• 177.945 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.602 votes
Profile

Ergste verkrachtingsscènes

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Blue Velvet. De introductie van Frank Booth was dat geloof ik.

matk89

• 1 messages
  • 11 votes

ik sluit me aan bij LINN

the great exstasy of robert carmichael is toch wel 1 van de gruwelijkste... die kijk je zeker niet voor je plezier.

Paalhaas

• 1582 messages
  • 2569 votes

Op een Nederlandse site mag dit topic best gewoon 'Ergste verkrachtingsscènes' heten.

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Irreversible was toch wel het ergst om te zien. Ook die van Deliverance was best indrukwekkend.

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Irreversible met gemak op één..

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

The hills have eyes

American history X

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Niemand I Spit On Your Grave gezien dan?

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Silvio Dante wrote:

Nee,jij wel?

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

waarom wil iemand dit eigenlijk weten?

dit is toch geen gezond topic?

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Max en Joep wrote:

waarom wil iemand dit eigenlijk weten?

dit is toch geen gezond topic?

Net wat ik dacht. TS kickt kennelijk op (gespeelde) verkrachtingsscènes.

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

Silvio Dante wrote:

Toch wel een paar hoor Lag laatst trouwens in de 5 voor 10 euro bak van de FRS. Heb hem toen gelijk meegenomen offc.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

Paalhaas wrote:

Op een Nederlandse site mag dit topic best gewoon 'Ergste verkrachtingsscènes' heten.

Inderdaad. Al dat Engelse gelul in die filmwereld. Wat een onzin! (Wilde bijna bullshit zeggen, maar leek me niet zo'n goede verwoordig als het gaat over ver-engels Nederland)

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Vascago wrote:

(quote)

Toch wel een paar hoor Lag laatst trouwens in de 5 voor 10 euro bak van de FRS. Heb hem toen gelijk meegenomen offc.

Prima film trouwens. Verkrachtingsscene is erg dragelijk als je weet wat er na komt!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Ik vond het ook erg meevallen, sterker nog het deed me vrijwel niets.

Edit: De wraakscenes erna waren echter wel geweldig...

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Met stip op 1: Chaos.

Max en Joep

• 1815 messages
  • 0 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Prima film trouwens. Verkrachtingsscene is erg dragelijk als je weet wat er na komt!

ik wil niet te serieus ingaan op zo maar een topic over zo maar een film, maar toch kan ik het niet laten:

da's ook een zieke gedachtengang?

wat er ook erna gebeurt, het dondert niet, ze is wel verkracht!

(was verder maar een mijmering )

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

timburton wrote:

(quote)

Inderdaad. Al dat Engelse gelul in die filmwereld. Wat een onzin! (Wilde bijna bullshit zeggen, maar leek me niet zo'n goede verwoordig als het gaat over ver-engels Nederland)

Ik dacht op het eerste gezicht dat het hier op de ergste rap scene zou gaan.

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Zie ik hier op de pagina een persoonlijke aanval op mij staan door een of ander wijsneus van 29 uit Zeist die zich darmee ver beneden zijn leeftijd gedraagt?

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Nee, hoor, gewoon een aanname van PR. Maar verklaar je nader waarom heb je deze topic geopend? Je zal toch iets met verkrachtingscenes moeten hebben om op het idee te komen?

Fikret8

• 6169 messages
  • 4233 votes

Ik zal dan ook maar eens (ondoordacht) 'gewoon' wat aannames doen.

Ik kan ten eerste nergens een toon in mijn topic start vinden waarbij er af te leiden zou zijn dat ik op verkrachting zou kicken (staat notabene 'ergste' verkrachtingsscene's). Kicken op verkrachting komt uit PR's post en Reinbo bestempelt het als "gewoon een aanname". Ik vind jullie gedachtengang eigenlijk te ziek voor woorden.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Fikret,je voelt je wel aangevallen door deze heren,lijkt meer interesse naar de reden om een topic over verkrachtingen te starten.

Het is niet zo dat je elke film die hier word genoemd gaat bekijken?

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Max en Joep wrote:

(quote)

ik wil niet te serieus ingaan op zo maar een topic over zo maar een film, maar toch kan ik het niet laten:

da's ook een zieke gedachtengang?

wat er ook erna gebeurt, het dondert niet, ze is wel verkracht!

(was verder maar een mijmering )

Klopt, maar zolang ik weet dat het nep is, is zoiets voor mij nog altijd dragelijk. Nou ja...op Irreversible na dan. Nog nooit zoiets vreselijks gezien.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

No Moriré Sola kan er ook wat van.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Fikret8 wrote:

Ik zal dan ook maar eens (ondoordacht) 'gewoon' wat aannames doen.

Ik kan ten eerste nergens een toon in mijn topic start vinden waarbij er af te leiden zou zijn dat ik op verkrachting zou kicken (staat notabene 'ergste' verkrachtingsscene's). Kicken op verkrachting komt uit PR's post en Reinbo bestempelt het als "gewoon een aanname". Ik vind jullie gedachtengang eigenlijk te ziek voor woorden.

OK, wij zitten er naast, maar help us out? Wat was de reden dat je deze topic startte? (NB. Wij zijn deze 'zieke' topic niet gestart...)

Glacius

• 4297 messages
  • 3030 votes

Tja.. Ziek..

Er zijn genoeg mensen die kicken op marteling, doden en ander mensen -of dierenleed in films. Dat zou ook als ziek bestempeld kunnen worden..

Verkrachtingsscenes zijn meestal vrij interessant door de manier waarop het je vastgrijpt vol afschuwing.. Er zijn maar weinig situaties die dergelijke sterke en reeële emoties oproepen in films.

Maarrrrr, Om de emoties wat te doen verlichten is het altijd mooi om in een dergelijke film met een wraakscene(s) te eindigen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Glacius,als je kickt op dierenleed in films dan ben je echt ziek,mensen die daarop kicken zullen het zelf ook wel doen,lijkt me sterk dat mensen daarop kicken..

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Glacius,als je kickt op dierenleed in films dan ben je echt ziek,mensen die daarop kicken zullen het zelf ook wel doen,lijkt me sterk dat mensen daarop kicken..

Ik vind een verkrachtingsscene toch echt erger dan het doden van een dier. En ik heb nog nooit een dierenleedscene in een film gezien die verder gaat dan wat ik in het slachthuis heb gezien, waar ik 3.5 week heb gewerkt. En ik eet nog steeds wel kalkoen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Tja doden van een dier,als het nep is,ok.

Maar ken geen film waarin dieren mishandeld worden,ziek als je daar op kickt.

En vascago,wat jij zegt,prima,maar je kickt er toch niet op als een dier geslacht word,daar had ik het over.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

die van irréversible duurt tering lang 10 minuten ofzo, niks overtreft die

Vascago

• 4798 messages
  • 3592 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Tja doden van een dier,als het nep is,ok.

Maar ken geen film waarin dieren mishandeld worden,ziek als je daar op kickt.

En vascago,wat jij zegt,prima,maar je kickt er toch niet op als een dier geslacht word,daar had ik het over.

Ik kick er niet op, maar heb er ook geen problemen mee. Als het tenminste niet zinloos gebeurd. Met slachtvee voor comsumptie heb ik geen probleem.

Maar een verkrachtingscene gaat wel iets verder dan zinloos een dier afmaken. En ook dan zeg ik dat als het goed in de film past en functioneel is voor de film heb ik er geen problemen mee.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.