- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Ergste verkrachtingsscènes
Ergste verkrachtingsscènes
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
LOL. Ik wacht met smart op je filmbespreking. Als je de eerste 10 min maar doorkomt
.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes

Hoe waarheidsgetrouw dat verhaal is interesseert me verder niet zo, maar geloof oprecht dat er genoeg zijn die verkrachtingen opwindend vinden.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Kan het me ook wel ergens voorstellen, maar Irreversible gaat me toch wel heel erg ver. De stomp in m'n maag die ik bij die film kreeg was nog erger dan bij Last House on the Left.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Heb je die nieuwe versie van last house on the left al gezien?
En is dat een aanrader?
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Ik heb het over de oude.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik heb het over de oude.
Snap ik,die heb ik zelf ook op dvd,maar ben benieuwd of die nieuwe de moeite waard is en misschien had jij hem toevallig gezien 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Heerlijk al dat schijnheilige gelul...
Dus gooi je nog maar een schepje bovenop je lompe stompzinnigheden verderop?
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Eigenlijk zit er in Ricochet natuurlijk ook een verkrachtingsscene als die hoer Denzel Washington neemt.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Whahha...Bil Murray en de 'Lip them!'-scene in Lost in Translation! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Was dit de druppel die de emmer deed overlopen voor Leidenaar? Is hij daarom geband?
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Dingen als 'ik zie Monica Belluci graag aan een vleeshaak verkracht worden' mag je hier wel denken, maar niet zeggen. Ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Ach, als hij het nou over mn moeder had.. Monica Bellucia is voor ons allen toch een soort van fictie, dus héél erg vond ik deze opmerking niet. Wat ik erger vond, was dat hij users persoonlijk ging beledigen.
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Wat ik erger vond, was dat hij users persoonlijk ging beledigen.
Oke dan, dat is me niet opgevallen.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Ach, als hij het nou over mn moeder had.. Monica Bellucia is voor ons allen toch een soort van fictie, dus héél erg vond ik deze opmerking niet. Wat ik erger vond, was dat hij users persoonlijk ging beledigen.
Vond het tamelijk verontrustend.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Niet te serieus nemen, kom je een heel eind mee.
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes
kwee nie,
die geweldsfantasietjes jegens vrouwen, onder het mom van een grapje, vertrouw ik niet.
nooit gedaan ook.
daar steekt bijna altijd meer achter.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dan is het ook verontrustend als je bvb een avatar hebt van Michael Myers. Genoeg vrouwen die ook een forced sex fantasie hebben, ik zie het probleem niet zo.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
kwee nie,
die geweldsfantasietjes jegens vrouwen, onder het mom van een grapje, vertrouw ik niet.
nooit gedaan ook.
daar steekt bijna altijd meer achter.

miss-christina
-
- 29 messages
- 0 votes
Zou me eerder zorgen maken om de persoon die deze topic bedacht heeft. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De ergste verkrachtingen vind ik toch wel films als Disaster Movie, Lady in the Water, License to wed en meer 0,5* waardige films waarin ik me na het kijken zwaar verkracht voelde door de makers.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Niet te serieus nemen, kom je een heel eind mee.
Ik neem het ook niet serieus maar op een forum laten merken dat je een eind heen loopt te kwijlen bij een brute verkrachtingsscene (en vervolgens foto's plaatst) om daarna te zeggen dat je Monica Belucci dolgraag op een vleeshaak gespietst ziet worden heeft toch wel zo z'n provocerende kant. Ik kan prima relativeren maar vind dit toch wat ver gaan.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes

"...one side of me says, 'i'd like to talk to her, date her.' the other side of me says, 'i wonder how her head would look on a stick?'"
Edmund Kemper
nadja
-
- 86 messages
- 5306 votes
In Click: hond doet het met plastic eendje
Volgende item over necrofilie?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Cannibal Holocaust, zonder twijfel.
Wie vind deze verkrachting(en) op youtube?
Max en Joep
-
- 1815 messages
- 0 votes

hahaha, hilarisch (ik snap het dumpen wel van die dame!)