiekem wel jammer dat Cloud Atlas en Deliver Us From Evil geen lijst meer hebben, naast de titels die Verhoeven noemt...

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

Los Abrazos Rotos nu in nul officiële lijsten. Jaaaaa hooooor.

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9729 votes

De 69 titels die niet meer op 21 century staan mogen als extra genomineerd worden voor Doubling the Canon. Als je al 15 nominaties hebt gedaan, mag je nog één zestiende uitkiezen van de drop-offs. Als iedereen dat doet, hebben al die titels kans om alsnog op DtC te komen.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Cool! Maar wie nomineert wat? Twijfel tussen Garage en Arirang ... Neem aan dat Beavis voor Post Tenebras Lux gaat? Dan hoef ik die niet te nomineren.

Wie doet er verder nog mee?

beavis

• 6627 messages
  • 14792 votes

is al gedaan ja

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

joachimt wrote:

(quote)

De docu "Foute Vrienden" is hier: https://www.icheckmovies.com/movies/foute+vrienden-2010/

Fout is echter, dat de speelduur niet klopt, namelijk de speeltijd van de Vlaamse serie (per aflevering).

De Vlaamse serie "Foute Vrienden" is hier: https://www.icheckmovies.com/movies/foute+vrienden/

Fout is echter, dat hier de regisseur van de docu staat vermeld.

Jaartal is bij beide die van de docu. Rating en aantal votes is bij beide (verouderde informatie) van de serie. Een zootje dus. Ik zal hem even doorgeven aan Marijn.

Oftewel, een zootje. Ik heb zojuist mijn stem verwijderd bij de serie (waar Roy Dames wel genoemd wordt) en de nieuwe Foute Vrienden gecheckt.

Maar hoe weet je zo zeker dat al die stemmen bedoeld waren voor de serie? Ik weet niet hoe populair de serie is in België en NL, maar de docu is hier in NL behoorlijk populair namelijk...?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Er klopt inderdaad heel veel info niet die automatisch vanuit imdb wordt geladen.

Zo is deze film Mama (2016) bijna niet te vinden: Mama (2016) - iCheckMovies.com, omdat de regisseurs naam ontbreekt. Bovendien: 3 minuten

En zijn vooral recente titels. Zo is Rak Ti Khon Kaen (2015) alleen te vinden onder een alternatieve, niet de gangbare, Engelse titel: Love in Khon Kaen (2015) - iCheckMovies.com

Die laatste variant komt bij verschillende 'buitenlands' titels voor.

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Je kon toch je IMDb-stemmen implementeren door op IMDb te stemmen?

Ik heb "Mama" zelf toegevoegd op IMDb namelijk:

Mama (2016) - IMDb

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Geen idee wat dat te maken heeft met het vindbaar zijn van een titel op iCM

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

arno74 wrote:

Als je je stemmen uit IMDB exporteert en vervolgens in ICM importeert, dan gaan al je stemmen mee, ook documentaires waar je op IMDB op hebt gestemd, die worden dan meteen automatisch aangemaakt op ICM.

Niet mijn woorden hoor...

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9729 votes

narva77 wrote:

(quote)
Oftewel, een zootje. Ik heb zojuist mijn stem verwijderd bij de serie (waar Roy Dames wel genoemd wordt) en de nieuwe Foute Vrienden gecheckt.

Maar hoe weet je zo zeker dat al die stemmen bedoeld waren voor de serie? Ik weet niet hoe populair de serie is in België en NL, maar de docu is hier in NL behoorlijk populair namelijk...?

Marijn schrok ook wel van dit voorbeeld. Hij beloofde gisteren vaart te maken met de update-request-knop voor moderators. Als dat klaar is, zal er ook een topic op het forum over komen waar je links kunt plaatsen van foute pagina's. Dat zullen er in eerste instantie heel veel zijn......

narva77 (crew films)

• 12725 messages
  • 6540 votes

Ach ja, het is op IMDb soms ook een zootje, gelukkig heb ik wat "krediet" opgebouwd waardoor mijn correcties redelijk snel behandeld worden...

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9729 votes

Het stemmen voor Doubling the Canon is begonnen. In totaal zijn er 1709 films genomineerd, die je allemaal van je stem kunt voorzien. Complete uitleg over het stemmen vind je hier:

Viewing Single Post From: Doubling the Canon 2016 Update - s15.zetaboards.com

Je kunt een Excel-document downloaden om je stemmen in te vullen:

Ballot

Het is natuurlijk ondoenlijk om gewoon in die sheet film voor film langs te gaan. Gelukkig is er een IMDb-lijst en een iCM-lijst, zodat je makkelijker kunt filteren op wat je gezien hebt:

IMDb: Doubling the Canon 2016 nominations - a list by skobic

https://www.icheckmovies.com/lists/doubling+the+canon+2016+nominations/frbrown/

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

MM Top 250 is weer geactualiseerd.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

chevy93 wrote:

MM Top 250 is weer geactualiseerd.

Fijn Chevy! Dank!

joachimt (crew films)

• 3797 messages
  • 9729 votes

Is dat één film op al die lijsten?

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Deadpool is wel verantwoordelijk voor het gros ja, maar er zitten ook nog een Koreeda en een Hepburn Horror (ik was ook even vertwijfeld) bij.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Tsja - ik denk dan een aantal dingen...

1) 't Blijft bizar dat imdb zoveel officiële lijsten heeft, want het zijn lijsten zonder enige identiteit - waar gaat dit over???

2) Waar maak jij je überhaupt druk over???

3) 't Betreft de film Deadpool, waarschijnlijk de zoveelste anonieme MARVEL-film, who cares anyway ???

4) Je kunt nu Deadpool gaan kijken, omdat je enorm last hebt van je OCD, volgend jaar staat hij in geen enkele lijst (m.u.v de Box Office) meer, maar is vervangen door Deadpool 2 - en begin je van vooraf aan.

Dus....

Waar maak ik me eigenlijk druk over zou je denken. Nou dat komt zo: ik moest vandaag voor mijn werk in Woerden zijn - en ik moest aan je denken....

Onderhond

• 87594 messages
  • 12842 votes

Maar Deadpool is ten minute weg na een jaar, itt een groot aantal inwisselbare klassiekers.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

MR!

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Mochizuki! Wat een feistiness

Het valt gelukkig mee hoor, ik bedoel dit soort dingen half grappend, en met de onvermelde kritische ondertoon dat een film als Deadpool in zoveel lijsten verschijnt. Maar wat OH zegt klopt ook, hij zal uit de meeste vrij vlot weer verdwijnen.

En je hebt volkomen gelijk, dit blijft gebeuren. Met The Martian was dat zo, nu is het zo, volgens mij was het zelfs met Ant-Man even zo (ok, daar twijfel ik over). Die lijstje compleet houden is echt een pipedream. Never gonna happen.

Maar ja, het zou geen OCD zijn als je het zo eenvoudig kan relativeren. Het is als een boek wat uitsteekt in de kast. Moet recht staan. Jezelf wijsmaken dat het niet uitmaakt, werkt meestal niet heel geweldig. Wat me dan nog wel lukt is er niet aan toegeven. Ik heb The Martian niet in de bios gezien, en die kans zit er bij Deadpool ook in. Zijn voor mij geen moetjes, maar een berg lijsten waar één titel van ontbreekt stoort me wel mateloos

Ik vond het voornamelijk een leuk plaatje, al die eentjes! Maar je was in Woerden, leuk. Ik alleen niet, ik was aan het werk in Amersfoort. Maar leuk dat je even aan me dacht, al was het het in een JM, waar maak je je druk om context

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Batman VS Superman had er misschien ook een dag of twee ingestaan? Die had een vliegende start, maar zakte vervolgens pijlsnel weg. Beetje jammer dat zulke films enorm overrate worden, ik laat ze alvast links liggen. Heb het een beetje gehad ermee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.