- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- Beste trailer
Beste trailer
desert
-
- 107 messages
- 801 votes
The Matrix! Op die film zat ik echt maanden te wachten, en zoals jullie weten, niet voor niets.
Wall-M
-
- 6 messages
- 0 votes
Trailer 3 van Inception => Mijn beste trailer ooit gezien
Waarom?
De trailer zit propvol spectaculaire filmbeelden toch komt de film erg intelligent over. Ook de bijhorende muziek met zijn dreigend karakter werkt op een bijna hallucinerende manier. Volgens mij zal Nolan een staaltje grensverleggende cinema op ons afvuren, hij laat ons niettemin nu al smachten naar 16 juli. Ik zal er al van dromen!
Endeavour
-
- 41 messages
- 10 votes
Nou deze trailer ziet er ook best mysterieus uit
Hopelijk is de film spectaculairder dan mn verwachtingen..
Produced By Steven Spielberg and Directed By J.J. Abrams van Cloverfield
Enjoy
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
Ik weet niet echt hoe het komt, maar deze blijf ik interessant vinden:
jipt
-
- 3461 messages
- 3469 votes
Ik blijf de Trailer van Platoon erg goed vinden.
En de trailer van Amores Perros is ook erg tof
Beide ook erg goede muziek
Oja de trailer van 'Derp' is ook heel leuk
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Trailer 3 van Inception => Mijn beste trailer ooit gezien
Waarom?
De trailer zit propvol spectaculaire filmbeelden toch komt de film erg intelligent over. Ook de bijhorende muziek met zijn dreigend karakter werkt op een bijna hallucinerende manier. Volgens mij zal Nolan een staaltje grensverleggende cinema op ons afvuren, hij laat ons niettemin nu al smachten naar 16 juli. Ik zal er al van dromen!
(embed)
Prachtige trailer, één van de beste die ik de laatste tijd gezien heb. Dit lijkt mij een film met spectaculaire actiescenes die echt het verhaal ondersteunen, i.p.v vervangen, zoals normaal gesproken het geval is. Muziek is ook geweldig. Heerlijk om dat deuntje lekker door je stereo te laten knallen
. Volgens mij wordt dit de één van de beste films van het jaar, zoniet DE beste.
Xx_se7en_xX
-
- 575 messages
- 495 votes
Deze vind ik zelf erg mooi. Ik moet de film nog zien.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Iron Man blijft de beste. Met dat nummer van Black Sabbath tegenover bergterroristen. Hilarisch
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Deze is gewoon om van in je broek te schijten van schrik: 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Is inderdaad erg eng AGE-411..
Enger dat de film zelf zelfs, maar dat terzijde
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik weet nog dat ik als 17jarige enorm onder de indruk was van de volgende trailer; duurde maar 1,5 min, veel actie erin en een kick-ass klassieke soundtrack eronder die erg veel weg had van Carmina Burana (maar dat niet was). Jammer dat het geluid onder deze trailer niet goed is. Ik vind de trailer nog erg cool! 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Heb dit altijd een zalige trailer gevonden 
Al wisselen ze wel the Ugly en the Bad om 
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Muziek komt van Horner af (voor de film Glory). Weer wat geleerd. 
A.L.I.E.N
-
- 775 messages
- 1054 votes
Marco Polo (1982)
Weliswaar een TV spot, maar ik vindt het toch een goede trailer.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Alleszins toch de film om naar uit te kijken in 2011. Of het effectief DE film wordt van 2011 weet ik u volgend jaar te vertellen.
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Helaas zeer slechte geluidskwaliteit op Youtube, maar die opening met die teksten en die muziek is zo pakkend! De andere trailers van RFAD spreken mij veel minder aan.
En:
De bovenstaande trailer is natuurlijk ook prachtig!
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Wie kan mij helpen naar links op youtube van "single shot teasers".
Zoals de "Da Vinci Code". De CGI over de Mona Lisa, of "Eyes Wide Shut" met Kidman, Cruise voor de spiegel. De Shining uiteraard met de lift...
Het mag ook één handeling zijn in meerdere shots, maar het gaat me om de eenvoud van de teaser.