• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.399 votes
Profile

Beste actrices

film obsession

• 42 messages
  • 0 votes

Tijdens het kijken van 21 grams stond ik met open mond te kijken naar de acteerprestatie van Naomie Whatts. Ik was helemaal verkocht.Julette Lewis vond ik ook altijd een goede actrice. Julia Roberts vind ik een beetje overschat worden.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

film obsession schreef:

Tijdens het kijken van 21 grams stond ik met open mond te kijken naar de acteerprestatie van Naomie Whatts.

Laten we het op Naomi Watts houden....

_o_ Naomi Watts is zeker het grootste talent in Hollywood naar mijn mening maarja dat zijn de woorden van een fan. Welcome to the Naomi Watts Experience

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

Naomi Watts is inderdaad een geweldige actrice, o.a. in 21 Grams was zij zeer overtuigend. Ik las laatst ergens in een artikel het volgende:

"Charlize Theron is the wrongfull owner of Naomi Watts' Academy Award..."

I couldn't agree more!

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Zeker weten... Ik zat ook zo toen ik Naomi's naam niet hoorde tijdens de academy award uitreiking

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Ja maar ze verloor niet van de slechtste actrice, charlize is niet slecht.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Nee maar Naomi Watts had er wel het meeste recht op naar mijn mening... Maar Charlize is ook niet goed vind ik

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Wat maakt een actrice er het meeste recht op hebben, die mening verschilt per mens. Hoezo zou Charlize er geen recht op hebben.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Ik vond de performance van Theron niet bijzonder in Monster... En de performance van Naomi Watts was uitmuntend en adembenemend.

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Volgens jou ja.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

juist...

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Maar het is niet zo, dat de ene actrice er meer recht op heeft, dan de andere dat is de mening die per mens verschilt. De 1 vind die actrice de verdiende winnaar de ander weer niet.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Als je de actrices naast elkaar zet lijkt mij Naomi Watts wel even wat klassetjes beter als mevrouw Theron.

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Ja maar dat blijft wel verschillen per mening. Jij vind dat, een ander niet, de meeste vonden dus Charlize beter vandaar dat ze ook won he.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Voor mij is Naomi Watts de winnares... en dat pakt niemand van me af

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Zou ik niet eens af willen pakken.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Vind Naomi Watts af en toe zeker wel aardig acteren maar ze zou moeiteloos van het scherm gespeeld kunnen worden door bijvoorbeeld Linda Hamilton of Sissy Spacek, geen twijfel mogelijk...

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Dat moest ik even kwijt...

ItaliaLatinaMche

• 104 messages
  • 0 votes

Jij moet wel vaker wat kwijt.

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Diesel wrote:

Vind Naomi Watts af en toe zeker wel aardig acteren maar ze zou moeiteloos van het scherm gespeeld kunnen worden door bijvoorbeeld Linda Hamilton of Sissy Spacek, geen twijfel mogelijk...

Ik twijfel

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

ItaliaLatinaMche wrote:

Jij moet wel vaker wat kwijt.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

T®inity wrote:

Ik twijfel

Chantal1978

• 204 messages
  • 375 votes

T®inity schreef:

Ik vond de performance van Theron niet bijzonder in Monster... En de performance van Naomi Watts was uitmuntend en adembenemend.

ItaliaLatinaMche schreef:

Volgens jou ja.

Ja, en volgens mij ook! Sorry hoor maar Naomi Watts acteerde veel beter in 21 Grams dan Charlize Theron in Monster. Niet dat Theron het slecht deed, hou me ten goede, maar die Oscar had dan beter naar de stylisten & afdeling visagie kunnen gaan

T®inity

• 571 messages
  • 0 votes

Chantal1978 wrote:

Ja, en volgens mij ook! Sorry hoor maar Naomi Watts acteerde veel beter in 21 Grams dan Charlize Theron in Monster. Niet dat Theron het slecht deed, hou me ten goede, maar die Oscar had dan beter naar de stylisten & afdeling visagie kunnen gaan

Claus

• 117 messages
  • 968 votes

Ik heb 2 films met Kathy Bates gezien en ben echt onder de indruk geraakt van de manier waarop zij iemand kan neerzetten. Schijnt dat ze ook in een komedie gespeeld heeft, benieuwd of ze daarin ook goed uit de verf komt.

Mister_Pink

• 632 messages
  • 0 votes

Hoe heet dat fucked up mens uit Requim for a Dream? Zij maakte echt indruk op me.

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

Christina Ricci is a Goddess!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mister_Pink wrote:

Hoe heet dat fucked up mens uit Requim for a Dream? Zij maakte echt indruk op me.

Ellen Burstyn of Jennifer Connelly?

Ziyi Zhang

Devastation HCT

• 405 messages
  • 1414 votes

willekeurig:

Jennifer Connely

Julianne Moore

Nicole Kidman

Meryl Streep

Frances McDormand

Grace Kelly

Uma Thurman

Diane Keaton

Kate Winslet

Jennyfer

• 3 messages
  • 7 votes

*Charlize Theron

*Susan Sarandon

*Glenn Close

*Cate Blanchett

*Uma Thurman

*Naomi Watts

*Ashley Judd

*Julianne Moore

*Michelle Pfeiffer

*Toni Collette

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.