- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Toplijsten en favorieten
- De allerlekkerste acteur
De allerlekkerste acteur
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Kom je helaas veel te weinig tegen, naturelle beauty's.
In de filmwereld misschien niet, maar op straat lopen er genoeg rond.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind het jammer dat -vooral jonge meiden- hun gezicht vaak zo vol plamuren. Zag vandaag nog een reclame op tv van een nieuw tv-programma, waarbij het gaat om dat soort meiden hun eigen look terug te geven, in plaats van de plastic Paris Hilton style.
Maarja, ik ben zelf dan ook niet zo'n fan van lagen make up.. Ik vind het zonde om je gezicht zo te bevuilen met dat soort troep.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ Elineloves
Inderdaad, om te kotsen is dat. Moet ik niks van hebben. Ik hou van natuurlijke schoonheden.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
AAAAAHHHH, MY EYES!
Wat doe je nou Amity! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Eline heeft mazzel dat ze redelijk vooraan stond toen de uiterlijkheden werden uitgedeeld, maar er zijn natuurlijk ook gewoon natuurlijke lelijkheden en die mogen, wat mij betreft, best met een beetje make-up proberen zichzelf mooier te maken/voelen. Moet alleen geen Bassie zijn daarna nee.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Ik vind dat altijd zo overdreven dat gezeik dat vrouwen er zonder plamuur niet uitzien.
Natuurlijk is dat bij sommigen het geval,maar nu is het net alsof elke mooie dame zonder make-up vol met puisten en pukkels zit.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Eline heeft mazzel dat ze redelijk vooraan stond toen de uiterlijkheden werd uitgedeeld.
Als dat zo was, had ik een veel gemakkelijkere jeugd gehad hoor. Maar dat verhaal bewaar ik voor in het Dr Phil topic.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Is toch mooi? Zo had ik Harry nog nooit gezien! 
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Je hebt ook vrouwen die er met make-up nog niet uitzien,das pas zielig.
Ik bedoel zo'n Eva Longoria is prachtig,en snap wel dat ze zo niet wakker word maar als ik ff wat knabbels en peuken ga halen bij de albert heijn zie ik freaks die ik zelfs met 10 lagen plamuur nog niet zou bewerken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Daniel heb ik nooit knap gevonden, in tegenstelling tot vroegere vriendinnetjes van me.. Ik was vroeger stiekem verliefd op zijn vriend, Ron Weasley.
* Kruipt onder een steen en gaat zich schamen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als dat zo was, had ik een veel gemakkelijkere jeugd gehad hoor. Maar dat verhaal bewaar ik voor in het Dr Phil topic.
Spoiler je verdorie mijn spelfout die ik net had aangepast lol.
En bewaar de rest maar idd. Ieder huisje zijn/haar kruisje.
Die gene die toen lastig tegen je deden zijn nu jaloers als ze je voorbij zien lopen 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Daniel heb ik nooit knap gevonden, in tegenstelling tot vroegere vriendinnetjes van me.. Ik was vroeger stiekem verliefd op zijn vriend, Ron Weasley.
Vroeger? Nu kan ik het nog wel ergens begrijpen, maar toen ie nog zo'n schrielkipje was?

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Das idd meer een onderwerp voor Dokter Phil. Something is wrong with you.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Vroeger? Nu kan ik het nog wel ergens begrijpen, maar toen ie nog zo'n schrielkipje was?
(afbeelding)
Ik was toen zelf nog een schrielkipje, misschien herkende ik veel van mezelf in hem, haha.

Geen extreme knappert, maar wel lekker gewoontjes.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Je zat zeker in een fase waar je zelf ook net last kreeg van rode haartjes
Rode niet, andere kleur wel.
God, wat een onderwerp zeg.. Next!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@Brix: Te laat, ik krijg weer een "ik heb nog steeds geen babies!!!" paniek aanval
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Elineloves,val je ook op deze acteur,want dan kunnen wij gaan daten,als een druppel water lijk ik hierop

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Als hij zijn snor nog iets langer laat groeien, wel.
Maar eh, dit neigt weer naar een chattopic... Dus ik ga me er maar wijselijk buiten houden vanaf nu. 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
27 eindelijk eens een normale vrouw die op een normale leeftijd aan kinderen wil beginnen.
Vind je? Als ik er klaar voor was geweest had ik al veel eerder gewild. En nu heb ik het gevoel dat ik enorm achterloop!
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@MM: Mannen hebben ook wel iets langer de tijd om hun zaad te verspreiden! Ik kan er niks aan doen, hormonen, het is geen fabeltje!
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Dames wat vinden jullie van deze acteur,Vincent Cassel,want deze kerel heeft wel het lekkerste wijf uit de filmwereld(monica bellucci) aan de haak.

Ik zie trouwens na het bekijken van deze foto gelijk een nieuwe Joker of The Riddler,gelijk het batman-topic opzoeken 
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Maar jij leeft tenminste nog
Die acteur leeft toch ook nog? Of bedoelde je dat niet?
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Nou kijk je vriend nog maar eens vriendelijk aan dan en ga ervoor!
Mensen ik ga naar bed!

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik heb vaak genoeg waarschuwingen gekregen dat dit chatten is (Doe het maar via PM of wissel MSN uit!), en dat het niet de bedoeling is om met 3/4 mensen op 1 avond 4 pagina's van één topic te vullen.
Juist omdat ik al wat waarschuwingen op mijn naam heb, moet ik proberen me hier buiten te houden. Je weet hoe dat gaat.
Morgen zal er wel flink geveegd zijn in dit topic, daarom beter terug naar de mannen? (Want wat heeft een gesprek over tienermoeders tenslotte te maken met lekkere acteurs?)
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
@mity:
Oops
...ik dacht dat het ' Wild Bill' Hickok was, die werd op 2 augustus 1876 doodgeschoten..(in Deadwood, what's in a name?)

Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Dat is 'n goeie! Zelf-censuur!
Maar niet die met de foto's, want die zijn on-topic, toch?